Zdravim všechny příznivce Baworské značky. Koupil jsem si první BMW a to 318i z roku 1986. Krásné zachovalé auto bez tuningu. Auto má pár much a proto chci poprosit o radu. Po nastartování studeného motoru asi 5 vteřin svítí mazání a klepe klika jako když jde na sucho. Vypadá to že motor je už částečně přidřený na klice. Ptám se tedy jestli je výhodnější oprava kliky nebo koupit motor v pořádku. Pokud by tam šel tak bych raději 318is. Na vrakáči maj u nás i 316i,pasuje startér na 318i a třeba nějaké motorové díly? Koupil bych je pro případ pozdějšího využití. Díky za případné rady.
zalezi esi mas plasta nebo chroma...on rok vyroby totiz u e30 nic neznamena,tam skoro zadna nema papiry tak jak by mela mit...kazdopadne at uz to je m10b18 nebo modernejsi m40b18 tak je lepsi koupit za 2tis funkcni motor a prehodit to...v pripade ze mas novejsi m40 tak swap za m42 (Is) je jednodussi znacne... Jinak 1.6 a 1.8 se lisi mechanicky vnitrkem motoru a rj jinak tam je spousta dilu mezi sebou zamenna...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jestly scháníš motor do e30 tak se koukej spíš po e30.cz tam jich je dost na prodej za dobry ceny ja tam sehnal m43 za 3000 i s elektrikou a řídící jednotkou