Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Konektor rollover sensor
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny ve spolek. Mám na Vás takový dotázek. Mám 328i Cabrio rv. 97 a měl jsem poškozen rollover sensor. Sehnal jsem z M3 99´ avšak je to trošičku jiný typ a tak má jiný konektor. Nyní mé dotazy :
1) Neví někdo jestli se od sebe rollover sensory (starší vs. novější) nějak liší ?
2) V ETM jsem našel, že by se mělo jednat o konektor X13044, je nějak možné zjistit číslo v ETK pro případné objednání ?
3) Nemá někdo novější typ v cabriu a byl by ochoten sundat opěrku zad a vyfotit mi ho ? Díky
1) Neví někdo jestli se od sebe rollover sensory (starší vs. novější) nějak liší ?
2) V ETM jsem našel, že by se mělo jednat o konektor X13044, je nějak možné zjistit číslo v ETK pro případné objednání ?
3) Nemá někdo novější typ v cabriu a byl by ochoten sundat opěrku zad a vyfotit mi ho ? Díky
Slouzi k aktivaci ochrannych oblouku u kabrioletu v pripade prevraceni / narazu.
http://imageshack.us/photo/my-images/209/rolloverq.png
94-9/97 maji stejne zapojeni, 9/97+ uz zmenene, takze vnitrek bude odlisny.
Viz strana 737(94-9/97)-738(9/97) v servisnim manualu e36.
Cislo v ETK ti bude asi muset sehnat obchodnik, nejde mi to dohledat.
http://imageshack.us/photo/my-images/209/rolloverq.png
94-9/97 maji stejne zapojeni, 9/97+ uz zmenene, takze vnitrek bude odlisny.
Viz strana 737(94-9/97)-738(9/97) v servisnim manualu e36.
Cislo v ETK ti bude asi muset sehnat obchodnik, nejde mi to dohledat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To je ono. Nicméně X13044 mají označení oba dva konektory. V ETM 98 na E36 je psán 12pinový konektor, avšak schéma je nakresleno na konektor 26ti pinový. Ten je stejný jako cabrio E46.
Nicméně nikde nemohu sehnat zapojení konektoru 12ti pinového. Tři barvy jsou tam totiž rozdílné. Jen na jednom pinu z těchto tří je 12V, tudíž soudím že vede do pojistkovky na na F42. Další dva piny jsou bez napětí. Jeden by měl být do budíků a jeden k pojistce F24.
Můžu dát obrázky schémat zapojení nových konektorů včetně sensorů a jejich konektorů
Nicméně nikde nemohu sehnat zapojení konektoru 12ti pinového. Tři barvy jsou tam totiž rozdílné. Jen na jednom pinu z těchto tří je 12V, tudíž soudím že vede do pojistkovky na na F42. Další dva piny jsou bez napětí. Jeden by měl být do budíků a jeden k pojistce F24.
Můžu dát obrázky schémat zapojení nových konektorů včetně sensorů a jejich konektorů
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
tweety11@seznam.cz prosím. Zde se mi to nějak nezobrazuje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
CZAirwolf píše:http://imageshack.us/photo/my-images/209/rolloverq.png
Tak jsem to zapojil přesně podle tohoto. Předtím jsem si toho odkazu nevšiml. Díky moc Airwolfe, opět jsi nezklamal
Nemuzu ti to stopro zarucit, ze to schema je funkcni, chce to vyzkouset. Kazdopadne dle velkeho schema je to datovy masakr. Zapojeni oblouku je jasne. Dale stary rollover napr. jeden datovy ma do jednotky a z ni pro varovne svetylko, u noveho to jde z rolloveru primo do svetylka na pristrojovce. Dalsi datovy u noveho jde do jednotky pres datalink. No a treti jde na pojistku pri klicku v 1-3. Ja to testovat na aute, tak to prohazuji, dokud by to nebylo spravne.
Test je jednoduchy, bud pres diagnostiku, nebo by snad slo vyuzit i ten sensor.
Btw pro info>
- To check the system, the RPS must be triggered at each service and no later than every 2 years in a specialist workshop (using the diagnosis interface).
- The total number of system activations is stored permanently and can be read out via diagnosis.
- After 249 activations, the mechanical section must be inspected for wear. The system is otherwise entirely maintenance-free.
Test je jednoduchy, bud pres diagnostiku, nebo by snad slo vyuzit i ten sensor.
Btw pro info>
- To check the system, the RPS must be triggered at each service and no later than every 2 years in a specialist workshop (using the diagnosis interface).
- The total number of system activations is stored permanently and can be read out via diagnosis.
- After 249 activations, the mechanical section must be inspected for wear. The system is otherwise entirely maintenance-free.