Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě E46 320d před FL

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pupak
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pát 01.05.2009 00:00

#1 Příspěvek od Pupak »

Všechny moc zdravím. Prosím o radu, na co se zaměřit při koupi předFL 320d. Jde mi o konkrétní rady - tady na fóru jsem našel jen poruchy řídícího vstřiku. Jak ji identifikuji? A další věci, na které si dát pozor?

Prosím - ne rady typu "kup FL, kup 330d nebo benzín ap." Ty jsou mi k ničemu. Upřímně - auto z 1998 - 2001 bude mít najeto v lepším případě nejméně 250 000, a to ať už je na budíku cokoli. Vlastně za nejlepší považuji na budíku i autě třeba 300 000km.

Moje zatím poslední BMW bylo E39 530dA. Najeto mělo lehce pod 300, vypadalo OK, jezdilo OK. Do doby, než mi motor vcucnul vířivou klapku ze sání a dobrých padesát tisíc z peněženky. Přitom stačilo vědět, že tohle je běžná závada a nechat je za pár korun odstranit.

Čili ještě jednou moc prosím: na co se zaměřit a na co se připravit po koupi E46 320d s nájezdem cca 300 000 km?
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ROBi »

E46.bmwklub.cz
Pupak
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pát 01.05.2009 00:00

#3 Příspěvek od Pupak »

Díky za tip. Pochopil jsem, že je to fórum ve fóru. Nicméně i tak bych si dovolil poprosit o tipy... Díky!
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

Pupak píše:Díky za tip. Pochopil jsem, že je to fórum ve fóru. Nicméně i tak bych si dovolil poprosit o tipy... Díky!


nevím co chceš slyšet? .. já mám dvě e46 2,0d jednu před a druhou po FL a vše je pouze o údržbě a chování se k autu/motoru. Takže univerzální návod není, prostě musíš vybrat dobré auto.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
hansb
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 15.06.2011 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od hansb »

Mrkni na http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?t=10258 To je na E46 klubu vlákno o chlapíkovi, co si koupil 320d a podělala se mu na něm postupně jedna věc za druhou... tam najdeš všechno, doporučuju.
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Patrik »

moje zkusenost s 320D 100KW r.v.2001
koupeno ve 205 000 km v německu (reálné km)
prodáváno ve 270 000 km
na motor jsem nesahnul
měnil jsem ramena přední, vlnovec výfuku, plasty ve stahovačkách

když koupíš neodlítané auto bude sloužit dobře, pokud nelpíš na výbavě seženeš levnou 110KW facelift ale zajed si do německa, sice tam maj ty auta okolo 250t ale aspon nejsou stoceny uz po 3 tí jako ty u nás se 117000km a serviskou co se zrovna ztratila ale někde bude...

mluvím o té 110KW proto že CR vstříky už poklesly na hodnotě navíc se daj i čistit a eventuelní výměna čerpadla u 100KW je okolo 20t investice a umírá stylem náhlá smrt (modlil jsem se za něj každý den) záleží co má 320D stát ale to co ušetříš na začátku, můžeš během 1/2 roku dát 2 x do moc ojetého auta, připlatit se vyplatí
Odpovědět