Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Stavitelný podvozek JOM E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Madthomas
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od Madthomas »

Su na tom stejne, JOM za 6ku ma za sebou 2 roky a pohoda. Zavodni podvozek to neni, ale za ty prachy je to ok. Vyhoda je to stelovani, muzes si dat vysku podle chuti a kol atd...to ty zakladni sady od renomovanejsich vyrobcu nemaji
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#22 Příspěvek od varkel »

Taky jsem měl v autě levný podvozek a jak to poznáš ? Přijedeš v kvapíku po zvlněné silnici do zatáčky, dáváš dva, točíš a necháváš si lehce sklouznout zadek ... a pak ti to po předu vyskáče ze zatáčky.... takový podvozek už u mě v autě nemá co dělat. (mluvím o závodním použití). Pokud to máš jako výletní kraksnu tak to asi nemá smysl ani řešit.
Fw190
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: ned 08.05.2011 00:00
Bydliště: Hodonin

#23 Příspěvek od Fw190 »

nechapu, co ti vyskace popredu ze zatacky? :D driftovat s tim jde, myslim ze se to moc nenaklani
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od xSAFA »

On nemluví o nějakém driftování, ale spíš závodnímu použití jako rally nebo třeba vrchy... Přijde mi docela logické, že podvozek za 6tis asi nebude splňovat požadavky na poloprofi použití při závodech. Tady se spíše bavíme o těch výletních kraksnách. :P
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#25 Příspěvek od varkel »

Jak říkáš, jde o použití, i já jsem se nechal zlákat cenou a koupil, pak začal předek "vyskakovat" ze zatáčky, obzvlášť pokud jsem měl zahřáté pneu (auto používám na rally a vrchy) . Kamarád co jezdí drifty odrovnal přední tlumič (JOM) za jednu sosnovou (CDS). Znám ale i lidi co s tím jezdí výlet (občas se sklouznou ale žádný extrém) a tam se to snad použít dá. Já prostě nedám dopustit na KW. Vím že je to dražší varianta, ale měl jsem je na závodní E30(varianta1) i E36(varianta2) a pokaždé podržely.

Je to jako levné boty. Fungují, ale není to jako bota od nike. A bohužel nejsem tak bohatý, aby jsem si mohl kupovat levné věci.
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#26 Příspěvek od T.o.m. »

Zatím tady nepadlo, že koupit do E30/E36 (pro běžné ježdění) podvozek od KW nebo HR, když už se bavíte o renomovaných výrobcích, násobí hodnotu vozu ... z toho pro mě plyne, že opravdu srdcař s autem za 30 tisíc dá to podvozku minimálně 20 tyček :?

Já sám nadělil mé bývalé E36 touring, než se prodala, podvozek od JOM. Opravdu mě ani nenapadlo přemýšlet na tím, nacpat do auto spodek, který má hodnotu jeho polovičky, bez ohledu na to, že se auto prodávalo.

A k JOM. Už si nevzpomínám, kolik jsem na něm najel, než šlo auto do světa, ale bylo to dobrý, stavitelnost byla výhoda, mohl být trochu méně tuhý.
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#27 Příspěvek od johnyfly1 »

ma niekto stelovatelneho JOMa na e36 compacte 4valci? zvazujem kupu a nemozem sa rozhodnut...teraz mam M Sportfahrwerk ale zlomili sa mi zadne pruziny preto zvazujem ten JOM :roll:
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#28 Příspěvek od Morte »

Jen si rejpnu- určitě nejsem profík, ale i na normální silnici poznám rozdíl mezi dobrým a špatným podvozkem...
Třeba zrovna rozdíl mezi koni a jom v zatáčce na hraně je docela poznat.

Připlatit si za podvozek přijde jednomu jako blbost, jinýmu to za tu chvilku v zatáčce stojí... :D
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od cybernetworm »

Když vím že mám podvozek za 5 tak i vím že si nemohu do té zatáčky tolik dovolit. Ale ani já jakožto majitel ne sice JOMU ani ..., sice trošku dražšího si nedovolím v provozu dělat bejkárny, abych potřeboval závodní podvozek, takže na normální ježdění jsou tyhle podvozky v pohodě. Spíš jde o hraniční hodnoty v nečekané situaci/nehodě atd, tam by se mohl dražší podvozek přeci jen vyplatit... toť otázka
Odpovědět