Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stavitelný podvozek JOM E36
Taky jsem měl v autě levný podvozek a jak to poznáš ? Přijedeš v kvapíku po zvlněné silnici do zatáčky, dáváš dva, točíš a necháváš si lehce sklouznout zadek ... a pak ti to po předu vyskáče ze zatáčky.... takový podvozek už u mě v autě nemá co dělat. (mluvím o závodním použití). Pokud to máš jako výletní kraksnu tak to asi nemá smysl ani řešit.
Jak říkáš, jde o použití, i já jsem se nechal zlákat cenou a koupil, pak začal předek "vyskakovat" ze zatáčky, obzvlášť pokud jsem měl zahřáté pneu (auto používám na rally a vrchy) . Kamarád co jezdí drifty odrovnal přední tlumič (JOM) za jednu sosnovou (CDS). Znám ale i lidi co s tím jezdí výlet (občas se sklouznou ale žádný extrém) a tam se to snad použít dá. Já prostě nedám dopustit na KW. Vím že je to dražší varianta, ale měl jsem je na závodní E30(varianta1) i E36(varianta2) a pokaždé podržely.
Je to jako levné boty. Fungují, ale není to jako bota od nike. A bohužel nejsem tak bohatý, aby jsem si mohl kupovat levné věci.
Je to jako levné boty. Fungují, ale není to jako bota od nike. A bohužel nejsem tak bohatý, aby jsem si mohl kupovat levné věci.
Zatím tady nepadlo, že koupit do E30/E36 (pro běžné ježdění) podvozek od KW nebo HR, když už se bavíte o renomovaných výrobcích, násobí hodnotu vozu ... z toho pro mě plyne, že opravdu srdcař s autem za 30 tisíc dá to podvozku minimálně 20 tyček
Já sám nadělil mé bývalé E36 touring, než se prodala, podvozek od JOM. Opravdu mě ani nenapadlo přemýšlet na tím, nacpat do auto spodek, který má hodnotu jeho polovičky, bez ohledu na to, že se auto prodávalo.
A k JOM. Už si nevzpomínám, kolik jsem na něm najel, než šlo auto do světa, ale bylo to dobrý, stavitelnost byla výhoda, mohl být trochu méně tuhý.

Já sám nadělil mé bývalé E36 touring, než se prodala, podvozek od JOM. Opravdu mě ani nenapadlo přemýšlet na tím, nacpat do auto spodek, který má hodnotu jeho polovičky, bez ohledu na to, že se auto prodávalo.
A k JOM. Už si nevzpomínám, kolik jsem na něm najel, než šlo auto do světa, ale bylo to dobrý, stavitelnost byla výhoda, mohl být trochu méně tuhý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Když vím že mám podvozek za 5 tak i vím že si nemohu do té zatáčky tolik dovolit. Ale ani já jakožto majitel ne sice JOMU ani ..., sice trošku dražšího si nedovolím v provozu dělat bejkárny, abych potřeboval závodní podvozek, takže na normální ježdění jsou tyhle podvozky v pohodě. Spíš jde o hraniční hodnoty v nečekané situaci/nehodě atd, tam by se mohl dražší podvozek přeci jen vyplatit... toť otázka