Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
sppedmax brzdy
Cau... uz je na case menit predni brzdy a hledal jsem nejaky sportovnejsi ktery se hned tak nezkroutej pri prudsim brzdeni a neco vydrzej ale mam ted dylema... u levyho kola mi odesli desticky uplne takze ted hledam nejakou levnejsi sadu (bohuzel ted na ATE, BREMBO, ZIMMERMAN a pod nemam:( ) tak jsem hledal na aukru a nasel jsem toto tak jestli stim nekdo mate svoje zkusenosti
http://aukro.cz/vrtane-kotouce-desticky ... 27021.html
http://aukro.cz/vrtane-kotouce-desticky ... 27021.html
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a to za par stovek navic muzes mit zimmermany a vis ze to vyhozeny love nebudou ... nebo kup normalni nevrtany kotouce ktery ve vysledku funguji uplne stejne , kup lepsi desticky a efekt bude daleko vyraznejsi 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
oni jak ktery vrtany... napr od zimmermana radi praskaj ale jiny treba ne ( ted nevim presne co to bylo za znacku) jako ja bych klidne sel do obyc ale me proste stve ze jakmile mi nejakej blbec vjede do cesty na dalnici a budu to muset zadupnout ( skoro jako kazda jizda na dalnici) tak se ty kotouce hned zrivej a uz je to na pytel tak bych radsi nejaky ty sportovni
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
To že to někde takhle zadupneš a kotouče se ti zkroutí nebude druhem kotoučů co vybereš, tohle nesmí udělat ani obyč nechlazený kotouče. Na minulym autě jsem měl obyč bremba a nikdy nebyl problém, na e36 mám brembo max (drážkovaný) a taky ok.
Pokud se zkroutí, tak to bude spíš vadou kotouče nebo špatnou montáží.
Pokud se zkroutí, tak to bude spíš vadou kotouče nebo špatnou montáží.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jedním zadupnutím se nezkroutí, pokud bude ono zadupnutí podle jistých pravidel. Byl tu o tom nedávno článek: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
hosi co s tema brzdama delate ... ja uz na okruhu byl se trema obyc kotoucema a nikdy sem je nezvlnil a ze teda byli krasne barevny po jizde
dycky sem je vyhodil jek kvuli tomu ze byli sjety pod miru...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Přesně jak píše Francis, byl tu o tom článek kterej mluví jasně proč ti pak přijde že jsou kotouče zvlněný, přitom je to jen obtisk destičky. A je to jen kvůli tomu, že byly špatně zahořený.
Jinak mluvil jsem nedávno o tom se známým mechošem, on kupuje MEYLE komplet jak desky tak kotouče a že si je nemůže už jak dlouho vynachválit.
No na jeho radu jsem je zkusil taky. A musim říct, že to brzdí perfektně. Zahořel jsem je správně, po zajetí jsem začal brzdit čim dál tim víc. Ještě vyměním brzdovku aby ten učinek byl ještě větší.
Uvidím jak budou vypadat brzdy časem, ale zatím jsem spokojenej.
Jinak mluvil jsem nedávno o tom se známým mechošem, on kupuje MEYLE komplet jak desky tak kotouče a že si je nemůže už jak dlouho vynachválit.
No na jeho radu jsem je zkusil taky. A musim říct, že to brzdí perfektně. Zahořel jsem je správně, po zajetí jsem začal brzdit čim dál tim víc. Ještě vyměním brzdovku aby ten učinek byl ještě větší.
Uvidím jak budou vypadat brzdy časem, ale zatím jsem spokojenej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Vyvstává otázka, zda onen problém vlnění se vůbec týká BMW.
Je tu spousta čerstvých duší (víceméně i já jsem stále zelenáč
), kteří přesedlají z voktávek do BMW a přenáší si s sebou její neduhy, zbytečně.
Též jsem měl Octavii r.v.2003 2.0, kotouče se vlnily jako harmonika, origo, neorigo. Je faktem, že jsem nikdy žádný sportovní nezkoušel, ale špatně chlazení, prudké zabrždění, cákne na to studená voda a je hotovo. A už se brzdí jako s ABS.
Za dva roky s BMW ani náznak obdobného chování, mám tam stále stejné (asi) origo, to zpracování je někde úplně jinde.
Je tu spousta čerstvých duší (víceméně i já jsem stále zelenáč

Též jsem měl Octavii r.v.2003 2.0, kotouče se vlnily jako harmonika, origo, neorigo. Je faktem, že jsem nikdy žádný sportovní nezkoušel, ale špatně chlazení, prudké zabrždění, cákne na to studená voda a je hotovo. A už se brzdí jako s ABS.
Za dva roky s BMW ani náznak obdobného chování, mám tam stále stejné (asi) origo, to zpracování je někde úplně jinde.
S klidem kup MEYLE já je bral od nowica a cena vynikající. Jak říkám jsem nadmíru spokojenej.
Jinak to správný zahoření se píše v tom topicu, jde o to rozjet se na 50km/h a pomalu brzdit do 10km/h takhle to udělat třeba 5x pak zrychlit 70km/h a zase zpomalit na 10km/h ale pomalinku fakt jen šimrat ten pedál aby si cítil mírný brzdění. Pak zrychlit na 90km/h a zase pomalinku brzdit na 10km/h a máš je správně zahořený, když kotouče začnou trošku vibrovat tak stačí tenhle postup udělat zase ale musíš co nejdřív to ucítíš na volantu že to budou brzdy. Jinak se zapeče nějaká složka z desek do kotouče a teplem se jen víc zapejká. Proto jsou pak boule na kotoučích.
Při tom zahoření jen zbrzdit na 10km/h ale nezastavit úplně. Chce to letiště nebo něco. Já si tam takhle jezdil hodinku ale vyplatilo se to co jsem z letiště vyjížděl už jsem si málem vyrazil zuby o volant
Jinak to správný zahoření se píše v tom topicu, jde o to rozjet se na 50km/h a pomalu brzdit do 10km/h takhle to udělat třeba 5x pak zrychlit 70km/h a zase zpomalit na 10km/h ale pomalinku fakt jen šimrat ten pedál aby si cítil mírný brzdění. Pak zrychlit na 90km/h a zase pomalinku brzdit na 10km/h a máš je správně zahořený, když kotouče začnou trošku vibrovat tak stačí tenhle postup udělat zase ale musíš co nejdřív to ucítíš na volantu že to budou brzdy. Jinak se zapeče nějaká složka z desek do kotouče a teplem se jen víc zapejká. Proto jsou pak boule na kotoučích.
Při tom zahoření jen zbrzdit na 10km/h ale nezastavit úplně. Chce to letiště nebo něco. Já si tam takhle jezdil hodinku ale vyplatilo se to co jsem z letiště vyjížděl už jsem si málem vyrazil zuby o volant

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Tak tohle si ukládám:D Taky jsem si zvlnil kotouče ale zatím to furt brzdi jak drak, ale štve mě to, jak to cítím na volantu při slabším brždění:D Tak to za chvíli vyměním a zkusím tvůj návod:D Jinak brzdy MEYLE? Na ty jsem ještě nenarazil. Já jsem chtěl vsadit právě na ty vrtaný a drážkovaný Zimmermany a destičky od TRW, ale teď nevím no:D
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zajetí destiček , je vždycky otazkou směsy ze kterých jsou ... pokud je to obyč směs tak asi okey , pokud má příměs kovu (jurid J) nebo ferodo DS tak tam je postup zase trochu jinaci 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance