
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E36 1,8IS
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Ahoj já mám ISo. Tak co bych ti o něm pověděl... určitě si dej pozor při koupi na to, aby ti všechno fungovalo, já jsem ho koupil za levnou a věděl jsem jaký má problémy, ale říkal jsem si, že to si přece dám dohromady.. no a teď sjem ztoho na prášky.. ale to je obecně k BMW (ono vlastně ke všem autům). Ale co se týče toho motoru, tak si nestěžuju na to že to 1.8 4válec to má fakt slušnej výkon.. sice ho musíš držet v otáčkách aby pořádně táhnul, ale pak táhne jak drak.. celkově je takový živý. Holt nemá zvuk jako 6ti válec a netáhne tak odspoda, ale zas bych řekl, že výhoda je, že na 1.8mičku je celkem levná pojistka. Pokud s tím chceš jezdit ve městě, tak se asi nedoplatíš.. takový ty přejížďky nastartuju jednu z jednoho konce města na druhej a zas chcípnu, tak to si bez problému vezme 13-15 litrů, ale tak to je normální.. ten motor se ani nezahřeje pořádně a tak žere. Ae zase na dálku to není tak zlý. Předevčírem jsem s tím jel trasu dlouhou 200km a sežralo mi to 7 litrů na 100. Což jsem docela koukal, protože jsem jel přes samí prdelky a kopce... No a co se týká poruchovosti.. mám ho sice chvíli, ale dostal jsem ho v zuboženém stavu, jen jsem mu vymenil olej a filtry a auto jezdí... nic nechce... nežere olej ani vodu.. leju jen benzín. Má to sice chybky jako že kolísaj otáčky.. jenže to jsou většinou blbůstky za pár kaček. Kdybys chtěl vědět něco konkrétního, tak se ptej.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Jo jak píše Dacud, oni ty šestiválce maj skoro stejnou spotřebu, jedou líp ale zas je na ně vyšší pojistka no... já bych si dneska taky koupil 6ti válec, ale na to ISo si nestěžuju. Jinak kdybys přemýšlel o tom 6ti válci, tak bych se asi vyhnul 2.0l ... on žere právě stejně jako ty 323 a 325, ale nemá takovej výkon.=)
Ja mam prave taky ISO,jen me zajimalo,jak jsou na to nazory,protoze,ja jsem si na to poridil jinej vyfuk a zni to jako,kdyby to BMW melo nadupanej motor a kdyz se me nekdo pta,tak nechce verit tomu ze je to 1,8 Iso
Taky si nestezuju,u me nejde o to jaky ma auto vykon,me staci,kdyz se zamnou lidi otaci 


-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Hele já myslím, že tím, že je to tak strašně jednoduchej motor se to skoro neničí a možná tak udělat rozvody jak tu už někdo psal. Jinak předchozí majitel ztoho mého vyndal katalizátor a dal tam obyč trubku, takže se zamnou taky lidi otáčej.. ale to se mi moc nelíbí:D Já spíš radši nenápadný auto co vypadá jak 1.6 ale pak šlápneš a čuměj:D Já jsem s tím svým řadil 5tku ve 190 ale taky jsem byl v omezovači:D
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Jen odpovím na to co (podle mého názoru) motor vydrží
Mám nalítáno minimálně 300 000km a do omezovače se ho točit vůbec nebojím
pokud uděláš rozvody a budeš se o něj nějak starat tak vydrží všechno. Jinak typické závady : váha vzduchu, snímač vačky,klikovky a potenciometr škrtící klapky ...jsou tam většinou od výroby tak co čekat že? Pak ty rozvody a hydroštěly a abych nezapoměl netěsnosti v sání nebo volnoběžný ventil( dá se vyčistit nejlépe v petroleji) = houpající volnoběh . To jsou však všechno záležitosti toho kolik motůrek natočil.
Mám nalítáno minimálně 300 000km a do omezovače se ho točit vůbec nebojím
