Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

SHELL V POWER NITRO + zkušenosti ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od varkel »

Ahoj.

Chtěl by jsem se zeptat jestli máte někdo nějaké zkušenosti s "novým" benzínem SHELL V-POWER NITRO+. Jezdím rally soutěže a motor (M50B25) který mám v autě je v podstatě seriový. Má toto palivo opravdu nějaký vliv na chod motoru ? Jsem v tomto dost skeptický a myslím že je to hloupost a jen marketingový tah. Na druhou stranu je pravda že jsem jsem po předminulém závodě vyměnil olej za nový MILERS OILs 5W40 NT s nějakou specielní příměsí a opravdu se motor dost uklidnil a ztišil, navíc se mě stávalo že po delších RZ (nad 10km) se auto přehřívalo a v cíli cvakala hydra jako zuby černocha na sibiři. Teď jsme jeli RZ přes 13km a nic, auto zůstalo na své normální teplotě a hydra si ani necvakla. Myslím tedy že nějaká aditiva mohou fungovat ale jde o to jaká. Je jasné že nějaké zvyšování výkonu nalitím zázračného benzínu je nesmysl, ale pokud by to motoru pomohlo v životnosti nebudu váhat ani minutu.

Díky za zkušenosti L.

BMW E36
motor M50B25
Přílohy
phoca_thumb_l_20120512_rally-hrorvice_azpneu-racing_lukas-strouhal_01.jpg
phoca_thumb_l_20120512_rally-hrorvice_azpneu-racing_lukas-strouhal_01.jpg (68.19 KiB) Zobrazeno 2608 x
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Qido »

S novým palivem Nitro+ zatím zkušenosti nemám. Ale rád jsem si občas koupil do auta V-Power Racing a rozdíl byl opravdu znát. Běžně jezdím na 95ku od ONA. Zkoušeno vždy s M52B20 nebo B28.

Rozhodně je to marketingový tah,ale ta kvalita tam je a rozdíl je opravdu znát.
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#3 Příspěvek od Lukas92 »

ja jestli sem pochopil co sem o tom benzinu četl tak prý není dělaný ani tak na výkon ale mělo by výrazně čistit palivovou soustavu :) ale nevím no
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nejezdím závody, přesto mi po zátěži cvakaly hydrozdvihátka ventilů. Již několikátou sezonu používám v létě Valvoline 10W-60 VR1 Racing a vše je tiché.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#5 Příspěvek od varkel »

Francis píše:Nejezdím závody, přesto mi po zátěži cvakaly hydrozdvihátka ventilů. Již několikátou sezonu používám v létě Valvoline 10W-60 VR1 Racing a vše je tiché.
Ahoj Francisi, mě šlo spíš o ten benzín než o olej, na něm jsem se jen snažil demonstrovat ta aditiva....
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#6 Příspěvek od shade741 »

zkopíruji co jsem psal do jendoho postu níže

já do své 325i vanos sem tam dám 100 oktan a docvrknu trochou ethanolu ( e 85) a to z důvodu 1.) pročištění palivové soustavy ethanolem (tato trocha čerpadlu neublíží nic nesežere a nic kuli tomu nezrezne) 2.) když si chci zablbnout- na 0-100 má naměřeno průměrné zlepšení 0.4 s - zdřejmě zlepšení kvůli tomu, že se neangažují detonace a křivka tím není narušena

:wink:
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od icecold »

no já jsem třeba nalil jednou V-power od Shellu do své M50B20 a příšlo mi, že to auto s větší chutí šlo do otáček a taky o něco klesla spotřeba :wink:
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#8 Příspěvek od Rendis »

oni už to prodávají? Kolik stojí litr?
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od Danny Moderátor »

no 100 octanovej kupuju taky do závodničky, ale hlavně pro ten pocit že jsem pro to udělal maximum.


Nicméně olej s viskozitou 5W-40 je na závody nedostatečný, protože při dlouhodobé zátěži ztrácí vlivem teploty své mazací schopnosti - pak klapou hydra. Po výměně oleje to je teď trochu lepší ale jen do doby než se zase přehřeje pak to bude klapat znova.
Kdyby jsi chtěl tak mám 10W-60 za 180,-/l
Darel
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 30.09.2009 00:00

#10 Příspěvek od Darel »

cena je stejná jako byl V-Power racing ne?

mám v plánu brát o víkendu nádrž tak klidně pak povim co to udělalo s m52b28
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#11 Příspěvek od Rendis »

Darel píše:cena je stejná jako byl V-Power racing ne?

mám v plánu brát o víkendu nádrž tak klidně pak povim co to udělalo s m52b28


Já ho zkusím o víkendu do M5
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od varkel »

No já nevím, já jsem na tom oleji odjel už cca 300 ostrých km a zatím super. Jinak zítra odjždíme na Rally Humpolec tak zkusím koupit ten nový zázrak, uvidíme jestli se něco změní :-)... dám pak info.
jzk
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#13 Příspěvek od jzk »

no já tankoval normálně V-Power racing (100) a teď jsem naposledy byl u benzinky a jestli jsem to dobře pochopil tak ten Nitro+ vlastně ten klasickej Racing nahradil, takže jsem tak nějak neměl jinou volbu než to vzít. No, nijak jsem se nesoustředil na to abych pozoroval změny a taky jsem si žádný změny nevšimnul, řekl bych že ohledně výkonu tam asi rozdíl nebude.Životnost po půlce nádrže neposoudím :)
originalbmwparts
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#14 Příspěvek od originalbmwparts »

No já jsem natankoval už dvě plné a jediný rozdíl jsem zatím postřehnul v názvu oproti V.-Power. Má někdo stejnou zkušenost?
raging
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: ned 28.06.2009 00:00
Bydliště: Olomouc a Bouzov

#15 Příspěvek od raging »

Ten nový benzín od Shellu V- Power nitro + by měl mít hlavně větší čistící schopnosti.
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#16 Příspěvek od filini28 »

Nepročišťuje lépe i peněženku a kartu?
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#17 Příspěvek od Lukas92 »

tak denska sem skusil ten nitro+ racing 100 a možná to jede zanedbatelně líp oproti N95 ale ta cena 45,40 za litr mě málem zabila....
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#18 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Je to další marketingová akce jako byla s V powerem, pak přišel Fuel save a teď Nitro+ jako pro čištění.
No nevím, co by se tak za ty roky dalo převratnýho s benzínem vymyslet, leda vyšší oktany, nebo něco přilít.. Mám podezření, že tam zamíchali bioethanol, kterej je v podstatě ještě levnější a taky čistí palivovou šoustavu.. ;)
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#19 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Že bych se na ně nevys..., takových peněz za nic, zlatej E85. DNeska jsem se rozhodl, že si nechám přestavit auto na ten E85=)
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#20 Příspěvek od Lukas92 »

fabledwarrior píše:Že bych se na ně nevys..., takových peněz za nic, zlatej E85. DNeska jsem se rozhodl, že si nechám přestavit auto na ten E85=)
taky sem nad tím začal uvažovat...koukal sem na videa jak to nalijou do nissanu gtr a rovnou to dají na brzdu a naměří mnohem větší výkon...a když to dají do takové káry tak to nebude asi špatný
Odpovědět