
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318is - volnobeh
pořádně si zkontrolujte jestli si někde motor nepřisává falešní vzduch. Zejména se zaměřte na gumové koleno do váhy vzduchu ke klapce, a zkontrolujte si i hadice co do toho kolena vedou, jestli nejsou prasklé...vemte je do ruky, může to být podélní prasklina a pak není vidět, dokud není v ruce. Sem měl stejní problém za studena chcípl, ale jak se trochu ohřál, tak se hadice rozepnuli a byl relativně klid
tomko píše:caute po vymene motoru mi hapruje volnobeh, nekdy i chcipne, zkousel sem menit vahu vzuchu volnobezny ventil i nektere hadicky ale porad nedrzi, je to docela problem kdyz pri vyrazeni chcipne auto
Jesi ti to dela pri vyrazeni, tak dle moji zkusenosti by to mohl byt spis potenciometr škrtící klapky.Mel jsem na bejvalem aute stejnej problem.Auto drzelo otacky ale pri jizde jelo krásně atd. ale jakmile sem vyradil tak melo tendenci spadnout nekam k 300 otackam nekdy se mu chtelo zdechnout pokud sem rychle nezareagoval a nepridal plyn .p Zkus ho nejdriv něčím pročistit - promazat a rovnou koukni i na klapku jako takovou.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Prosím vás, někde jsem tu četl, že volnoběžný ventil se dá vyzkoušet tak, že když ho připojím, zapnu klíček a koukám dovnitř, tak se tam ta klapka má hýbat. Je to pravda? Motor M42B18.
Jde mi o to, že jsem si koupil jinej volnoběžnej ventil z auta, ve kterém bylo všechno OK. Připojil jsem ho do svého a změna nikde, možná je to ještě o něco hroší. Tak jsem zkoušel tenhle test a klapka se tam taky nehýbe, tak jestli to zkouším správně.
Jde mi o to, že jsem si koupil jinej volnoběžnej ventil z auta, ve kterém bylo všechno OK. Připojil jsem ho do svého a změna nikde, možná je to ještě o něco hroší. Tak jsem zkoušel tenhle test a klapka se tam taky nehýbe, tak jestli to zkouším správně.
Možná to někomu z vás pomůže.
Mám taky M42 a při studeném motoru to krátce po nastartování mělo chuť chcípat a někdy i chcíplo.
Bylo třeba to tak dvakrát, třikrát zachránit plynem a pak už se to udrželo.
Za tepla všechno OK.
Důvodem byla často opomíjená věc a sice ventil odvětrávání klikové skříně (PCV).
Po rozebrání se sice ventil tvářil, že je funkční, a v pricipu taky byl, ale už byl sešlej věkem, tak nedoléhal svým středem na tu přírubu ke který je přichycenej. Tam to přisávalo a tim pádem nefungoval ani ten ventil.
Takže vyměněno a už si to krásně přede
Mám taky M42 a při studeném motoru to krátce po nastartování mělo chuť chcípat a někdy i chcíplo.
Bylo třeba to tak dvakrát, třikrát zachránit plynem a pak už se to udrželo.
Za tepla všechno OK.
Důvodem byla často opomíjená věc a sice ventil odvětrávání klikové skříně (PCV).
Po rozebrání se sice ventil tvářil, že je funkční, a v pricipu taky byl, ale už byl sešlej věkem, tak nedoléhal svým středem na tu přírubu ke který je přichycenej. Tam to přisávalo a tim pádem nefungoval ani ten ventil.
Takže vyměněno a už si to krásně přede
