Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318is - volnobeh

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tomko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od tomko »

caute po vymene motoru mi hapruje volnobeh, nekdy i chcipne, zkousel sem menit vahu vzuchu volnobezny ventil i nektere hadicky ale porad nedrzi, je to docela problem kdyz pri vyrazeni chcipne auto :D
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#2 Příspěvek od Jamall »

při chcípnutí motoru udělá motor někdy podtlak do sání, takové zvláštní škytnutí, "prásknutí"?
Itchy
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pát 06.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Itchy »

Kdyz uz je tu vlakno. Mam podobny problem. Par vterin po nasratovani se motor jakoby zakucka az skoro zdechne. Tohle udela jen jednou a pak uz nic ? . Taky proverit vyse zminene ?
tomko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od tomko »

Jamall: jo ale jen kdyz motor vypnu klickem a ne pokazde, jen kdyz odpojim vahu vzduchu tak je volnobeh normalni ale jak chvili jezdim bez vahy tak ztraci motor vykon
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#5 Příspěvek od Jamall »

pořádně si zkontrolujte jestli si někde motor nepřisává falešní vzduch. Zejména se zaměřte na gumové koleno do váhy vzduchu ke klapce, a zkontrolujte si i hadice co do toho kolena vedou, jestli nejsou prasklé...vemte je do ruky, může to být podélní prasklina a pak není vidět, dokud není v ruce. Sem měl stejní problém za studena chcípl, ale jak se trochu ohřál, tak se hadice rozepnuli a byl relativně klid
Sharki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#6 Příspěvek od Sharki »

tomko píše:caute po vymene motoru mi hapruje volnobeh, nekdy i chcipne, zkousel sem menit vahu vzuchu volnobezny ventil i nektere hadicky ale porad nedrzi, je to docela problem kdyz pri vyrazeni chcipne auto :D


Jesi ti to dela pri vyrazeni, tak dle moji zkusenosti by to mohl byt spis potenciometr škrtící klapky.Mel jsem na bejvalem aute stejnej problem.Auto drzelo otacky ale pri jizde jelo krásně atd. ale jakmile sem vyradil tak melo tendenci spadnout nekam k 300 otackam nekdy se mu chtelo zdechnout pokud sem rychle nezareagoval a nepridal plyn .p Zkus ho nejdriv něčím pročistit - promazat a rovnou koukni i na klapku jako takovou.
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#7 Příspěvek od Jamall »

ISa mají snad jenom mechanickou klapku. No každopádně, až sundá hadici, tak určitě hadřík veme
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#8 Příspěvek od jarda »

Mně to dělala lambda sonda. Doporučuju vyčíst chyby z jednotky motoru.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#9 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Čaues, na IS mi to dělalo taky, dokonce mi to párkrát i chcíplo po vyřazení.. mám sice špatný volnoběžný ventil.. ale po chvíli ježdění se mi to "opravilo samo". Volnoběh mi dál kolísá, ale auto už nechcípá, padá mi to tak na 600ot..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#10 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Prosím vás, někde jsem tu četl, že volnoběžný ventil se dá vyzkoušet tak, že když ho připojím, zapnu klíček a koukám dovnitř, tak se tam ta klapka má hýbat. Je to pravda? Motor M42B18.

Jde mi o to, že jsem si koupil jinej volnoběžnej ventil z auta, ve kterém bylo všechno OK. Připojil jsem ho do svého a změna nikde, možná je to ještě o něco hroší. Tak jsem zkoušel tenhle test a klapka se tam taky nehýbe, tak jestli to zkouším správně.
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#11 Příspěvek od Koto »

Možná to někomu z vás pomůže.
Mám taky M42 a při studeném motoru to krátce po nastartování mělo chuť chcípat a někdy i chcíplo.
Bylo třeba to tak dvakrát, třikrát zachránit plynem a pak už se to udrželo.
Za tepla všechno OK.

Důvodem byla často opomíjená věc a sice ventil odvětrávání klikové skříně (PCV).
Po rozebrání se sice ventil tvářil, že je funkční, a v pricipu taky byl, ale už byl sešlej věkem, tak nedoléhal svým středem na tu přírubu ke který je přichycenej. Tam to přisávalo a tim pádem nefungoval ani ten ventil.

Takže vyměněno a už si to krásně přede :twisted:
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#12 Příspěvek od Bzuker »

a který ventil že to je? foto?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MotoMoto »

ten ventil najdete hned za sáním. Když se podíváte z vrchu na sání, je to takovej kulatej plast. Drží zespodu na dvou imbusech. .. jde do něj hadice z ventil víka a klikový skříně. Když to zadáte na googlu, hned vám to najde(separator)
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#14 Příspěvek od honzabiker1 »

Obrázek
Odpovědět