Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E36 servo

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Zdravím. Nechal jsem si udělat komplet generálku přední nápravy (vnitřní čepy do ramen, vnější čepy do ramen, čepy řízení, tyčky řízení a silenbloky do ramen) a následně pak i laserovou geometrii...
Auto mi ale celkově ztuhlo a zatáčení volantem na místě jde daleko víc ztuha než předtím... Když stojím na křižovatce a odbočuju třeba doleva o 90° a po zatočení pustím volant, tak se skoro nevrací....

nevíte čím by to mohlo být?? vadné servo, nebo tak něco??
jinak vepředu mám gumy 215/40 R17, takže šířkou by to být nemělo, to jsou gumy tak akorát...
CybreX
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: stř 01.10.2008 00:00
Bydliště: Uherskohradišťsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od CybreX »

Bude to tím, že je to nové a neochozené. Díly předtím měly vůli a chodilo to snadno. Zkus si nekdy zahýbat například s kulákem a poznáš rozdíl nový/starý. S novým kulákem v ruce skoro nepohneš. Jinak gumy jsou OK, sám mám 215/45 R17.
Neškodilo by ani udělat výměnu kapaliny v servu, pokud nevíš kdy to naposled někdo dělal.
Addict
Registrovaný
Příspěvky: 332
Registrován: sob 10.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#3 Příspěvek od Addict »

Takto od PC tezko radit,ale mozna bych se zameril prave na tu geometrii a popr. zkontroloval horni ulozeni tlumicu,ale jak rikam,tech veci to muze byt vice.
Tam,co Ti delali ty ukony,ktere jsi vypsal,by meli vedet,kde je problem,takze bych prvni zajel za nimi.
ctverecek
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#4 Příspěvek od ctverecek »

Jsem stejného názoru jako Addict = geometrie po případě vrchní uložení tlumičů. Nové díly jsou co se týče vracení volantu výhodou a ne nevýhodou neboť u nových aut kde jsou použity nové díly se volanty vracejí bez problému samy. Co se týče geometrie viz. odkaz níže.

http://ctverecek888.rajce.idnes.cz/Chyt ... ni0009.jpg
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od EdyBoyS »

asi to bude tou geometrií... říkal mi to i mechanik co mi spravuje auto, takže štěstí, že jsem měl tu geo přes známého zadarmo... jinak by mě to moc nepotěšilo, dávat za to znova peníze
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#6 Příspěvek od mequi »

Některé věci od známého a zadarmo někdy nejsou to pravé. :D
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od kovaljuk »

A nebo to může být přicházejícím mrazem :lol:
Moje bývalá E36 v zimě do zahřátí vůbec nezatáčela(hůř než stovka škodovka ), ani volant se nechtěl vracet. Po zahřátí vše OK. V létě sem nic podobného neregistroval. Zkoušel sem vyměnit olej v servu, bohužel beze změny.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od EdyBoyS »

kovaljuk píše:A nebo to může být přicházejícím mrazem :lol:
Moje bývalá E36 v zimě do zahřátí vůbec nezatáčela(hůř než stovka škodovka ), ani volant se nechtěl vracet. Po zahřátí vše OK. V létě sem nic podobného neregistroval. Zkoušel sem vyměnit olej v servu, bohužel beze změny.


Když stojím na parkovišti, tak jde volant otáčet zlehka, takže servem to nebude... ale když vytočim kola někde na parkovišti nadoraz, dám 1 a rozjedu se, tak se volant trhaně vrací, ale strašně dlouho mu to trvá... před geo to chodilo uplně nádherně, takže bude špatnej ten odklon kol asi nebo sbíhavost...

Jako auto sice jede rovně, gumy nehučí, ale čím jiným by to mohlo být??
Odpovědět