
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Baterka,starter nebo něco jiného ??
c4mel píše:no sme to měřili a s panelem mi to radio žralo 2,5ma a bez panelu 1ma ale tak radši sem tam dal ten vypínač a mám klid... no návod to je něco jak sis to měřil ty jenže já sem na to tupec tak mi to trochu podrobněji posílalale jo přepošlu
jasné a díky..nevadí,taky nejsem specialista ale každá troška vědomostí je dobrá,navíc sem mohl něco přehlédnout...
asi jo
a eště co mi celkem dost ubírá je alarm když auto zabliká tak to bere 7A ale to by taky muselo blikat celou noc aby se mi vybila... ale když mam nastartovane tak mám na baterce 14V je to dobře že?? no a eště mě tak napadlo (možná blbost) ale nemůže to být tím že baterie byla uplně nová tak třeba chvilku tak proto možná vydržela tak málo? jak třeba u mobilu taky když je nový mobil tak zezačátku baterka vydrží málo... no zítra du na test baterky tak uvidím jak je na tom mezi tím ujedu asi 3x10km tak uvidím co mi tam změří

c4mel píše:asi joa eště co mi celkem dost ubírá je alarm když auto zabliká tak to bere 7A ale to by taky muselo blikat celou noc aby se mi vybila... ale když mam nastartovane tak mám na baterce 14V je to dobře že?? no a eště mě tak napadlo (možná blbost) ale nemůže to být tím že baterie byla uplně nová tak třeba chvilku tak proto možná vydržela tak málo? jak třeba u mobilu taky když je nový mobil tak zezačátku baterka vydrží málo... no zítra du na test baterky tak uvidím jak je na tom mezi tím ujedu asi 3x10km tak uvidím co mi tam změří
dálkáč mi odebírá podobně,možná i trochu méně,ale já tam mám origo DO,jestli máš doděláváný,tak samozřejmně muže být chyba v zapojení..u staré 318 se mi to stalo..snadno se spleteš,tolik drátku jenom ke dveřím sem v žádným jiným autě neviděl

Jinak s novýma baterkama to máš těžký..od prodejce by většina hlavně lepší značky měly být přednabité,ale znáš to..nikdy nevíš co koupíš,muže to být nějáký neudržovaný ležák ze skladu..takže stát se muže cokoliv..jinak hodnota 14V je na dobíjení ideální hodnota..pod 14 je špatně a nad taky

no tak sem přijel z testu a baterka je prý uplně vpohodě takže je něco s autem... a to mi zničeho nic přestal ukazovat ukazatel teploty a a ukazatel paliva mi leze strašně pomalu nahoru taky to předtím nedělalo... a pojistky sem všechny eště přimáčkl jestli náhodou nebyla nějaká povolena ale nic tak nevím jestli to má spojitost s tou baterkou
c4mel píše:asi joa eště co mi celkem dost ubírá je alarm když auto zabliká tak to bere 7A ale to by taky muselo blikat celou noc aby se mi vybila... ale když mam nastartovane tak mám na baterce 14V je to dobře že?? no a eště mě tak napadlo (možná blbost) ale nemůže to být tím že baterie byla uplně nová tak třeba chvilku tak proto možná vydržela tak málo? jak třeba u mobilu taky když je nový mobil tak zezačátku baterka vydrží málo... no zítra du na test baterky tak uvidím jak je na tom mezi tím ujedu asi 3x10km tak uvidím co mi tam změří
a máš alarm origo nebo je to dodělávané? není možné že ti to vybíjí zapnutý alarm? ano, změříš zablikání, ale kolik to pak bere, když je auto pod zapnutým alarmem? je to jen nápad, jinak nevím
to si nebere nic furt 5mA a mám ho tam co sem auto koupil takže když to zvládla stará 65ah tak nová 85ah to musí zvládnout uplně vklidu... ale s luciferem sme došli k tomu že to možná bude káblama na které se připojuje baterka protože ta stará mi trošku vytekla a vypadá to jakoby vytekla kolem - svorky
c4mel píše:tak sem tedkom volal do servisu a v pátek se tam stavím a ale kurna bojím se ceny protože on sám řikal že to může najít za hodinu a nebo to může hledat týden tak aby to nedopadlo tak že dám jenom za najití problému majland než na to přide
i kdyby hledal týden,naučtovat ti musí jen klasickou diagnostiku a eventuálně pak odstranění závady..to by si pak mohl každej hned vzít 10K za to že bude 14 dní hledat závadu...tohle co popisuješ už muže být dalších "X" možných závad..to samé třeba ted dělalo bratrovi na fabii...hlasilo to chybu teploty,budík teploty a nádrže benzínu bud nereagoval vubec nebo jen nahodile a do konce mu auto občas nestartovalo...chybu měl v řídící jednotce..pokud si na tom stejně..přijdou na to do pár minut ....
tak sem zkusil eště nechat auto stát 3 dny a baterka vpohodě auto hned chytlo tak mě napadlo nemohlo za to vybíjení špatné čidlo teploty motoru? protože jak mi odešlo tak auto vklidu tak jestli nebylo nějaké špatné a nežralo mi to třeba baterku a jak se uplně posralo tak už klid... tedkom to mám v servise kde mi budou měnit to čidlo a uvidím co to auto bude dělat při mrazech
Tyvole zase velká baterka altík to nestíhá, kam na takový věci Vy lidi chodíte ? Kde Vám to kdy kdo tvrdí ? Nechce se mi to vypisovat znova TADY jsme to řešili s trochu podrobnější odpovědí.
Jinak to čidlo to dělat nemůže protože pokud neběží motor nebo není jen otočenej klíček do kontrolek tak do čidla nejde napětí takže je mimo provoz.
Jinak to čidlo to dělat nemůže protože pokud neběží motor nebo není jen otočenej klíček do kontrolek tak do čidla nejde napětí takže je mimo provoz.