Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
co třeba diesel technik nebo camp performance.. je to blíž a uvádí podobné hodnoty.. jaká je cena od kelleners? má někdo zkušenosti s výše uvedenými?
možná hloupý dotaz nemám znalosti ohledně JB4.. nabízí toto nějaká firma v ČR jako komplet vč. montáže a odzkoušení? nějaké zastoupení v ČR je? kdyžtak odkaz pls..
možná hloupý dotaz nemám znalosti ohledně JB4.. nabízí toto nějaká firma v ČR jako komplet vč. montáže a odzkoušení? nějaké zastoupení v ČR je? kdyžtak odkaz pls..
JB4 tady někdo prodává. Jsem líný to dohledávat, ale ti, kteří umí pracovat s Googlem, si jistě poradí. Cena je cca 16tis., vyplatí se tedy nechat si to poslat z USA. Nevím co ta montáž...
Ale jak jsem psal v jiném vlákně.. řeším podobné dilema, ale jsem nakloněn spíš JB4. Hledal jsem problémy, které by s JB4 někdo měl... A nenašel jsem nic...
Pro JB4 jasně hovoří maximální možnost přizpůsobení uživateli.. např. omezení tlaku turba na jedničku a dvojku.. v závislosti na otáčkách.. mi přijde jako fakt lahůdka.
Ale jak jsem psal v jiném vlákně.. řeším podobné dilema, ale jsem nakloněn spíš JB4. Hledal jsem problémy, které by s JB4 někdo měl... A nenašel jsem nic...
Pro JB4 jasně hovoří maximální možnost přizpůsobení uživateli.. např. omezení tlaku turba na jedničku a dvojku.. v závislosti na otáčkách.. mi přijde jako fakt lahůdka.
tak ono to jako je přes diesel technik, ale jelikož dělají s Hartge, Kelleners a MTM, ta je chip vlastně od nich. V mém případě je to prý Kelleners...stojí to 17800 - 20% sleva od bmwklubu. JB4 bych na jinou než 1. mapu nepoužíval , mám standard 335. Ani věci jako vypínání turba, palivoměr jako boost, čtení chyb atd...
je to docela dilema když vezmu tu slevu 20% kterou uvádíš.. docela by mě zajímalo jaký je reálný rozdíl na silnici mezi těmito dvěma variantami.. nezkoušel to někdo? taky o něčem uvažuji, svody a výfuk mám, otázkou je sání a mezichladič zda stačí série.. máte kladné reference na někoho kdo to umí dobře odladit? pokud bychom se domluvili hromadně mohla by být možnost další slevy? předpokládám že větší riziko poškození motoru je asi u JB nebo se pletu?
[quote="Honza83"]je to docela dilema když vezmu tu slevu 20% kterou uvádíš.. docela by mě zajímalo jaký je reálný rozdíl na silnici mezi těmito dvěma variantami.. nezkoušel to někdo? taky o něčem uvažuji, svody a výfuk mám, otázkou je sání a mezichladič zda stačí série.. máte kladné reference na někoho kdo to umí dobře odladit? pokud bychom se domluvili hromadně mohla by být možnost další slevy? předpokládám že větší riziko poškození motoru je asi u JB nebo se pletu?[/quo
Od diesel technik ( kelleners ) jsou pry 2 varianty obe za stejnou cenu s tim, ze zadarmo zvysi nebo snizi vykon v ramci tech dvou nahizenych map. Prvni mapa je 350hp a 470 Nm to si lidi hodne berou, sjizi se spotreba o 0,5l je tam odstraneny omezovac na 285 a druha varianta 380hp a 500nm v max 299. Tuhle delali ale jen pro 2 zajemce na okruh. Asi bych sel nejdriv do mapy 1. Hromadna sleva nevim, tolik se nas tu urcite nenaslo kdo by chtel misto jb4 diesel technik. Taky si myslim ze vetsi riziko je u JB, kelleners je spicka na upravy, ale tim jb nezavrhuju;)
Od diesel technik ( kelleners ) jsou pry 2 varianty obe za stejnou cenu s tim, ze zadarmo zvysi nebo snizi vykon v ramci tech dvou nahizenych map. Prvni mapa je 350hp a 470 Nm to si lidi hodne berou, sjizi se spotreba o 0,5l je tam odstraneny omezovac na 285 a druha varianta 380hp a 500nm v max 299. Tuhle delali ale jen pro 2 zajemce na okruh. Asi bych sel nejdriv do mapy 1. Hromadna sleva nevim, tolik se nas tu urcite nenaslo kdo by chtel misto jb4 diesel technik. Taky si myslim ze vetsi riziko je u JB, kelleners je spicka na upravy, ale tim jb nezavrhuju;)
http://www.powerchips.cz
Jsou to stranky cloveeka,kterej me dela a dodava chipy:-)on je kousek od Ostravy,ja z Vel.Mezu
Jsou to stranky cloveeka,kterej me dela a dodava chipy:-)on je kousek od Ostravy,ja z Vel.Mezu