Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 čidlo nezapnutého pásu a airbagy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
- Bydliště: Vrbová Lhota E90 320i
Mám dotaz ohledně vazby čidla obsazenosti sedačky a funkce airbagů.
Čidlo v sedačce spolujezdce funguje jen někdy. Pokud na sedadle někdo sedí a odepne si pás je toto signalizováno na přístrojovce tak v jednom ze tří případů. Otázka je jestli je na toto čidlo navázaná funkce airbagů spolujezdce nebo ne?
Jinak řečeno jestli se v případě nehody bagy aktivují i když si čidlo bude myslet, že na sedadle spolujezdce nikdo nesedí. Má teda smysl čidlo měnit nebo ne?
Čidlo v sedačce spolujezdce funguje jen někdy. Pokud na sedadle někdo sedí a odepne si pás je toto signalizováno na přístrojovce tak v jednom ze tří případů. Otázka je jestli je na toto čidlo navázaná funkce airbagů spolujezdce nebo ne?
Jinak řečeno jestli se v případě nehody bagy aktivují i když si čidlo bude myslet, že na sedadle spolujezdce nikdo nesedí. Má teda smysl čidlo měnit nebo ne?
Nevim jak u e90, ale narazil sem teď náhodou na tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=118587
a vypadá to, že je venku jenom airbag řidiče. Po přečtení jsem z toho vyvodil, že řidič jel sám. Ale nevím to jistě...
Sám mám taky e90, ale odpověď neznám.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=118587
a vypadá to, že je venku jenom airbag řidiče. Po přečtení jsem z toho vyvodil, že řidič jel sám. Ale nevím to jistě...
Sám mám taky e90, ale odpověď neznám.
Zatezovou decku sem resil na e46 a podle me je to uplne stejny princip. Problem je, ze jeji vymena je docela nakladna a hlavne se musi cela tadecka oddelat ze sedacky a dat nova. resil sem to napajenim pripraveneho odporu, ktery stale simuloval, ze na sedacce nekdo sedi a byl pokoj. Jedina nevyhoda byla, ze pri narazu vyleti airbag spolujezde, i kdyz tam nikdo nesedi. Tusim ze vymena te decky u e46 byla okolo 3 tisic bez te prace, ktera byla celkem opruz prej....
risanica píše:Zatezovou decku sem resil na e46 a podle me je to uplne stejny princip. Problem je, ze jeji vymena je docela nakladna a hlavne se musi cela tadecka oddelat ze sedacky a dat nova. resil sem to napajenim pripraveneho odporu, ktery stale simuloval, ze na sedacce nekdo sedi a byl pokoj. Jedina nevyhoda byla, ze pri narazu vyleti airbag spolujezde, i kdyz tam nikdo nesedi. Tusim ze vymena te decky u e46 byla okolo 3 tisic bez te prace, ktera byla celkem opruz prej....
u e46 to je pohoda,kdyz vylitne airbag u spolujezdce,tak das jinej,ale u e90,91 atd se musi menit cela palubka

Zdravím, řeším stejný problém mohl by mi někdo poradit kde na jdu čislo dilu té dečky/čidla ? http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... 006/browse
Ahoj, mám stejný/púodobný problém. Neváno se mi rozsvítily kontrolky pásu a airbagu. Při smazání chyby na diagnostice se po jednom dni opět kontrolky rozsvítily.
Pás u spolujezdce mi blbne tak, že když si tam někdo sedne, tak čidlo reaguje jenom někdy. Třeba po 5ti minutách zaregistruje, že spolujezdec není připoutanej, nestihne to ani pípat a zas to říká, že připoutanej je a takhle pořád dokola.
Je chyba tedy taky v tom čidlu?
Díky.
Pás u spolujezdce mi blbne tak, že když si tam někdo sedne, tak čidlo reaguje jenom někdy. Třeba po 5ti minutách zaregistruje, že spolujezdec není připoutanej, nestihne to ani pípat a zas to říká, že připoutanej je a takhle pořád dokola.
Je chyba tedy taky v tom čidlu?
Díky.