Ahoj,mám autě motor M52, do 5000 otáček jede pěkně,
všechno v pohodě:startuje,necuká,drží volnoběh...
Jakmile překročím 5000 otáček tak se začne dusit a nejede,jako by nešel benzín.Dělá to na všechny kvalty i na neutrál když stojím.
Neměl někdo podobný problém? Čím to může být?
Poradtě,díky.
Za předpokladu že vzduchový i palivový filtr je čistý je třeba se dále mrknout na palivovou pumpu- zda dává dostatečný tlak, dále můžou být vysypané katy a proto se motor ve větších otáčkách dusí- dej hledat a mrkni podobné věci se tu řešily
Vzduchový filtr mám nový,palivový vyměním,katy nemám.
Tlak na palivové liště je 3,5bar.
Cívky,svíčky,čidlo kliky/vačky mám nové.
Némuže být chyba v řídící jednotce?
Pro mě také nová informace, dík za info. Takže pokud má auto asc a nejde mu abs jede v tomhle divným režimu, a pokud asc nemá a abs nejde- tak pokud chápu dobře neovlivnuje nic jiného, mám 325 bez asc s nefunkčním abs a nic nepozoruji tak to tak bude asi
Mám původně 325 rv.93 bez asc,dal jsem tam 2,8motor.
328 měly všechny asc ne?
Takže musím přivést signál rychlosti do řídící jednotky?
No kouknu do schématu.
Je to skoro stejné jak omezovač ,žádné dušení,v 5200ot. se ručička
začne klepat,dál nejde i kdybych držel plyn hodinu tak prostě dál
nejde.
Nedá se vzít signál rychlosti z budíku (tachometru)??