Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E91 touring 325xi - žádoot o informace
Zdravím.
Rád bych se po boku bratra zařadil mezi hrdé vlastníky vozu BMW. Je to vysněná značka. Samozřejmě, že rozpočet je omezený a auto bude plnit úkol rodinného - jedno malé dítě.
Bohužel jsem nikde nenašel moc informací a skutečné životnosti rozvodovky - spojky x-drive. Někde píšou, že 150.000 km to vydží i v tahu s vlekem a mělo by prý vydržet víc, ale je to prý dle sdělení servisu BMW individuální. To samé s vysokotlakým čerpadlem paliva a vstřikovači. Všechno jsou to vysoké pořizovací částky. Mnoho majitelů, resp. praktických informací jsem k tomuto vozu nenašel.
Jedná se mi momentálně konkrétně o tento kousek:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Trošku sociální výbava, ale interiér bych komplet vyměnil za sportovní alcantaru a více nepotřebuji. Koukal jsem, že v Polsku komplet kolem 15.000 Kč + časem M volant, nebo stávající přešít.
Děkuji za jakékoli informace o tomto modelu. Bazary obecně, jako celý trh s ojetými auty nemá dobrou pověst a nechci naletět. Finančně by nás to mohlo rujnovat, pokud by došlo na výše uvedené skupiny. Kupuji zase auto na cca 7-10 let.
Díky
Rád bych se po boku bratra zařadil mezi hrdé vlastníky vozu BMW. Je to vysněná značka. Samozřejmě, že rozpočet je omezený a auto bude plnit úkol rodinného - jedno malé dítě.
Bohužel jsem nikde nenašel moc informací a skutečné životnosti rozvodovky - spojky x-drive. Někde píšou, že 150.000 km to vydží i v tahu s vlekem a mělo by prý vydržet víc, ale je to prý dle sdělení servisu BMW individuální. To samé s vysokotlakým čerpadlem paliva a vstřikovači. Všechno jsou to vysoké pořizovací částky. Mnoho majitelů, resp. praktických informací jsem k tomuto vozu nenašel.
Jedná se mi momentálně konkrétně o tento kousek:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Trošku sociální výbava, ale interiér bych komplet vyměnil za sportovní alcantaru a více nepotřebuji. Koukal jsem, že v Polsku komplet kolem 15.000 Kč + časem M volant, nebo stávající přešít.
Děkuji za jakékoli informace o tomto modelu. Bazary obecně, jako celý trh s ojetými auty nemá dobrou pověst a nechci naletět. Finančně by nás to mohlo rujnovat, pokud by došlo na výše uvedené skupiny. Kupuji zase auto na cca 7-10 let.
Díky
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mám neošizený N53 (200kW) a x-drive, ale nalítáno prozatím jenom asi 70kkm, takže se životností taky nemůžu sloužit.... věřím, že obojí (při řádném servisu) 300tis km by dát mohlo... mám známýho (530xDA), který má nalítáno přes 300tis km a x-drive naprosto v poho (netahá ale přívěsy, to je fakt).
jinak, co sem slyšel o 325ix e91 je, že je to takový baworský Grýnlajn, má to strašně, ale strašně moc dlouhé převody (trojka až šestka) takže je to lenochod... proto sem při konfiguraci auta vůbec neuvažoval o čemkoli jiném než 330xi, která sice taky nemá ty převody nejkratší, ale díky většímu krouťáku to není takový lenochod jako 325ix
jinak, co sem slyšel o 325ix e91 je, že je to takový baworský Grýnlajn, má to strašně, ale strašně moc dlouhé převody (trojka až šestka) takže je to lenochod... proto sem při konfiguraci auta vůbec neuvažoval o čemkoli jiném než 330xi, která sice taky nemá ty převody nejkratší, ale díky většímu krouťáku to není takový lenochod jako 325ix
pavproch píše:mám neošizený N53 (200kW) a x-drive, ale nalítáno prozatím jenom asi 70kkm, takže se životností taky nemůžu sloužit.... věřím, že obojí (při řádném servisu) 300tis km by dát mohlo... mám známýho (530xDA), který má nalítáno přes 300tis km a x-drive naprosto v poho (netahá ale přívěsy, to je fakt).
jinak, co sem slyšel o 325ix e91 je, že je to takový baworský Grýnlajn, má to strašně, ale strašně moc dlouhé převody (trojka až šestka) takže je to lenochod... proto sem při konfiguraci auta vůbec neuvažoval o čemkoli jiném než 330xi, která sice taky nemá ty převody nejkratší, ale díky většímu krouťáku to není takový lenochod jako 325ix
Tak já musím říct ze 325 s 160kw je v pohode a lenochod to určitě není . Ve vyšších otáčkách je velmi příjemný a plynuly zatah
Díky moc chlapi.
Je pravda, že je tam jiný převod než u plnotučné 330i, přesně nevím a vzhledem k systému xdrive to nepůjde jednoduše na diferenciálu vzadu jako u klasiky změnit. Taky ale jedinný rozdíl mezi motorama, tedy výkony, je jiná příruba sání, delší otevření ventilů sání a software. Nic zásadního. I kdyby to bylo trochu na převodech línější, tak to až tak neřeším. Možná je to i výhoda na dálku a na sportovní jízdu prostě vždy o kvalt níž. Na a sací příruba není až tak cenově náročná a soft by někdo nahrál. Ventilly, to už asi výměna vačky. Nějaký výkon by to ale asi přidalo a jde to malinko "čipnout".
S tím xdrivem jste mě potěšili. Nový stojí 56.000 a to nevím, jestli je s DPH. Taky vídám auta s najetýma sty km, ale to člověk neví, co se vše měnilo. Tohle vyhlédlé auto závěs nemá. Naštěstí a i bohužel, protože ho potřebuju. Jezdím 10.000 km ročně, maximálně, takže pokud to vydrží 250.000 km, je to v poho.
A co vysokotlaké čerpadlo a vstřikovače? Je nějaká zkušenost se životností, případně cenou opravy čerpadla? Vstřikovače jsou kus za 2800. I tady na fóru a dalších píšou o poruchovosti oproti předchozímu systému. Ptal jsem se u BMW, tak trochu potvrdili, ale mlžili. Poruchy prý od najetých 40.000 km stejně jako u mnohem vyšších. Prý kus od kusu. Je to stejný jako u 330i a 335i.
Podivná je akorát ta cena auta. Nějaká nízká.
Moc díky.
Zdar.
Je pravda, že je tam jiný převod než u plnotučné 330i, přesně nevím a vzhledem k systému xdrive to nepůjde jednoduše na diferenciálu vzadu jako u klasiky změnit. Taky ale jedinný rozdíl mezi motorama, tedy výkony, je jiná příruba sání, delší otevření ventilů sání a software. Nic zásadního. I kdyby to bylo trochu na převodech línější, tak to až tak neřeším. Možná je to i výhoda na dálku a na sportovní jízdu prostě vždy o kvalt níž. Na a sací příruba není až tak cenově náročná a soft by někdo nahrál. Ventilly, to už asi výměna vačky. Nějaký výkon by to ale asi přidalo a jde to malinko "čipnout".
S tím xdrivem jste mě potěšili. Nový stojí 56.000 a to nevím, jestli je s DPH. Taky vídám auta s najetýma sty km, ale to člověk neví, co se vše měnilo. Tohle vyhlédlé auto závěs nemá. Naštěstí a i bohužel, protože ho potřebuju. Jezdím 10.000 km ročně, maximálně, takže pokud to vydrží 250.000 km, je to v poho.
A co vysokotlaké čerpadlo a vstřikovače? Je nějaká zkušenost se životností, případně cenou opravy čerpadla? Vstřikovače jsou kus za 2800. I tady na fóru a dalších píšou o poruchovosti oproti předchozímu systému. Ptal jsem se u BMW, tak trochu potvrdili, ale mlžili. Poruchy prý od najetých 40.000 km stejně jako u mnohem vyšších. Prý kus od kusu. Je to stejný jako u 330i a 335i.
Podivná je akorát ta cena auta. Nějaká nízká.
Moc díky.
Zdar.
Asi to bude tím.
No a puntíčkář jsem. Auto ať je špinavé, nevyluxované, ale oleje, kapaliny, brzdy to musí mít OK. Tedy ne, že bych byl prase a jezdil ve špinavém.
Nemáte někdo zkušenost ohledně předělávky motoru N53 na bioethanol E85? Jde to, resp. zvládá to motor - systém vstřiků?
Jedno vlákno tu sice je, ale žádný motor N53. Tedy možná ano, nevím přesně co je to za motorizaci, ale ty výsledky nejsou, co jsem četl, ani z daleka dobré.
Zatím se mi zdá, že by koupě snad chyba být neměla. Problém je s mou polovičkou. "Třílitr, ty ses zbláznil!" Jde jí o spotřebu. No, musím jí zpracovat. Potřebuju jezdil celoročně a po zkušenosti s 328i e46 kupé, to na zasněženou silnici opravdu s klasikou moc není.
Zdar
No a puntíčkář jsem. Auto ať je špinavé, nevyluxované, ale oleje, kapaliny, brzdy to musí mít OK. Tedy ne, že bych byl prase a jezdil ve špinavém.
Nemáte někdo zkušenost ohledně předělávky motoru N53 na bioethanol E85? Jde to, resp. zvládá to motor - systém vstřiků?
Jedno vlákno tu sice je, ale žádný motor N53. Tedy možná ano, nevím přesně co je to za motorizaci, ale ty výsledky nejsou, co jsem četl, ani z daleka dobré.
Zatím se mi zdá, že by koupě snad chyba být neměla. Problém je s mou polovičkou. "Třílitr, ty ses zbláznil!" Jde jí o spotřebu. No, musím jí zpracovat. Potřebuju jezdil celoročně a po zkušenosti s 328i e46 kupé, to na zasněženou silnici opravdu s klasikou moc není.
Zdar
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
jo a "zasněženou silnici": bydlím v horách, proto je brambor čtyřkolka (+ mám možnost srovnání/občas jezdím s: panda 4x4, oct. scout 4x4, tiguan 4x4) a.... nejlepší "rolba" v hlubokém sněhu je jednoznačně pandice, na kluzké zimní cestě ale má nejlepší jízdní vlastnosti brambor (zřejmě quli rozdělení 40/60 narozdíl od konzernového 90/10 a benevolentněji nastavenému ESP - kecá do řízení mnohem později a méně než u VW/škody, tj. s autem je mnohem větší "sranda"
ref třílitr. za loňský rok asi 36tis km s průměrem prakticky přesně 11 na sto .... a to se tím rozhodně nemazlím, povětšinou proháním celé stádo 272 baworských hřebců pod kapotou... klidná dálka po dálnici (předpisově, 4 lidi vevnitř, velká velryba na střeše) = 9
ref třílitr. za loňský rok asi 36tis km s průměrem prakticky přesně 11 na sto .... a to se tím rozhodně nemazlím, povětšinou proháním celé stádo 272 baworských hřebců pod kapotou... klidná dálka po dálnici (předpisově, 4 lidi vevnitř, velká velryba na střeše) = 9
Dík za postřehy.
S tím E85 to byl jen nápad. Googlil jsem a nic moc kladného jsem nenašel. Tedy zejména kvůli technologii vstřikování. Obecně, pokud by to fungovalo, nejsem proti jinému alternativnímu palivu. Benzín za 40 za litr tam ale lít nehodlám. On je ten E85 i v normálním benzínu.
Jinak jsem vyzjistil, že vysokotlaké čerpadlo benzínu je za necelých 7.000 Kč, vstřik 2.800 Kč/ks, celá skříň xdrive za 54.000 Kč a logika s převodem a servem k xdrive za 10.000 Kč.
A 12ti bodová prohlídka auta včetně diagnostiky v BMW Hradci Králové - 1,5 hodiny za 2.900 Kč.
Zdar
S tím E85 to byl jen nápad. Googlil jsem a nic moc kladného jsem nenašel. Tedy zejména kvůli technologii vstřikování. Obecně, pokud by to fungovalo, nejsem proti jinému alternativnímu palivu. Benzín za 40 za litr tam ale lít nehodlám. On je ten E85 i v normálním benzínu.
Jinak jsem vyzjistil, že vysokotlaké čerpadlo benzínu je za necelých 7.000 Kč, vstřik 2.800 Kč/ks, celá skříň xdrive za 54.000 Kč a logika s převodem a servem k xdrive za 10.000 Kč.
A 12ti bodová prohlídka auta včetně diagnostiky v BMW Hradci Králové - 1,5 hodiny za 2.900 Kč.
Zdar
Zloune píše:Díky moc chlapi.
Je pravda, že je tam jiný převod než u plnotučné 330i, přesně nevím a vzhledem k systému xdrive to nepůjde jednoduše na diferenciálu vzadu jako u klasiky změnit. Taky ale jedinný rozdíl mezi motorama, tedy výkony, je jiná příruba sání, delší otevření ventilů sání a software. Nic zásadního. I kdyby to bylo trochu na převodech línější, tak to až tak neřeším. Možná je to i výhoda na dálku a na sportovní jízdu prostě vždy o kvalt níž. Na a sací příruba není až tak cenově náročná a soft by někdo nahrál. Ventilly, to už asi výměna vačky. Nějaký výkon by to ale asi přidalo a jde to malinko "čipnout".
Zdar.
Nechci být za skupinu těch, co říkají, že 325i moc nejede, ale je to pravda. Fakt to má ukrtuně dlouhý převody. Už dvojka točí tacho max cca. 110. Zas tak svižný to auto není. Mám v plánu určitě měni difec za automatovej, kterej je výrazně kratší.