Zdravým, kluci , chlapi no bavoráci prosím raduu mam rozhoděný tdsko a nekde jsem se tu dočetl že tam jde nějak regulovat ten tlak na turbu. já přešel z 318i na tdsko rozdíl jízdy perfektní samozrejme no 6 vál Mam tam nabrouzdaných nejakých 230tis. No, a chtěl bych ten výkon trošku polechtat nahoru a chtěl bych se vyhnout chiptuningu( někdo to chválí někdo né no těžké se rozhodnout) aspoň zatím. no tak jsem se rozhodl to předělat teda nějak mechanicky ovšem pokud se někdo z vás slituje nade mnou a poradí Předem díky
pridavat tlak bez nafty je k nicomu, seriove TDS bezi tak chudobne ze ani nedymi.. na vzduch to nejazdi.. najjednoduchsie bude ked si na nete pozries nieco o Evry mode, potom uz by ten zvyseny tlak aj nieco spravil.
ja bych tam supl vic nafty poklepal bych tu hlavicku cerpadla jestli to neco pomuze coz asi jo ale ne moc no a premyslim o tom ze to nekomu supnu na stolicu jestli tam nastaví vetší dávku.... evry mode to je co ještě jsem neslyšel o ničem takovem co nese tento název
na tej hlave toho moc nepridas nez to zacne skytat, pozri si ten mod, je to v podstate to iste, akurat si tam dokazes pridat o hodne viac, o hodne viac nez da aj chip.
no to asi nieje, ale v principe pripojis rezistor na drot č. 2 a 3 na konektore cerpadla, najlepsie potenciometer, asi tak 1K, a znizujes, tak si nastavis presnu davku, ktora je na max. hranici nez to zacne blbnut, a uvidis ten rozdiel ako to bude behat.. 100 a 1.
chip na TDS je strata penazi, ak ti tam vie nejaky nalievac hodit soft za pivo, tak sa to aj odda, ale vylepit za to 150€, jediny vyznam chipu je posunutie limiteru momentu, ktory spravili az moc konzervativne, a preto to pod 2000RPM taha horsie ako ked to dvaja tlacia zozadu
Jojo vím o tom, že to do 2000 netahá a pak to začne najednou hrabat:D To ten chip vyřeší a přida výkon na nějakých 170ps ... pokud se nepletu tak se dá celkem levně sehnat jen ten šváb do ŘJ, kterej si vyměníš sám a jedeš. Potom bych si to ještě pladil sám tím Evry modem tedy:D
j zohnat sa da, ale ktovie co je v nom tym 170PS neverim, nakolko chip prida len 4mg nafty, kalibracny procesor davky paliva v tej jednotke bol urobeny takto debilne, a uz tam nieje moc miesta pre zvysovanie, max. tych 20 ponikov, ako vravim chip dokaze pripadat naftu pod 2000 kde to ubrali kvoli dymeniu, no zazrak to nebude, bude to tahat od 1900
inac pride mi naivne propagovat tych 170koni na kazdom aute, pretoze vacsina tych E34iek ma opotrebene vstrek. cerpadlo, a miesto 105kW vali mozno 90, ten chip tam prida tie 4mg paliva, a bude z toho tak 100kW.. ten evry mod ma tu vyhodu ze sa tam da narvat take mnozstvo paliva ktore skoro odpoveda max. davke cerpadla samotneho. teda ziadny limit chipu 51mg/vstrek, s tym modom tam das aj 70-80..
no, pro někoho kdo o tom právě slyšel poprvé,to moc jasné nebylo. Nic ve zlém,ale byl bych rád za každou radu,mám tds doma a pár pokuřujících koníků by se hodilo.
starynovy píše:inac pride mi naivne propagovat tych 170koni na kazdom aute, pretoze vacsina tych E34iek ma opotrebene vstrek. cerpadlo, a miesto 105kW vali mozno 90, ten chip tam prida tie 4mg paliva, a bude z toho tak 100kW.. ten evry mod ma tu vyhodu ze sa tam da narvat take mnozstvo paliva ktore skoro odpoveda max. davke cerpadla samotneho. teda ziadny limit chipu 51mg/vstrek, s tym modom tam das aj 70-80..
ale jasne ze zvladnu.. ide to spravit ne kazdej rotacke VP37 EDC, takze ak mate golfa/pasata 1.9TDI tak tam tiez, robil som to na Audi A4 TDI, rovnaky vysledok..
e34 a e36 maj čerpadlo stejný,podobný roky podobný čerpadla jen první roky e34 maj jiné čerpadlo a i hlavu než cca do roku 95(neberte to úplně přesně,ale tady někde byl přelom)