Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vule prevodovka, kardan, dif - e46 330 Cd

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#1 Příspěvek od Marrtin »

Ahoj

hodlam resit tento problem, chtel sem koupit novejsi model, ale vlastne proc, auto ma vsechno co chci, designove jeste tak stare neni a tech par koni navic me zas az tak nerozvasni... Ozyva se pri razeni od difu typicke bouchnuti a na prevodovce je uz tech 270 tis. km take znat, kvalty 1-3 jdou uz hur radit. Menena byla spojka, dvouhm. setrvak, hardyna, silentbloky prevodovky.

- ma nekdo podobny problem a jak ho resit?
- vyplati se repase 6q prevodovky? bude to po repasi jenom trochu lepsi nebo bude zmena zasadni?
- jak resit vuli v difu?

Predem diky za kazdou radu!
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od noname »

vůli na tomto ustroji ma každý takhle staré auto, nasbirá se jak říkaš od převodovky až po poloosy, tohle však ničemu nevadí a nedá se to nějak rozumně řešit. Jen když to mlátí moc, může být uvoněný dif, respektive jeho uložení, a to už je blbé a mělo by se řešit...

V převodovce zkus vyměnit olej, ale dej tam co tam bylo a ne žadnou sračku, nebo to hned poznáš, difec by šel zrepasovat, ale to něco stojí... Na polosách pokud vůbec vůle je, tak je minimální.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#3 Příspěvek od Marrtin »

Ok diky za odpoved, mel jsem to i na 328me, ale tady to je diky 3,0 d horsi, vsechno to diky tomu velkymu kroutaku trpi, udelam teda asi jenom ten dif..
Odpovědět