Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ztrácí se voda v chladiči E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
pepa318is
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pát 15.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od pepa318is »

Ahoj strácí se mi voda v chladiči , hlava je srovnaná a nové přetěsněná , pod autem není žádná louže , čím by to tedy mohlo být že se mi cca po 40km ztratí voda z chladiče díky za rady
TomassR90
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: sob 08.09.2012 00:00
Bydliště: Nachod

#2 Příspěvek od TomassR90 »

netěsné víčko?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#3 Příspěvek od shade741 »

vpodstatě kdekoli, záleží kolik ubývá, je cítit zápach nemrzky někde? Mokrý koberec? Lehce narušená hadice- prolíná vypařuje se a není vidět odkapávání, to samý okolo domku termostatu, bylo řádně odvzdušněno? po vypuštění soustavy ješte chvilku i po doplnění budeš dolívat než se vytěsní všechen vzduch
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od aigo »

me ste taky ztracela voda a byl to ten domek nikde zadna louze nic jen proste mizela
mitch17
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 15.04.2009 00:00

#5 Příspěvek od mitch17 »

dolivas každých 40km..?
když ujedeš 150km v kuse tak chybý stejná hladina..?
máš emulzi na vicku..??
TomassR90
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: sob 08.09.2012 00:00
Bydliště: Nachod

#6 Příspěvek od TomassR90 »

u e36 nám to v rodině dělalo pokaždý, vždycky to bylo víčko, netěsný :) jinak neni problém zajet do servisu (když si nebudeš vědět rady) a nechat to natlakovat a tam už zjistí, kde je problém, ale začal bych u víčka :)
Ernesto
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 05.08.2008 00:00
Bydliště: Plzeň

#7 Příspěvek od Ernesto »

Moje zkušenost - ubývala mi voda z chladiče cca. každých 100 km jsem doléval litr a bylo to tím, že byl chladič starý a netěsnil mezi plastovými boky a samotným kovovým chladičem. Mám motor M43 s nájezdem 274 000 km. Koupil jsem nový chladič a od té doby je klid. Nový stál cca. 3.400,- Kč. Ahoj.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od EdyBoyS »

Ernesto píše:Moje zkušenost - ubývala mi voda z chladiče cca. každých 100 km jsem doléval litr a bylo to tím, že byl chladič starý a netěsnil mezi plastovými boky a samotným kovovým chladičem. Mám motor M43 s nájezdem 274 000 km. Koupil jsem nový chladič a od té doby je klid. Nový stál cca. 3.400,- Kč. Ahoj.


Mám uplně ten stejný problém :-D
akorát s rozdílem, že po 100km mi chybí jen 1dcl vody, takže to zatím moc neřeším a pravidelně dolívám destilku.. ale na jaře budu už konečně kupovat nový chladič
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Thomeeno23 »

můj problém byl v napojení expanzky na chladič, ale co jsem koukal není moje e36 samotná s tímto problémem..kolem spoje dole u expanzky to curalo ale louze nikde nic, zatím vyřešeno silikonem, do budoucna se na to prodávají těsnění ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 ... díl č. 3 )
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Thomeeno23 »

ještě dodám že nový chladič jinak než v originálu výrazně nedoporučuji.kdysi jsem ho měl v druhovýrobě a během půlroku dvakrát praskly ty plastové příruby na které se nasazují hadice, odvzdušňovák jsme přetrhli dotknutím šroubováku a vůbec byl celý pochybný...u originálu jsem nepřetrhl odvzdušňovák nikdy !!! o tom že by mně kvůli přírubě nechal stát u cesty ani nemluvě
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#11 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Napojení expanz na chlaďák mi teklo taky, jenže problém není v těsnění za 70,-kč, ale po těch letech v tenkých prasklinách světlého plastu. Jsou o tom tady topics.. uvidíte sami jestli vám těsnění (ne)pomohlo. Na volnoběh to tak netlakuje, to nepoznáte. Taky jsem měnil za 2-letý origo chladič z vraku.
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Thomeeno23 »

Zajímavý postřeh, já mám celý spodek expanzky olepený silikonem tak to mohlo zaplácat i ty mikrotrhlinky.uvidím, až to začne zas téct zkusím to těsnění.vizuelně ale ten plast vypadá na 100 procent.co jsem ale koukal tak světlý plast je jen na expanzce a asi by se dala koupit samotná expanzka + těsnění a je vystaráno, měla by stát kolem litra nebo myslíš ještě trhlinky jinde?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jop expanzku, je to křehčí plast než černá. To chce na zvedák a turovat pod autem.
Odpovědět