Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 335i coupe e92

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#21 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:
MrScully píše:Já bych třeba automat nechtěl nikdy, v E92 je podle mě daleko lepší třeba dvouspojka, je rychlejší a daleko míň žere. Ale je to otázka osobních preferencí :-)


a včem je lepší konkrétně? že zařadí o 0,02s rychleji? a že míň žere o kolik? všichni co máme 335i jsme nedávno řešili spotřebu a máme ji tak ňák podobnou.

Takže rychlejší řadění ani spotřebu bych u tohoto auta neřešil.


no DCT řadí o dost rychleji o tom žádná, hlavně má rychlý reakce na tlačítka řazení :lol:
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Marty_ »

IlikeU píše:
bmw335 píše:
IlikeU píše:2006 má chlazení oleje já mam 2006 a nic se nepřehřívá.

Jestli chceš pojedu s tebou nic v plánu nemám. Platíš benzín ale :D


tak to byly asi první modely 2006, pokud ho tam máš, tak máš pozdní 2006:)) kde je odkaz na tu 335?


podle me to bude 2006 prosinec :smich2:

tady máš ten odkaz je to 2008 za 300tis mazec

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Huh tak to je ulet, 335i za 300k 8O to jsem zvedavej co to bude za vuni:) zrejme pozustatek hurikanu katarina:)
Jinak steptronic s dvouspojkou fakt nelze srovnavat, steptronic bych do coupe nechtel ani za nic, dvouspojka jine kafco:) launch control, blokace rychlosti, meziplyny pri podrazovani, razeni milisekundove... Mlask to uz by slo:) ale ta nebude za 300:)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#23 Příspěvek od IlikeU »

vy se mi líbíte co to znamená o dost rychleji? jakože klasickej automat zařadí za 5s a DCT za 1sekundu? jsou tam rozdili desetinek sekund.

a auto s najetejma 200 000km neni mrtvi.

Kazdej nema na novy. Uplne ho chapu a rad ho pri koupi potporim pokud auto bude ok.

asi auto s DCT za 300 nekoupis ani za 400 ani za 500.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#24 Příspěvek od Poldav6 »

Když to vezmete kolem a kolem, pokud na autě budou vysypaný lambda sondy, načatá turba a převodovka.. Je cena dost reálná.

A manuál vs. automat.. No to je na každém, automat je rychlejší, ale více charakteru má každopádně auto s manuálem :)

Jsem na vás zvědavý.. :-)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#25 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:
IlikeU píše:
bmw335 píše:[quote="IlikeU"]2006 má chlazení oleje já mam 2006 a nic se nepřehřívá.

Jestli chceš pojedu s tebou nic v plánu nemám. Platíš benzín ale :D


tak to byly asi první modely 2006, pokud ho tam máš, tak máš pozdní 2006:)) kde je odkaz na tu 335?


podle me to bude 2006 prosinec :smich2:

tady máš ten odkaz je to 2008 za 300tis mazec

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Huh tak to je ulet, 335i za 300k 8O to jsem zvedavej co to bude za vuni:) zrejme pozustatek hurikanu katarina:)
Jinak steptronic s dvouspojkou fakt nelze srovnavat, steptronic bych do coupe nechtel ani za nic, dvouspojka jine kafco:) launch control, blokace rychlosti, meziplyny pri podrazovani, razeni milisekundove... Mlask to uz by slo:) ale ta nebude za 300:)[/quote]

souhlasim s tebou ze DCT je urcite lepsi ale u auta za 300 co resit vic. zda bude motor a kardan a diferak + prevodovka ok.

resit tu auto za 600 a vejs tak urcite cloveku doporucis DCT.

ale chi auto za 300 kup si s dct je trochu mimo misu
MrScully
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: stř 05.09.2007 00:00
Bydliště: Plzeň

#26 Příspěvek od MrScully »

Odkdy přesně se vlastně dávala dvouspojka? Myslel jsem, že až po FL, ale viděl jsem kupé 2008 nebo 2009 s dvouspojkou a FL u kupé byl až 2010...

Jinak souhlas, dvouspojka je super, ale nestojí 300 :-)
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od xyron »

myslim ze dvouspojka a CIC od 2008...

jsem zvedavej jak dopadnete :D tak pak Ondro napis...
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Marty_ »

IlikeU píše:
Martyn píše:
IlikeU píše:[quote="bmw335"][quote="IlikeU"]2006 má chlazení oleje já mam 2006 a nic se nepřehřívá.

Jestli chceš pojedu s tebou nic v plánu nemám. Platíš benzín ale :D


tak to byly asi první modely 2006, pokud ho tam máš, tak máš pozdní 2006:)) kde je odkaz na tu 335?


podle me to bude 2006 prosinec :smich2:

tady máš ten odkaz je to 2008 za 300tis mazec

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Huh tak to je ulet, 335i za 300k 8O to jsem zvedavej co to bude za vuni:) zrejme pozustatek hurikanu katarina:)
Jinak steptronic s dvouspojkou fakt nelze srovnavat, steptronic bych do coupe nechtel ani za nic, dvouspojka jine kafco:) launch control, blokace rychlosti, meziplyny pri podrazovani, razeni milisekundove... Mlask to uz by slo:) ale ta nebude za 300:)[/quote]

souhlasim s tebou ze DCT je urcite lepsi ale u auta za 300 co resit vic. zda bude motor a kardan a diferak + prevodovka ok.

resit tu auto za 600 a vejs tak urcite cloveku doporucis DCT.

ale chi auto za 300 kup si s dct je trochu mimo misu[/quote]
Ja nikomu nic nedoporucuju, jen rikam ze konstrukcne 15 let starej steptronic nemuzes s dct srovnavat, coz je holej fakt, steptronic jsem mel rok a auto s n55 a dct pujcene na vikend, je to nebe a dudy:)
Je mi jasny ze "2010 335i dct nebude za 300, to nebude zadna rozumna 335i:) kazdopadne good luck, pokud ano tak to je kauf roku:)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Marty_ »

Dct bylo v 335i od modeloveho roku 2009..
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#30 Příspěvek od IlikeU »

od kdy se daval N55 od 2010?
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Marty_ »

IlikeU píše:od kdy se daval N55 od 2010?

Jj.. Ale n54 je lepsi:) vedeji proc do 1m dali n54:)
Ted koukam na nabidku 335i v cr a tahle cena je fakt ulet, druha nejlevnejsi 335ina tipcars je o polovinu drazsi:o)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#32 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:vy se mi líbíte co to znamená o dost rychleji? jakože klasickej automat zařadí za 5s a DCT za 1sekundu? jsou tam rozdili desetinek sekund.

a auto s najetejma 200 000km neni mrtvi.

Kazdej nema na novy. Uplne ho chapu a rad ho pri koupi potporim pokud auto bude ok.

asi auto s DCT za 300 nekoupis ani za 400 ani za 500.


Je to znát ta rychlost:) Proč na nový? nebavíme se o novým bavíme se o autě aspon za 500, jinak je to podle mě past na prachy, nebo to smrdí něčím.
Jo 200 není mrtvý, jen je to už na cestě :lol: A člověk s tím bude chtít třeba dalších 100 najet a pochybuju že by to vydržela.
u takovýho auta bych nad 100 najeto nešel....
já bych to nechal zkontrolovat v servise hlavně, kde ví co kontrolovat, samo, že ne v autorizovaným, ale někde kde dělají bmw a jsou OK. to, že to auto pojede jak má, ještě neznamená že je tam vše OK.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#33 Příspěvek od bmw335 »

navíc nikdo neřikal, kolik chce za 335 dát, jaký má na ní rozpočet...jestli má 500 budu shánět auto za 500 a ne koukat po něčem za 300, protože pak do toho bude jen cpát prachy a nakonec se dostane na podobnou sumu....
A v česku bych si to jetý nekoupil, jedině německo
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#34 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:
IlikeU píše:od kdy se daval N55 od 2010?

Jj.. Ale n54 je lepsi:) vedeji proc do 1m dali n54:)
Ted koukam na nabidku 335i v cr a tahle cena je fakt ulet, druha nejlevnejsi 335ina tipcars je o polovinu drazsi:o)


tak to kazdopadne je N54 lepsi. jen me zajimalo jakej prostor clovek ma pro tu prevodovku když se dávala od 2009 a 2010 už byla N55.
MrScully
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: stř 05.09.2007 00:00
Bydliště: Plzeň

#35 Příspěvek od MrScully »

N54 + dvouspojka asi není častá kombinace, ale zrovna na Tipcars třeba jedna je - už dlouho, ale je to fakt krasavec. Akorát za 700k, no :-)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#36 Příspěvek od IlikeU »

bmw335 píše:
IlikeU píše:vy se mi líbíte co to znamená o dost rychleji? jakože klasickej automat zařadí za 5s a DCT za 1sekundu? jsou tam rozdili desetinek sekund.

a auto s najetejma 200 000km neni mrtvi.

Kazdej nema na novy. Uplne ho chapu a rad ho pri koupi potporim pokud auto bude ok.

asi auto s DCT za 300 nekoupis ani za 400 ani za 500.


Je to znát ta rychlost:) Proč na nový? nebavíme se o novým bavíme se o autě aspon za 500, jinak je to podle mě past na prachy, nebo to smrdí něčím.
Jo 200 není mrtvý, jen je to už na cestě :lol: A člověk s tím bude chtít třeba dalších 100 najet a pochybuju že by to vydržela.
u takovýho auta bych nad 100 najeto nešel....
já bych to nechal zkontrolovat v servise hlavně, kde ví co kontrolovat, samo, že ne v autorizovaným, ale někde kde dělají bmw a jsou OK. to, že to auto pojede jak má, ještě neznamená že je tam vše OK.


Aut jsem měl již několik a vim že auto je schopné naject 300km. V německu jak píšeš jsou 335i naprodej co maj najeto 250k nebo 280k a furt jezdi.

A sypat můžeš peníze do auta co má najeto 100k tak do auta co má najeto 200k. Myslim že záleží jak se k němu původní majitel choval.

335i je seriový auto není to žádnej speciál jako M3 nebo M5. životnost toho auta nekončí.

Dál to řešit nebudu, chce se podívat na auto za 300 rád tam sním zajedu a řeknumu svuj názor. Bude chtít auto za 500 pojedu se snim podívat na auto za 500.

Ale pokud se chce podívat na auto za 300 tak asi to vypovídá o rozpočtu, jinak by nekoukal na nejnižší 335 co se dá koupit.

Třeba chce mít jen porovnání auto za 300 a auto za 500. To je na něm.

Ale řikat o autě že ve 200tis km je na cestě k smrti je debilita.

Cena je podezdřelá bůch ví jak na tom auto bude. Ale moje auto až bude mít 200k bude furt čilí a funkční. Co odejde se koupí nový nebo repasovaný a auto bude fungovat furt dál.

Máš názor že to auto by jsi nad 100 nekoupil měj ho.

ale nemůžeš hanit auto, který jsi neviděl jen kůli ceně.
SkybyMPower
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#37 Příspěvek od SkybyMPower »

Už tady neřešme cenu a stav, nikdo z nás o tom konkrétním autě nic neví, uvidíme zítra, auto nemusím nutně koupit rozpočet nemám zatím nějak stanoven, chtěl jsem auto do 400k, ale viděl jsem toto tak se rád podívám a jsem rád, že jsem tady našel podporu od Ilikeu a pojede tam se mnou. Zítra budem chytřejší. Nějaké ukvapené závěry je zbytečné dělat. Jinak všem moc děkuji za názory a rady.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#38 Příspěvek od bmw335 »

AMEN :lol:
SkybyMPower
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#39 Příspěvek od SkybyMPower »

Amen je ukvapené :D, spíš ocením když tady budem řešit na co si dávat pozor, jak se co pozná atd. ale všechno se hodí přečíst, člověk je pak chytřejší :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#40 Příspěvek od IlikeU »

Tak auto shlídnuté.

Převodvka super, řadí jak má žádné škubání všechno ok, plynulá.
Brzdy : nový nedávno
Auto bylo dovezeno ve 40 000km do ČR pocelou dobu servisováno v BMW INVELT Praha.

Kastle dobrá, lakovanej levej zadní blatník, ale měněnej nebyl. sem tam kosmetické škrábanečky.

Interiér super, kůže nepopraskáná ani nezničená. Z výbavy funguje vše i el. roletka zadního okna.

Podvozek ucházející. Kardan žádný vybrace, diferák bez vůlí.

Auto jezdilo pravidelně Holnadsko a zpět. Měl ho ředitel akciovky, na je auto napsané. Asi proto takový stav při nájezdu těch kilometrů.

motor hezky tichej, krásnej průběh ( když pominu že turba netlačili)

Závady:
Turba tlačí 2psi. Takže to jede jak slušná 330i. buď už jsou turba v háji, nebo wastagety.

Na přední nápravě nic nebouchá ale je taková gumová.
Podvač pásů u řidiče chyběl.

Výsledek auto mě fakt překvapilo čekal jsem že to bude horší. Kdyby turba tlačili a přední náprava byla ok a někdo dal na budík 89 000km drtivá většina by uvěřila. Vzhledem k ročníku a stavu interiéru.

Náklady Přední náprava GO ( neznam ceny cca 20 000?)
repase Turbín 15 000
olej filtry cívky 5 000

v inveltu v Praze k náhlídnutí celková servisní historie.

Auto jsme shlídli projeli zjistili nedostatky. Probrali z bazarníkem avzhledem k tomu že auto bylo na komis a nemohl se dovolat majiteli nemohl slevit na požadovanou cenu 280tis. Nabídl že bez jejich souhlasu může nabídnout cenu 290 000kč. Dlouho jsem řešili jak auto má ject. pán jezdí s 1,9TDi a zdalo se mu že bmw jede jak z praku.

Věděl jsem že se i za těch 295 to neni průser a cca za 330tis by měl 335i s novejma turbama komplet po servise všeho potřebného jak cívek tak i vysokotlakýho čerpadla.

Když už byl rohodnutej že ho za těch 290 vezme tak píčus bazarista najednou že cena je 295 že žádnou slevu nedá. Což nás nasralo a jeli jsme pryč.

Auto nepotřebuje koupit hned takže se vyčká na další kousek s odpočtem DPH aby vyšel po odpočtu na zajímavou cenu.

Jinak upřímě mě auto fakt překvapilo.
Přílohy
20130418_182525.jpg
20130418_182525.jpg (138.45 KiB) Zobrazeno 755 x
20130418_182513.jpg
20130418_182513.jpg (169.41 KiB) Zobrazeno 755 x
20130418_182459.jpg
20130418_182459.jpg (146.12 KiB) Zobrazeno 755 x
Odpovědět