Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 330XD, ztráta výkonu
Zdravím, vlastním E46 330XD 135kw, 5st. automat rv. 2002, facelift..
přišlo mi že mi více méně ze dne na den ztratil výkon.. ale pouze při režimu sport, na obyčejném Drive to ani tak nesleduji, ale při režimu Sport při úplném sešlápnutí plynu jakoby chvíli čekal než se začne něco dít... z 0 - 100 se na 40 km / h taky celkem belhá, a vím že to bylo čilejší...a při přeřazení z 3 na 4 rychl. stupeň .. cca 130 km/h, taky chviličku stoji než začne zabírat.. Turbo je staré 2 roky, je možné že by začala dobelhávat převodovka? .. olej se v ní měnil cca před rokem, zakoupen v origo BMW servise... chtěl bych tu vadu podchytit dříve než se kompletně něco vysere.. auto je už i v servisu, ale ptám se jestli náhodou někdo nemá podobnou zkušenost..
Díky
přišlo mi že mi více méně ze dne na den ztratil výkon.. ale pouze při režimu sport, na obyčejném Drive to ani tak nesleduji, ale při režimu Sport při úplném sešlápnutí plynu jakoby chvíli čekal než se začne něco dít... z 0 - 100 se na 40 km / h taky celkem belhá, a vím že to bylo čilejší...a při přeřazení z 3 na 4 rychl. stupeň .. cca 130 km/h, taky chviličku stoji než začne zabírat.. Turbo je staré 2 roky, je možné že by začala dobelhávat převodovka? .. olej se v ní měnil cca před rokem, zakoupen v origo BMW servise... chtěl bych tu vadu podchytit dříve než se kompletně něco vysere.. auto je už i v servisu, ale ptám se jestli náhodou někdo nemá podobnou zkušenost..
Díky
na nic nepřišli
... není náhodou na plynovém pedálu nějaký snímač ? jak moc ho stlačím? objevil jsem nový poznatek.. a to že když jedu na sport třeba na 3 rychl. st. pustím plyn.. a znovu ho stlačím.. tak si ten automat nepodřadí a jede v nízkých otáčkách :/ .. musím ho stlačit třeba 2x a pak už si podřadí..

v nižších otáčkách.. jak už jsem tady psal z 0 - 100 tak se belhá až do 30-40km/h.. a jakmile začne točit, tak jede úplně normálně... a ve vyžšich rychlostech.. např při přeřazení z 3 na 4, jde vidět že se zastaví na 120km/h cca 2500 RPM a chvílí čeká než začne nabírat otáčky... Turbo je staré 2 roky.. nejlepší že je měsíc po záruce, ale je na něm najeto cca 30 tisíc km..
a ještě jeden postřeh.. než se to všechno začalo dít, jel jsem na výlet.. cca 150 km.. a na cestě jsem postřehl jako by se něco pálilo, jen žádná kontrolka se nerozsvítila a nerozeznal jsem zdali je to smrad venku nebo v autě, .. jen jednorázově jsem to cítil a potom nic, dojel jsem dom.. a druhý den jsem začal sledovat tento pokles výkonu.. smrad šel težko řict odkud.. prostě spálenina
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nejede v nízkých otáčkách, tedy cca do 2500-3000ot/min, tak bych nejprve zkontroloval podtlakové hadičky k turbu. Je tady o tomto problému dost napsáno, stačí hledat... tomu by odpovídalo i to zastavení na cca 2500otáček a pak následné rozjetí...
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...