Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 swap z m50b20 do m52b28
zdravim pani zaujimalo by ma kto z vas ma skusenost z prerabkou z 2,0i do 2,8i?zaujimalo by ma co vsetko poreba vymenit a doladit....aby bolo jasne
328 je pojazdne auto takze mam moznost preskladat co potreba motor z 328 ide do 320 a opacne.z toho co viem menim motor+prevodovka+RJ+zvody a cely vyfuk system ide do 320ky rovnako ako aj brzdy ....co podla vas bude potreba
328 je pojazdne auto takze mam moznost preskladat co potreba motor z 328 ide do 320 a opacne.z toho co viem menim motor+prevodovka+RJ+zvody a cely vyfuk system ide do 320ky rovnako ako aj brzdy ....co podla vas bude potreba
aby som nezabudol 320i je 94 ews by malo byt dnes radsej pojdem overit do kluciarstva ci kluc vydava signal a tym padom je to ews... 320i je vanosova verzia takze predpokladam ze to ews bude mat.este ma napadlo ze na spinacke je citaci kruzok takze by to malo byt ews....samozrejme na kardan som pozabudol pripisat ho tu k veciam...na 320 je samosvor aj na 328 takze o robotu menej.skor ma zaujimala ekektrika ktora sa riesi najhorsie
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lepší je ho dodělat nebo sehnat jednotky do 12/94, kde EWS ještě nebylo.
Dodělání není nic složitého
http://forum.e30.cz/elektronika-motoru- ... t,ews.html
Dodělání není nic složitého

http://forum.e30.cz/elektronika-motoru- ... t,ews.html
zacal som hladat RJ bez ews snad sa mi ju podari zohnat ked nie bude to treba prerobit....prosim vas chalani ak niekoho este nieco napada nejaky problem ktory by ma mohol este setkat...at ho napise snazim sa informovat do podrobna aby sa mi nestalo ze uprostred prerabky narazim na nejake problemy ktorym som sa mohol vyvarovat
hele ja uz byl u par prerabek a to e21 kde isiel 2.8i komplet z ews+komplet kablovacka e36.....viem co to obnasa...aby sme sa rozumeli ja motory prehadzovat nejdem auta idu do normal servisu nemam na to nervy prehadzovat motory a ani dostatocne vybavenu dielnu tajze to pojde do servisu kde bude aj zaruka.viem ze ide polahky prehodit 6valca za 6 valce bez nejakych zasadnejisich problemov.len sa uistujem vo veciach nech sa nestanu problemy ako ked citam pripady ze chalani makaju a uprostred sa stane enjaky pruser
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
daleko jednodušší mě přijde sehnat k jednotce cip z klíče a jetnotku imobilizéru k dané řídící jednotce motoru zapojit ty 4 drátky co to potřebuje a je to vyřešené
jako jednotka do roku 95 me prijde jako nesehnatelna, alespon ja jsem ji nikde poradne nevidel... eventuelne by stačil asi i šváb do jednotky jen z jednotky do roku 95 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
tomas_za píše:hele ja uz byl u par prerabek a to e21 kde isiel 2.8i komplet z ews+komplet kablovacka e36.....viem co to obnasa...aby sme sa rozumeli ja motory prehadzovat nejdem auta idu do normal servisu nemam na to nervy prehadzovat motory a ani dostatocne vybavenu dielnu tajze to pojde do servisu kde bude aj zaruka.viem ze ide polahky prehodit 6valca za 6 valce bez nejakych zasadnejisich problemov.len sa uistujem vo veciach nech sa nestanu problemy ako ked citam pripady ze chalani makaju a uprostred sa stane enjaky pruser
Uprimne bych se do neceho podobneho pustil jenom prave treba u e21 ci e30, ale to by byla prestavba od zacatku do konce. I tak preji hodne stesti
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kani píše:tomas_za píše:hele ja uz byl u par prerabek a to e21 kde isiel 2.8i komplet z ews+komplet kablovacka e36.....viem co to obnasa...aby sme sa rozumeli ja motory prehadzovat nejdem auta idu do normal servisu nemam na to nervy prehadzovat motory a ani dostatocne vybavenu dielnu tajze to pojde do servisu kde bude aj zaruka.viem ze ide polahky prehodit 6valca za 6 valce bez nejakych zasadnejisich problemov.len sa uistujem vo veciach nech sa nestanu problemy ako ked citam pripady ze chalani makaju a uprostred sa stane enjaky pruser
Uprimne bych se do neceho podobneho pustil jenom prave treba u e21 ci e30, ale to by byla prestavba od zacatku do konce. I tak preji hodne stesti
proč to vidíš tak tragicky tvl ?

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Já bych se do toho zase pouštěl
Motor se dá vyměnit zá víkend v jednom člověku,a ews zapojit je na hodinku max .
Diferenciál dvě hoďky ,pak ještě nějaký brzy no.
A rozdíl oproti 2,0 zá to stojí ,akorát to ještě pořešit papírově .
Ale jestli to budou dělat někde v servisu,tak bych nechtěl vidět tu fakturu .
Jinak jednotku bez ews jsem měl ,akorát nevím jestli nešla do světa i s kabeláží ,
o víkendu se mužů podívat .

Motor se dá vyměnit zá víkend v jednom člověku,a ews zapojit je na hodinku max .
Diferenciál dvě hoďky ,pak ještě nějaký brzy no.
A rozdíl oproti 2,0 zá to stojí ,akorát to ještě pořešit papírově .
Ale jestli to budou dělat někde v servisu,tak bych nechtěl vidět tu fakturu .

Jinak jednotku bez ews jsem měl ,akorát nevím jestli nešla do světa i s kabeláží ,
o víkendu se mužů podívat .
MattyX píše:Kani píše:tomas_za píše:hele ja uz byl u par prerabek a to e21 kde isiel 2.8i komplet z ews+komplet kablovacka e36.....viem co to obnasa...aby sme sa rozumeli ja motory prehadzovat nejdem auta idu do normal servisu nemam na to nervy prehadzovat motory a ani dostatocne vybavenu dielnu tajze to pojde do servisu kde bude aj zaruka.viem ze ide polahky prehodit 6valca za 6 valce bez nejakych zasadnejisich problemov.len sa uistujem vo veciach nech sa nestanu problemy ako ked citam pripady ze chalani makaju a uprostred sa stane enjaky pruser
Uprimne bych se do neceho podobneho pustil jenom prave treba u e21 ci e30, ale to by byla prestavba od zacatku do konce. I tak preji hodne stesti
proč to vidíš tak tragicky tvl ?
Tragicky sem teda znit nechtel.

Tak faktura zase zla neni za prehodenie motorov z 328do320 a opacne zapitali na ceske 10000czk casovo povedali ze chcu na to 4 dni.co je podla mna ok akurat treba doriesit to ews pretoze zohnat tu rj bez ews je asi dost narocne.takze budem musiet najst dobreho elektrikara.ako som pisal diferencial menit netreba je tam na oboch autach samosvor treba len kardan a brzdi a tie by som chcel casom vymenit za brzdi z m3 bol som hlupak nedavno som ich odmietol za smiesnu sumu.
no pokud chceš pak počítat životnost slabších poloos a menšího diferu v motohodinách na prstech jedný ruky tak to neměň
kardan bys tam stejně na malej difer tuším nedal sou jiný rozměry, pak převodovka a kardan mají taky větší hardyspojku, ohledně brzd- proš měnit 320 brzdy za 328? pokud vím tak sou stejný ne?
