Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 swap z m50b20 do m52b28

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#21 Příspěvek od Rade520 »

328 má vzadu chlazené kotouče ,
vpředu normálně 286mm nebo kolik to je přesně .
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#22 Příspěvek od norespect »

328 ma vzadu chladaky.. a k tomu jiny trmeny ? ramena sou taky stejny ? dik
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#23 Příspěvek od shade741 »

já mám za to že kotouče sou stejný ale uplně jistej si nejsem, jinak zbytek třmeny atd je stejnej proto se divím přehazovaní brzd
tomas_za
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07.07.2011 00:00

#24 Příspěvek od tomas_za »

no tak ja nwm ci su na 6valcoch rovnake brzdy co sa mi ani nechce verit nakolko kazzde auto ma iny vykon a je rozdiel 2l a 328 velmi silno pochybujem ze by tie brzdy co su na 320 ubrzdili 328....kaslat na to ja to proste spravim a hotovo.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Foldas »

přední brzdy jsou stejne jenom vzadu jsou širší chlazené kotoruče
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od norespect »

a ktomu sou teda i jine trmeny? pokud chapu ? :)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od Foldas »

ano
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#28 Příspěvek od lukepostulka »

A jak to vidíš papírově, taková přestavba určitě nejde udělat jen jedním razítkem z evidenčky a přepisem v TP, nebo se pletu?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#29 Příspěvek od Lucifer »

Musí ti na to dát souhlas zastoupení BMW. Takže do BMW salonu a nechat si dát štempl o tom že to přestavit můžeš.
tomas_za
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07.07.2011 00:00

#30 Příspěvek od tomas_za »

Ziadne stemple menim 6v za 6v ten kto nepozna bmw motory sa ani nevsimne a predavat sa do zahranicia nebude abz sa robila kontrola origi.auto sa uz nebude predavat dalej ostane zenskej nakolko sa investicia uz nikdy nevrati.a brzdi ma 328 su uplne ine ako na 320 dnes mi to potvrdil clovek z bmw
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#31 Příspěvek od Rade520 »

Na bloku je vyraženej typ motoru-to by mohlo dělat problém při STK nebo evidenčce.

Přední brzdy by stejné měly být ale hádat se nebudu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/34111165455/
kdyby měla 328 větší kotouče,tak už by byl problém tam nasadit 15ctky kola.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#32 Příspěvek od Lucifer »

Každej 6ti vál má stejný přední brzdy !

Krom 328i která má zadní kotouče větraný tím pádem jsou ty brzdy opravdu jiný.


Jestli to nechceš řešit papírově tak mě osobně to je uplně jedno. Ale už to tady několikrát bylo napsáno. Náhodou se ocitneš u bouračky kde někdo zařve a né tvojí vinou tak pak se ti pojišťovna bude šťourat v autě a zjistí že tam je jinej blok tak jde všechna odpovědnost na tebe.

Nechci strašit ale pokud stavět auto tak i papírově pak by sis to mohl vyčítat.

Ale nechci tě tím zastrašovat je to tvoje rozhodnutí... :idea:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MattyX Moderátor »

kolikrát jste kdo kdy byl oběti DN a kontrolovali vám typ motoru ? já 2x a ani jednou... a rozdíl mezi M50 a m52 někdo bude resit, pokud polejes číslo kyselinou tak je typ vyresenej :)
Jo pokud se budeme bavit o zastavbe V8 popřípadě s rozdílem poctu valcu tak to ma nejakej smysl resit... respektive neresit :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
tomas_za
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07.07.2011 00:00

#34 Příspěvek od tomas_za »

Matyx jasneze nikto.mas uplnu pravdu ako som uz pisal na 2stranke menim 6v za 6v nik si ani nevsimne len ten kto sa vyzna alebo mu poviem.ako som pisal investicie sa uz nevratia som si toho plne vedomy.do motora chcem dat casom vacky s m3 sanie m50 a doladit rj chipom aby islo auto stale od spodnich otacok znami ide cez zimu otutbit e36 som zvedavy ako sa to podari potom mozno bidem uvazovat aj o tom
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od MattyX Moderátor »

na vačky z m3 rovnou zapomeň ;) nedáš je tam ... :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Dacud »

Lucifer píše:Každej 6ti vál má stejný přední brzdy !

Krom 328i která má zadní kotouče větraný tím pádem jsou ty brzdy opravdu jiný.
323i a 325i ma taky zadni vetrane :-)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no a zrovna 325i nemusí mít v zadu větrané :) ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#38 Příspěvek od Lucifer »

Taky pravda takže M52 mají větraný zadky ale nesmí to bejt 2.0
Odpovědět