zdar lidičky. nemám na autě šíbr a mám možnost ted za 1500,- koupit šíbr komplet včetně jednotky, kabeláže, stropnice.
chci se zeptat jestli to jde tam dodělat, případně jak na to? asi největší problém by byly ty odvodnovací hadičky že?
máte někdo pls zkušenosti?
díky moc
Je uplne jina strecha, musel bys ju uriznout a celou vymenit, takze blbost, lehce dodelat by sel akorat takovej ten vyklapeci sklenenej jak treba na favoritu.
sou tam uplně jiné výztuhy atp. takže na to se vykašlat, páč pak můžeš skončit s narušeným autem do kterýho teče nebo s bastlenou svařeninou fakt ten šíbr stojí za to?
tak mam kamarada co ma na plecharinu zlaty ruce,jen mi jde o to jestli by se to muselo rezat az na sloupkach ci jestli staci mezi nimi vyriznout obdelnik.....na sloupky bych nesel,v druhe variante vim ze by to zvladl 100procentne....
super, a můžete mi někdo prosím konečně napsat jestli by se muselo řezat až na sloupkách nebo se okolo nich kus střechy může nechat? místo toho na hov...., vys....se na to by mi ta odpověd byla lepší.....
a co sem ti psal posledně hm, ? stačí číst "musel bys vzít celou střechu, co si pamatuju je to tam celý jinak vyztužený" takže ano musel bys to vzít celý
je to vazne nesmysl a to dost velkej, uz jen kvuli tomu, ze ti nebude sedet VIN rozpad vybavy (pokud teda nehodlas byt posledni majitel)... nasledny kytovany svaru a strechy, lakovani, nehlede na to, ze budes rad, kdyz se ta stara kastle nezkrouti, jak to oriznes...
jinak asi staci vzit flexu a uriznout celou strechu mezi jejima bokama (tzn. od celniho okna jet podel toho prolisu az dozadu po obou stranach a u te druhe-darce to same)...
Omlouvám se, že využívám topic pro svůj dotaz, ale je složité šíbr vyměnit? V mým nějak zakřupalo, vypadla hromada plastových úlomků, tak jsem koupil funkční...zajímá mě jestli se musí štelovat lícování při zavření nebo padne kus za kus?
klima dodělat jde, ale zase je to poměrně slušný ojeb když děláš klimu tam, kde žádná není. Potřeboval bys komplet vedení náplně, klimachladič, klimakompresor, box topení, kabeláž, k manual klimě takovou jendotku ovládací(u automatu je to tusim v tom panelu? kdyžtak mě opravte), k automatický zase funkčního ježka atp. tady si můžeš projet jak to vypadá a co tam je http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7430&hg=64 Cena se odvíjí za kolik co seženeš takže hádat není relevantní. Ale jak říkám strašný ojeb to je, je tam jinak i rozvod od ventilů topení(ty máš jeden kklima má dva) takže další věc kterou ybch pustil z hlavy. Jináč co je to přesně za auto? Pokud alespon R6 v supr stavu tak by se nad tím uvažovat snad i dalo jinak bych to vůbec neřešil.