Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vymena motoru z 323i na 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od Paepek »

zdravim vsechny...jelikoz mi vykon prestal stacit rozhodl jsem se udelat naky upravy...mam moznost sehnat motor z e39 2.8i typ motoru je 286s1 (M52B28) single vanod a ja v me e46 mam 256s4 (M52B25) double vanos....jde me o to...kdyz pouziju ze 2.8i jen blok s vnitrnostma bude to pasovat na souble vanos a hlavu z 323i? Elektriku bych nechal stejnou a jen prehral sw v ridici jednotce...myslite ze to bude vsechno pasovat a ze to pofaka?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

pasovat hlava bude ale e39 má čidlo kliky ještě vepředu na řemenici kdežto e46 už je bude mít vzadu na klice u setrváku
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#3 Příspěvek od Paepek »

Foldas píše:pasovat hlava bude ale e39 má čidlo kliky ještě vepředu na řemenici kdežto e46 už je bude mít vzadu na klice u setrváku


Prodlouzit Kabely nebude zase takovy problem ne? Nebo je to cidlo jiny nako?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jiná vana? Nechce se mi hrabat v ETK. Ale dá se to řešit..
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#5 Příspěvek od Paepek »

Vana jina je, to me ale nevadi...horni tvar ma stejnej takze bych pouzil tu z E46:)..jde mi spis hlavne o tu elektriku...z toho mam hruzu spis, kvuli tomu ze se v ni nevyznam
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Foldas »

otázka spíš jak jsou udělané zuby na klice počet vynechaný zub oproti řemenici ve předu
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od xSAFA »

Jseš si jistej, že to za ten nepatrně větší výkon a krouťák opravdu stojí? Pochopil bych přestavbu z 320 ale 328 oproti 323 zas takový terno není.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1727
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od paca »

tak co jsem četl na e46foru, tak ta jeho 323i je "mrtvá", zrychlení z 0-100km/h má za 10s což je divné, měl by mít za cca 8s
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#9 Příspěvek od Paepek »

paca píše:tak co jsem četl na e46foru, tak ta jeho 323i je "mrtvá", zrychlení z 0-100km/h má za 10s což je divné, měl by mít za cca 8s


No abych pravdu rek, tedka sem vycistil sani a chytlo to zase mrte energii...zrychleni sem teda nemeril, ale myslim si ze to bude lepsi uz:) no stejne bych tam chtel 2.8, nachipovat ji jeste a tim ziskam docala dost kroutaku oproti normalni 323i:)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#10 Příspěvek od shade741 »

já nevím co to maj všichni za nápady chipovat atmosférický benzínáky :lol:
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#11 Příspěvek od Paepek »

shade741 píše:já nevím co to maj všichni za nápady chipovat atmosférický benzínáky :lol:

On prej taky neni chip jako chip:)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Foldas »

shade741 píše:já nevím co to maj všichni za nápady chipovat atmosférický benzínáky :lol:


bez čipu to přece nikdy nepojede :lol:
Paepek
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26.05.2013 00:00

#13 Příspěvek od Paepek »

Me ale nejde o to aby ste tady rozebirali chip...spis chci ty rady o tej vymene:)
Odpovědět