Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

provedena přestavba z e36 iS na 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#21 Příspěvek od bawofilak »

Cuky píše:no nevím co chceš řešit na brzdách když na isku jsou stejné jako na 325 alespoň podle čísel mi to odpovídá. ALe hádat se nebudu


je to fakt , brzdy jsou stejný .. Toxic asi myslel ze má IS vzadu bubny
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#22 Příspěvek od bawofilak »

fabledwarrior píše:Tak to neni tak hrozne jak jsem cekal... a psal jsi nekam jako ze jsi menil i poloosy, dif, brzdy vzadu atd.? Nebo jsi jen napsal, ze jsi dal motor 2.5 do is a nazdar?


zádné konkrétní info nechtěli, jsem jim chtěl na úřadě povyprávět, ale nezajímá je to :D viděl papír že výrobce schvaluje a pohoda. zapsal se motor, a změna parametrů báwa - váha ( pro zajímavost o 15kg těžší jak IS ) 1,315kg na 1,330kg , obsah, rychlost, spotřeba, a hotovo
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Joy »

Moc pěkný a teda klobou dolu, žes to celý zvládl sám. Akorát teda, dával bych M52B28, ale tak, asi si měl své důvody :))
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#24 Příspěvek od bawofilak »

M50 litina blok víš co. další info až budu aspon za půlkou práce.


ale ted k tomu jak to jede :D ten diff je nakonec s poměrem 2,93.

na dvojku vytáhnu 120kmh
na trojku 180kmh
a dál jsem ještě neoskoušel

1 hrabe , 2 hrabe . motor přetěsněnej. jede to hezky. furt táhne. až bude čas udělám video

chtěl jsem krátký kvalty ale není to vůbec špatný , ted 4řku abych si jel vytočit do německa na dálnici :D 4, 5 bude na dost ekonomy jízdu
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#25 Příspěvek od fereros2 »

super já se chystám na přehození 1.8 (m43) za 2.5 (M52B25) akorát to asi nechám na podzim/zimu...bude to jen o přehození věcí z jednoho auta do druhého, ale bohužel asi zatím bez svoru :-(, ale na ten snad taky přijde čas.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4005
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#26 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Májí stejný zadní brzdy jo? Ale 323í má už vzadu malý ale chlazený kotouče, tak jsem myslel, že to je stejný...

Ještě jsem se chtěl zeptat, tys asi neřešil EWS a čipy v klíči a podobně viď? Asi jsi měl měl jak IS tak 2.5tku bez že? Já jen, že bych si chtěl zastavět do ISa taky 2.8mičku, ale tam se snad už vždycky dělala s nějakým imobilizérem...=/
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Joy »

S EWS-em ti pomuze FX. Je na to master.
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#28 Příspěvek od fereros2 »

To by me zajimalo EWS je spojena s centralem? Predpokladam ze 323 z 97 ji ma a moje 318 z 98 taky, tak pokud jde jen o vymenu planzety v klici nebo jestli je cip jako u koncernu psa zvlast v klici a cetral taky...
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Joy »

Ano. Klíče se kódují s jednotkou.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

EWS s centrálem mnoho společného nemá. Prostě čip patří k EWS a EWS patří k jednotce motoru. V E36 je ještě EWS2, tam je to ještě řešitelné.

Zámek a planžeta je čistě mechanická ochrana naprosto nezávislá na EWS.

Pracuju i na řešení pro EWS3. Pokusnou jednotku mám, ale potřebuju nějakou vhodnou chvíli, kdy nebudu auto cca týden potřebovat, abych měl čas vyřešit to, kdybych ho tím znepojízdnil.

Pokud řešíš 323i z 97 do kastle is z 98, tak máš vlastně dvě možnosti:

a) jednotka motoru, ews a čipy v klíčích z 323i. Zámky měnit nemusíš, stačí vyměnit čipy v původních klíčích.
b) mnohem čistší řešení je přizpůsobit původní EWS z tvého auta ŘJ motoru od 323, protože pak ti zůstává možnost objednání nové jednotky EWS a nových klíčů z BMW, kdyby náhodou někdy v budoucnu něco...
fereros2
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 17.03.2013 01:00

#31 Příspěvek od fereros2 »

předpokládám FX, že to umíš, takže by nebyl problém si to nechat za nějaký úplatek udělat že? :D
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To přizpůsobení EWS ano. Zrovna teď nějak budu dělat tu úpravu na 318iS -> 328i.
Odpovědět