Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 325tds, Vubec mi to netahne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od aigo »

a ucpanej vejfuk?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#22 Příspěvek od Tompo »

nakonec to byla samotná regulace turba...
Jirka_Turnov14
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#23 Příspěvek od Jirka_Turnov14 »

Mám stejný problém, který se nezlepšuje :D auto nemá výkon, jede jak škoda 120L, na 6 válec celkem slabé :( asi servis.
Jirka_Turnov14
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#24 Příspěvek od Jirka_Turnov14 »

Diagnostika vše OK, nenašli nic, žádné chyby :wink:
Výměna palivového filtru (staré tam bylo asi X let, plné bláta) a výkon zas jak má být :idea: Cena i s prací cca 750Kč.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#25 Příspěvek od Tompo »

To je docela základ... filtry a náplně pravidelně měnit :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#26 Příspěvek od beny-maser »

pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#27 Příspěvek od k5ynd1 »

beny-maser píše:pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede

tak tak.... a ještě k tomu mnoho místních "odborníků" píše a ještě víc jim věří ohledně podtlakového ovládání turba-> od kdy se do tds tohle montovalo?? ;-) to jsou tam variabilní lopatky? stačí na to selský rozum. veškeré tlakové ovládání které je na tds je mezi tlakovým vývodem turba a jeho ovládací baňkou (přetlakovou) a potom je hadička mezi sacíma parohama a čidlem tlaku (jelikož je to za turbem, tak je tam zase přetlak). podtlak je od vývěvy k posilovači a případně k egru, kdo ho ještě nemá zaslepen.
trochu off topic, ale možná to někomu přidá na "vědomostech"
Odpovědět