Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 teče servo
no modli sa aby stacilo len pretesnit riadenie...kup pretesnovaciu sadu a mozes zacat...a skontroluj hreben..hrdza dokaze don normalne urobit dierky cez ktore to potom netesni a uz nepomoze nic len zohnat novy hreben alebo riadenie
porial tam nie su dierky tak zbrusit hrdzu ak tam je najjemnejsim smirglom az to je pekne hladke a pretesnit 


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jenom teče nebo má i vůle?
Ptal jsem se někdy na jaře na repasi v http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 36_/rizeni
Dělají to prý výměnným způsobem - objednáš, až přijde tak tě vyzvou, přivezeš svoje staré a ihned dostaneš výměnou repasované, zaplatíš asi 8500 Kč
Ptal jsem se někdy na jaře na repasi v http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 36_/rizeni
Dělají to prý výměnným způsobem - objednáš, až přijde tak tě vyzvou, přivezeš svoje staré a ihned dostaneš výměnou repasované, zaplatíš asi 8500 Kč
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
aaa to nie lebo to moje som koli nedostatku casu pretesnoval pol roka
tak to by si dlho nemal auto
ale aspon sa pozri ci nemas zhrdzaveny hreben...daj dole manzety staci zo strany riadenia a vytoc plny lavy a pozri sa na vysunuty hreben ci nema na sebe hrdzu, potom vytoc plny pravy a kukni druhu stranu...aspon budes vediet na com si

tak to by si dlho nemal auto

ale aspon sa pozri ci nemas zhrdzaveny hreben...daj dole manzety staci zo strany riadenia a vytoc plny lavy a pozri sa na vysunuty hreben ci nema na sebe hrdzu, potom vytoc plny pravy a kukni druhu stranu...aspon budes vediet na com si

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Přetěsnění zvládneš, není to nic složitého. Ale jak píše johnyfly1, zkontroluj korozi hřebene a vůle hřebene v uložení. Pokud to nebude OK, přetěsnění nemá smysl.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Tak pokud to teklo čůrkem moc se mi nezdá že by to bylo přes těsnění hřídele nebo hřebenu... Zkontroloval bych ocelové trubičky vyvedené ven z tělesa řízení resp jejich připojovací šroubení. Po letech to bývá orezlé tak, že opadávají kusy zkorodovaného kovu. Jsou vidět normálka zespod auta, takže na rampu nebo zvedák, nastartovat a točit a koukat. Případně zjistit jestli se nějak výrazně plní prachovky olejem.