Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e90 sound
Nechci tu vířit vodu ale tohle je osvědčené... sám jsem nedoufal v takovou změnu bez zesilovače hraje to opravdu dobře... Nicméně pokud někdo chcete udělat změnu kontaktujte emailem Karla Šudáka na info@ahifi.cz vše vám vysvětlí a doporučí jen to nejlepší... já mu moc děkuji za ochotu mají perfektní přístup a jednání vždy mi vyšli vstříc...
Ano máš pravdu zesík udělá taky hodně ale mě především jde o tu kvalitu zvuku né jen o hlasitost a to Gladen perfektně dohaní.. teď když dám bass naplno tak hrají i na max a nechrastí a v pulce brutálně duní oproti tem origo... čím to..?:-) a tak si říkám jestli to má cenu cpát tam ještě zesík když mě to zatím uspokojuje:-)
Já mám logic 7 individual v E61 a že by to hrálo nějak naprd se říct nedá, ba bych řekl, že to hraje poměrně solidně, samo že do určité hlasitosti.
Podle mě nemá smysl dál do toho investovat, protože aby to hrálo fakt pořádně, tak by se muselo začít uplně od začátku a to si myslím u tohoto auta je blbost.
To že to se zesilovačem hraje lépe ej v odstatě logicé, protože koncové stupně nejsou tolik buzeny a tudíž je nižší zkreslení, z toho se odvijí i rachtání (přebuzení) basových reproduktorů.
Každopádně dobře vyřešit kvalitní basy v autě a nepoužít kdovíjakou bednu do kufru není nic jednoduchého, spočítat ozvučnici, tak aby se vešla někam do blatníku apod, je doma poměrně problém. Dál pak nastává problém s odrazem zvuku, rezonancemi atd. Aby to hrálo, je tak odstrojit auto na plech, začít tlumením a ...... prostě nesmysl u tohoto auta, navíc to omrzí a muziku si pořádně poslechneš fakt jen občas. Většinou je to stejně jen jako kulisa.
Lehce OT: já mám u auta ještě jeden reprák nad řidičovejma nohama ve spodním krytu palubky.
Podle mě nemá smysl dál do toho investovat, protože aby to hrálo fakt pořádně, tak by se muselo začít uplně od začátku a to si myslím u tohoto auta je blbost.
To že to se zesilovačem hraje lépe ej v odstatě logicé, protože koncové stupně nejsou tolik buzeny a tudíž je nižší zkreslení, z toho se odvijí i rachtání (přebuzení) basových reproduktorů.
Každopádně dobře vyřešit kvalitní basy v autě a nepoužít kdovíjakou bednu do kufru není nic jednoduchého, spočítat ozvučnici, tak aby se vešla někam do blatníku apod, je doma poměrně problém. Dál pak nastává problém s odrazem zvuku, rezonancemi atd. Aby to hrálo, je tak odstrojit auto na plech, začít tlumením a ...... prostě nesmysl u tohoto auta, navíc to omrzí a muziku si pořádně poslechneš fakt jen občas. Většinou je to stejně jen jako kulisa.
Lehce OT: já mám u auta ještě jeden reprák nad řidičovejma nohama ve spodním krytu palubky.
už se to dostává úplně někam jinam než by mělo... Hoši s čím to tedy mám porovnat..?? jen tvrdím že po výměně origo repro za Gladen zatím jen basáků pod sedačkama se projevila hodně velká změna co se týče basů!!! a oproti co jsem poslouchal Logic7 je to mazec...až mi dorazí zbytek tak si to klidně můžete poslechnout... Mluvím o tom jen z důvodu že Gladen dělá přímo pro BMW a nemusím nic předělávat jen vyměnit a hlavně kufr mám prázdní!!! o to mi jde.
Nějak se ztrácím. Stačí mi teda koupit do předních dveří toto http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-hg-101bmw-3.html
Kam příjdou ty výškáče??? http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-hgbmw-ef.html (já u zrcátek repra nemám)
A stejně tak nemám celkem určitě repra pod sedačkou - kdybych kupoval toto http://www.ahifi.cz/subwoofer-gladen-hg-201bmw-extreme.html - je na to připraveno zapojení nebo bych musel tahat dráty pod sedačku???
Jde mi jen o kvalitu zvuku, ne tlak nebo celkový výkon, chtěl jsem BMW kvůli tiché jízdě, kdybych chtěl rachot, zůstanu u oktávky
Kam příjdou ty výškáče??? http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-hgbmw-ef.html (já u zrcátek repra nemám)
A stejně tak nemám celkem určitě repra pod sedačkou - kdybych kupoval toto http://www.ahifi.cz/subwoofer-gladen-hg-201bmw-extreme.html - je na to připraveno zapojení nebo bych musel tahat dráty pod sedačku???
Jde mi jen o kvalitu zvuku, ne tlak nebo celkový výkon, chtěl jsem BMW kvůli tiché jízdě, kdybych chtěl rachot, zůstanu u oktávky

presne, bez zesilovace to zakladni radio hrat nebude.. to radio nema na to aby to poradne nakrmil a pri trochu vetsi hlasitosti uz to bude zkreslovat.
Ja dam predni novy repro + vyskace a k tomu
4 kanal zesilovac na subwoofer a predni repro ( oznaceni alpine hifi BMW ).
jeste by to chtelo novy subwoofery a zadni repro... casem ale uz ted jsem celkem spokojenej protoze proti originalu je to nebe a dudy
Ja dam predni novy repro + vyskace a k tomu
4 kanal zesilovac na subwoofer a predni repro ( oznaceni alpine hifi BMW ).
jeste by to chtelo novy subwoofery a zadni repro... casem ale uz ted jsem celkem spokojenej protoze proti originalu je to nebe a dudy
[quote="MiM"]Ahoj, možná blbě , ale zeptám se. Po okouknutí té sady Alpine z obrázku předpokládám, že link pro zesilovač je přivedený výhybkou od repro, buď zezadu nebo z předu. Z origo radia se nedá vytáhnout linkový výstup? Dík[/quote
blbe se neptas
je to udelany tak, ze zesilovac strcis do kufru, je tam na nej misto pod podlahou a ze zesilovace mas udelany 2 kabelovy svazky - leva strana a prava strana ( vstup i vystup v kazdem svazku ) ten natahnes pod zadni sedackou a podel prahu az na misto na urovni predniho sedadla, tam je pod kobercem originalni kabelovy svazek co vede od radia k repro ( predni + subwoofer ) a vsechny ty kabely jsou pod kobercem v jednom miste rozpojitelne a slisovane do sebe a pretahnute pruhlednou buzirkou, prave pripravene na zapojeni zesilovace - jednoduce. Sundas buzirku, rozdelas kabely od sebe a jen si zjistis ktery je k subwooferu, ktery k predni repro a ktery je vystup od radia tim, ze vsechno rozpojis a postupne zapojujes pary a pak tam mezi zapojis ten zesilovac... kabelovy svazek od zesilovace ma kabely pojmenovany ( sub, predni repro, radio ) , neni co udelat spatne. Jen doporucuji ty kabely do sebe napajet a zaizolovat.
Na zadni repro nesahas, to je stale privedeno rovnou do radia bez zesilovace
Jen si nezapomen v BMW koupit nove ramecky do dveri, ktere maji okynka na vyskace. ( cca 700 Kc kus, jestli si to dobre pamatuju )
joo a celkem jsem mel problem tu hi-fi sadu objednat, musel jsem cekat az ji vyrobi a poslou do BMW z Alpine, takze jsem cekal cca 3-4 tydny.
blbe se neptas

Na zadni repro nesahas, to je stale privedeno rovnou do radia bez zesilovace
Jen si nezapomen v BMW koupit nove ramecky do dveri, ktere maji okynka na vyskace. ( cca 700 Kc kus, jestli si to dobre pamatuju )
joo a celkem jsem mel problem tu hi-fi sadu objednat, musel jsem cekat az ji vyrobi a poslou do BMW z Alpine, takze jsem cekal cca 3-4 tydny.
smepet píše:MiM píše:Ahoj, možná blbě , ale zeptám se. Po okouknutí té sady Alpine z obrázku předpokládám, že link pro zesilovač je přivedený výhybkou od repro, buď zezadu nebo z předu. Z origo radia se nedá vytáhnout linkový výstup? Dík[/quote
blbe se neptasje to udelany tak, ze zesilovac strcis do kufru, je tam na nej misto pod podlahou a ze zesilovace mas udelany 2 kabelovy svazky - leva strana a prava strana ( vstup i vystup v kazdem svazku ) ten natahnes pod zadni sedackou a podel prahu az na misto na urovni predniho sedadla, tam je pod kobercem originalni kabelovy svazek co vede od radia k repro ( predni + subwoofer ) a vsechny ty kabely jsou pod kobercem v jednom miste rozpojitelne a slisovane do sebe a pretahnute pruhlednou buzirkou, prave pripravene na zapojeni zesilovace - jednoduce. Sundas buzirku, rozdelas kabely od sebe a jen si zjistis ktery je k subwooferu, ktery k predni repro a ktery je vystup od radia tim, ze vsechno rozpojis a postupne zapojujes pary a pak tam mezi zapojis ten zesilovac... kabelovy svazek od zesilovace ma kabely pojmenovany ( sub, predni repro, radio ) , neni co udelat spatne. Jen doporucuji ty kabely do sebe napajet a zaizolovat.
Na zadni repro nesahas, to je stale privedeno rovnou do radia bez zesilovace
Jen si nezapomen v BMW koupit nove ramecky do dveri, ktere maji okynka na vyskace. ( cca 700 Kc kus, jestli si to dobre pamatuju )
joo a celkem jsem mel problem tu hi-fi sadu objednat, musel jsem cekat az ji vyrobi a poslou do BMW z Alpine, takze jsem cekal cca 3-4 tydny.
Jinak kdo by chtel instalovat Alpine hi-fi sadu , tak tady je pekny navod s obrazky .... podle nej jsem to delal.
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=88881
matiz píše:Mas e9x a nemas repraky pod sedackou ? Neverim, jeste nikdy jsem takove auto nevidel. Vypadaji takto nejak kdyz jsou vytahnute.
Hele mě už jako úspěch přijde jen to, že vůbec někdo řeší basovou složku v přední části vozu, což je hodně velká rarita i u dodatečně postavených systémů.
Ten LOGIC 7 nemá externí zesilovač někde v autě? Protože pokud ne, tak to je vůbec hezký že to takto vůbec hraje. Protože třeba Audi A6 4F bez BOSE je teprve tragédie, to si poslechni.
Mám 7 logic a výbavu individual, tak nevím co tam tenkrát soudruh UWE objednal

tak v patek jsem objednal novy woofery gladen a 2 novy gladen koaxialy do zadnich dveri, tak jsem zvedav ... tim moje pokusy o vylepseni konci
jak vymenim ty suby v podlaze ? koukal jsem jsou castecne pod lyzinou sedacky, staci lyziny povolit zepredu nebo to musi cely ven ? co presne povolit ? diky za info ...

jak vymenim ty suby v podlaze ? koukal jsem jsou castecne pod lyzinou sedacky, staci lyziny povolit zepredu nebo to musi cely ven ? co presne povolit ? diky za info ...
matiz píše:sedacku ven, kryt toho subu ven a pak to uvidis, jednoduche. Ale ja mam problem a to neskutecne velky. Nedari se mne oddelat kryt okolo okna v kufru. Musi ven a nejde ani za nic. Potrebuju se dostat na polstrovani abych to odkryl nejak takhleNevi nekdo jak sundam ten plast co je nad tim krytem. mel by byt na sponach, bud je mam sekle nebo je treba pouzit uz velmi hrubou silu. Rozumne to nejde...Jde tady o tento tmavy plast.
Ten plast u okna tam nech, ten vyndavat nemusis, to polstrovani se ti trosku prohne a ty to vyndas .- plast zustane u okna ...