Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 323i nastartuje v pohode, ale ihned chcipne...
Ahoj,
Mam e46 323i, s autem do dneska nebyl nikdy zadny problem (co se tyka motoru), vcera jsem jeste s autem jezdil a vsechno bez problemu...
Dneska jsem se pokousel nastartoval, nastartuje to v pohode, motor normalne chytne, ale ihned spadnou otacky a chcipne. Kdyz po nastartovani drzim plyn, tak motor jede, ale proste vubec se mu nechce a hrozne skacou otacky, z vyfuku vychazi pomerne cernej kour a je citit benzin, jakmile plyn pustim tak okamzite otacky spadnou a motor zhasne...
Nevim si rady, kontroval jsem sani a vsechno se zda byt v pohode...
Mam e46 323i, s autem do dneska nebyl nikdy zadny problem (co se tyka motoru), vcera jsem jeste s autem jezdil a vsechno bez problemu...
Dneska jsem se pokousel nastartoval, nastartuje to v pohode, motor normalne chytne, ale ihned spadnou otacky a chcipne. Kdyz po nastartovani drzim plyn, tak motor jede, ale proste vubec se mu nechce a hrozne skacou otacky, z vyfuku vychazi pomerne cernej kour a je citit benzin, jakmile plyn pustim tak okamzite otacky spadnou a motor zhasne...
Nevim si rady, kontroval jsem sani a vsechno se zda byt v pohode...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Nechci strašit ale já měl třeba na svý M52 vyhořelou motorovou kabeláž od lambda sondy. Vzalo to sebou vstřiky který byly nonstop otevřený takže do válce šlo hromada benzínu a motor nastartoval sotva udržel otáčky střílel hulil no já už nestačil čumět co se to s tím motorem děje. Diagnostika mi ohlásila mraky vstřiků.
Rada: Diagnostikou bych začal je to nejlevnější dát někomu MAX 500 za to že ti vyčte chyby vyjde levněji než jakákoliv oprava naslepo. Pak změřit tlaky ve válcích, svíčky, cívky
Rada: Diagnostikou bych začal je to nejlevnější dát někomu MAX 500 za to že ti vyčte chyby vyjde levněji než jakákoliv oprava naslepo. Pak změřit tlaky ve válcích, svíčky, cívky
Takze po dvou diagnostikach mi bylo receno, ze je vadna vaha vzduchu, do ted tam byla nejaka Starline, tak jsem tam zkusil dat Hellu.
Ted s tou Hellou motor uz nastartuje a volnobeh jak tak drzi, ale ten volnobeh se drzi pouze asi na 600 otackach a stale kolisa, jakmile zacnu tocit volantem, chcipne to..
Zkusil jsem to projet, ale nic moc, obcas mam pocit ze auto nereaguje na plyn jak by melo, jednou jsem dokonce z 60km/hod podradil na dvojku, dal jsem plny plyn a vubec zadna odezva, celkove chod motoru vubec neni normalni...
Behem jizdy se mi rozsvitila EML, Check Engine a ASC..
Ted s tou Hellou motor uz nastartuje a volnobeh jak tak drzi, ale ten volnobeh se drzi pouze asi na 600 otackach a stale kolisa, jakmile zacnu tocit volantem, chcipne to..
Zkusil jsem to projet, ale nic moc, obcas mam pocit ze auto nereaguje na plyn jak by melo, jednou jsem dokonce z 60km/hod podradil na dvojku, dal jsem plny plyn a vubec zadna odezva, celkove chod motoru vubec neni normalni...
Behem jizdy se mi rozsvitila EML, Check Engine a ASC..
Jo to jsem zkousel, dali jsme tam tu druhou vahu vzduchu a smazali sme pomoci diagnostiky ty chyby, ktere vyskoci kdyz neco odpojis a nic, pokud mas na mysli tohle.
Ale divny je proste to, ze i kdyz tu vahu odpojim, tak v chodu motoru absolutne zadna zmena, proste chcipne ihned po nastartovani, takze tou vahou to asi nebude, pokud tomu nepomohla ani ta hella, proto jsem zkusil tu klapku...
Zkousel jsem zaroven odpojit volnobezny ventil a vahu vzduchu, jestli neni nahodou v prdeli ten ventil, ale nic.
Ale divny je proste to, ze i kdyz tu vahu odpojim, tak v chodu motoru absolutne zadna zmena, proste chcipne ihned po nastartovani, takze tou vahou to asi nebude, pokud tomu nepomohla ani ta hella, proto jsem zkusil tu klapku...

hele měl sem podobný problem, na diagnostice mi to házelo chybu regulačního ventilu sání, tudíž tý avizovaný váhý vzduchu, koupil sem origo boschackou a šlape, další problem bylo fouklý tesnění pod makovicí .. a ještě ti můžu poradit DISA klapka, která zkracuje a prodlužuje sání, nevim proč to tam v bmw dávali, akorát blbost navíc ale i to se může pokazit .. jak říkám měl sem ten samej problem a bylo to vahou vzduchu, DISA klapkou a to tesneni v čudu