Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320i - slabej tah/výkon ?
- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Zdar,
mám takovej dotázek .... nedávno sem koupil E36 320i M52B20 ..
je to muj první takovejhle šestivál tak to v podstatě nemám s čim porovnat ale když jedu i ve vysokejch .. respektive hlavně ve vysokejch ... tak mi ten tah příde takovej že jo/ne/jo/ne ... jakože chvíli by jel a chvíli ne .... jakoby mu něco vadilo nebo tak něco ... fakt nevim jak nebo k čmeu to přirovnat .. v nízkejch se mi tu a tam stane že jedu a najednou to jakoby vynechá jakobych pustil plyn (to stává za tapla - za studena to nedělá).... startuje ale hezky hnedka a bez problémů, na volnoběch tichounkej .. nic v něm necvaká, nehulí to... olej nemizí ... mám s nim zasebou i jízdu třeba 200km na jeden zátah a normálně bez problémů .... tak nevim co tomu je nebo neni .. budu rád za jakoukoliv užitečnou radu...
díkec !!
mám takovej dotázek .... nedávno sem koupil E36 320i M52B20 ..
je to muj první takovejhle šestivál tak to v podstatě nemám s čim porovnat ale když jedu i ve vysokejch .. respektive hlavně ve vysokejch ... tak mi ten tah příde takovej že jo/ne/jo/ne ... jakože chvíli by jel a chvíli ne .... jakoby mu něco vadilo nebo tak něco ... fakt nevim jak nebo k čmeu to přirovnat .. v nízkejch se mi tu a tam stane že jedu a najednou to jakoby vynechá jakobych pustil plyn (to stává za tapla - za studena to nedělá).... startuje ale hezky hnedka a bez problémů, na volnoběch tichounkej .. nic v něm necvaká, nehulí to... olej nemizí ... mám s nim zasebou i jízdu třeba 200km na jeden zátah a normálně bez problémů .... tak nevim co tomu je nebo neni .. budu rád za jakoukoliv užitečnou radu...
díkec !!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
hmmm tak mi to nově začalo za tepla chcípat .... za studena dobrý ale za tepla na volnoběh běží jako hodiny a zničeho nic umře .. a nee jako že by se dusil ale prostě jako bych otočil klíčkem ... a startování pak je takový ... jako nechce se mu ale chytne ... ale zas pak chcípne když necham na volno ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přibližně tohle mi dělalo ted to moje taky M52B20 a je to volnoběžnej ventil, když si zjistíš podle VINka přesný číslo dílu a bude stejnej co mám, tak ti ho můžu prodat, případně ho můžeš jenom vyzkoušet. Je to original z BMW. Origo tenhle stál 8800, nechal bych ti ho za 6000Kč. Je třípinovej a já potřebuju dvou bohužel a nejde vrátit. 

- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Money:
dík za info ... zkusim pozistit podívat prohlídnout najít ak dyžtak se ti ozvu ... taky ti to chcíplo jakože i za jízdy na nízkých otáčkách ?
Tompo:
Jakože vanos jenom smaotnej vanos ? že se buď vymění nebo opraví . to je ta "boule" vepředu na motoru že ... vzhledem k tomu že vim co VANOS je, k čemu slouží a jak pracuje to docela dává smysl ....
mrknu na to uvidim co dál ... budu zde informovat budu rád za cokoliv dalšho co kdokoli přidá .. sem fakt rád že tohle forum funguje nevim kde jinde bych tohle info získával.. sem rád že pomáháte .. cennim !!!
dík za info ... zkusim pozistit podívat prohlídnout najít ak dyžtak se ti ozvu ... taky ti to chcíplo jakože i za jízdy na nízkých otáčkách ?
Tompo:
Jakože vanos jenom smaotnej vanos ? že se buď vymění nebo opraví . to je ta "boule" vepředu na motoru že ... vzhledem k tomu že vim co VANOS je, k čemu slouží a jak pracuje to docela dává smysl ....
mrknu na to uvidim co dál ... budu zde informovat budu rád za cokoliv dalšho co kdokoli přidá .. sem fakt rád že tohle forum funguje nevim kde jinde bych tohle info získával.. sem rád že pomáháte .. cennim !!!
Foldas píše:jestli ti motor teplý chcipne a pak to dlouho trva než naskočí a nema potom vykon tak mas cidlo kliky v prdeli. Proto je v takovem pripade nejlepsi co? diagnostika
Jasně, určitě diagnostika pomůže... ALE, pravděpodobně tam bude snímač vačky, přesně tak jsem to měl já... Ale kolem a kolem nebylo stejně od věci Vanos přetěsnit a nastavit Diag, tak jsme se do toho vrhli prvotně. Výsledek - po cca 300km má motor úplně jiný charakter a hlavně zmizel problém s leností a zhášením..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Me to sebralo vykon, az do uplnyho zastaveni a chcipnuti motoru, uplne se udusil. Odtahl jsem to do servisu, tam to nastartovat slo, ale vubec to neslo za plynem, dusilo se. Vymenil jsem vahu vzduchu, vlnovec a pak to bylo lepsi, jenom to slo blbe startovat a obcas se zadusilo, ale bylo to z 90ti procent lepsi ale ne jako driv. Nakonec jsem to dal do jinyho servisu, kde maj lepsi diagnostiku a ti prisli na spatnej volnobeznej ventil a menily se hadice sani, ktery chod motoru o dost zlepsily. Momentalne shanim volnobeznej ventil, kterej by byl k dostani k dotani hned. Az budu vedet 100% verdikt, dam vedet. Ale uz bych nerad resil treba vanos, to bych se zblaznil, uz ted me to stalo mnohem vic nez je hodnota auta. 

- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Foldas píše:jestli ti motor teplý chcipne a pak to dlouho trva než naskočí a nema potom vykon tak mas cidlo kliky v prdeli. Proto je v takovem pripade nejlepsi co? diagnostika
na diagnostice sem to měl a jediná závada kterou to hlásí sou ventily ABS .... to řešim taky už sme vyměnil jak krabičku tak přímo jednotku ... teď shánim relátka...
- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Money píše:Me to sebralo vykon, az do uplnyho zastaveni a chcipnuti motoru, uplne se udusil. Odtahl jsem to do servisu, tam to nastartovat slo, ale vubec to neslo za plynem, dusilo se. Vymenil jsem vahu vzduchu, vlnovec a pak to bylo lepsi, jenom to slo blbe startovat a obcas se zadusilo, ale bylo to z 90ti procent lepsi ale ne jako driv. Nakonec jsem to dal do jinyho servisu, kde maj lepsi diagnostiku a ti prisli na spatnej volnobeznej ventil a menily se hadice sani, ktery chod motoru o dost zlepsily. Momentalne shanim volnobeznej ventil, kterej by byl k dostani k dotani hned. Az budu vedet 100% verdikt, dam vedet. Ale uz bych nerad resil treba vanos, to bych se zblaznil, uz ted me to stalo mnohem vic nez je hodnota auta.
To mě se to nedusí jakože by to lapalo po dechu když to chcípne tak to chcípne najednou jako bych otočil klíčkem .... to neni že jedu a on spomaluje spomaluje dusí dusí a smrt ... to jede jede jede jede a najednou off .... ten výkon mi celkově příde o maličko chudší než by měl být ... dneska du za mechanikem ještě s jinou diagnostikou tak třeba se dozvíme něco víc .. přetlumočim mu všechno co ste mi tu poradily .. nejpodobnější je to tomu co řiká Tompo .... ale uvidíme ... pak řeknu !
Chlapi .. symptomy odpovídají všemu možnému.. můj horký tip je váha vzduchu (přesně kolísající tah motoru mi to dělalo už několikrát, nicméně pokud diag nenapráší, tak znalé oko ví, jaké má dávat na diag hodnoty).. může to být i čidlo kliky na odchodu (diagnostika ovšem ráda nahlásí).. čidlo vačky ani tolik ne (bez něho sice motor jede na hovno a za studena se trochu třepe, ale diagnostika ho taky hned okamžitě napráší). A špatná funkce VANOSu si myslím, že to ovlivní minimálně (špatný tah konstantně, ne trhavě a vysoká spotřeba - to ovšem diagnostika taky s radostí vykecá).. Takže závěr? Nepolemizovat, diagnostikovat okamžitě!!! Ale ne nějakým Boschem nebo Carsoftem, ale originál BMW diagnostikou jedině (INPA, DIS, ISTA/D, apod.)
- PEchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 16.01.2012 01:00
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
nový čidlo otáček motoru je doma zejtra vyměnim a dam vědět ... taky sme si všiml že mě to dneska když sem se znovu přesvěčovfal o slabšim výkonu za ohřátýho motoru samozřejmě mě to pustilo do červenýho přitom v tomhle by měl být omezovač ne ?
je to 1997 E36 Sedan Saloon ... M52B20 ... v tý max výbavě .. všechno eletrika šíbr klimatronic vzádu nemá stěrač má to zevnitř ofuk ...
to by mělo mít omezovač ne ?
je to 1997 E36 Sedan Saloon ... M52B20 ... v tý max výbavě .. všechno eletrika šíbr klimatronic vzádu nemá stěrač má to zevnitř ofuk ...
to by mělo mít omezovač ne ?