Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
autobaterie
vše funguje, ověřeno na 2 autech a už mám udělanou i tu aplikaci. jde samosebou ovládat i z non androida, ale pomocí sms příkazu, nebo prozvoněním z čísla uloženém v GSM jednotce...
výroba mi trvá cca 5dní... je to nově malá krabička 15x35x55mm + anténka
stačí jeden drát do webasta a napájení GSm modulu.
mám tam nachystané i čidlo teploty na ovládání vypnutí webasta... teda mimo nastavenýho času a ještě vstup na hlídání třeba otevření dveží nebo tak.. vpodstatě jako alarm...
výroba mi trvá cca 5dní... je to nově malá krabička 15x35x55mm + anténka
stačí jeden drát do webasta a napájení GSm modulu.
mám tam nachystané i čidlo teploty na ovládání vypnutí webasta... teda mimo nastavenýho času a ještě vstup na hlídání třeba otevření dveží nebo tak.. vpodstatě jako alarm...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 01.12.2008 01:00
- Bydliště: Plzeň
Mám dotaz (ikdyž v tomhle tématu je ta otázka položená asi 3x, tak ani jednou na ní neni odpovězeno
)
Dneska jsem měnil baterku s jinou kapacitou a jde mi o tu "registraci" baterky. Jak na to (jestli to teda jde udělat svépomocí) a proč to dělat?
Teoreticky by to možná nemuselo být třeba, jelikož z výroby tam byla 70Ah, tu jsem před lety měnil za 90Ah a neregistroval (ani nevěděl, že se to dělat má
) a dneska tam šla 72Ah..
Ale i tak mě zajímá proč a jak

Dneska jsem měnil baterku s jinou kapacitou a jde mi o tu "registraci" baterky. Jak na to (jestli to teda jde udělat svépomocí) a proč to dělat?

Teoreticky by to možná nemuselo být třeba, jelikož z výroby tam byla 70Ah, tu jsem před lety měnil za 90Ah a neregistroval (ani nevěděl, že se to dělat má

Ale i tak mě zajímá proč a jak

co som sa docital tak registruje sa nova bateria preto, aby ju dobijalo spravnym prudom, pravdepodobne auto starsiu bateriu dobija inym prudom ako uplne novu po registracii.. rovnako je to aj s kodovanim pri zmene kapacity (dobijanie, prebijanie).
kazdopadne sa to odporuca, aby sa predislo rychlejsiemu znehodnocovaniu baterie. niektori strasia ze nezareg. bateria, pripadne nenakodovana so spravnou kapacitou odide do par mesiacov (to by tu vsak bolo kopec nespokojnych ludi, takze az take tragicke to nebude)
kazdopadne sa to odporuca, aby sa predislo rychlejsiemu znehodnocovaniu baterie. niektori strasia ze nezareg. bateria, pripadne nenakodovana so spravnou kapacitou odide do par mesiacov (to by tu vsak bolo kopec nespokojnych ludi, takze az take tragicke to nebude)
Re: autobaterie
Máte někdo reálné zkušenosti s náhradou Pb baterie 70Ah za LiFePo4 50Ah u běžně provozovaného auta?
Vím, že ideál dobíjení by mělo být 14,6 V a mínus teploty brutálně sníží dostupný startovací proud (na cca 1/2), jinak uvažovaná náhrada má BMS, který ji odpojí při poklesu, aby se nezničila + při přehřátí apod, takže by měla být relativně safe...
Vím, že ideál dobíjení by mělo být 14,6 V a mínus teploty brutálně sníží dostupný startovací proud (na cca 1/2), jinak uvažovaná náhrada má BMS, který ji odpojí při poklesu, aby se nezničila + při přehřátí apod, takže by měla být relativně safe...
“Ability is what you're capable of doing.”