Mám takovou záludnou otázku...
Když nejsem mechanik, myslíte že bych zvládl výměnu podávacího a vstřikovacího čerpadla? Pokud ano, mám se na něco připravit? Nebo pak budu muset to vstřikovací nějak štelovat???
Díky
mev1: Podávací čerpadlo je před smrtí a to samé vstřikovací, ovšem že je více druhů vstřikovacích jsem zjistil až po objednání. A je necelé dva roky po repasi a minimálně jeté
vzhledem k tomu, že při repasu nikdo neseřizuje vnitřní tlak čerpadla a jedine co odchazi jsou rozdělovaci hlavy+ těsněni tak nezáleži na tom že je po repasu ale na tom jak fungovalo..., jinak kdyby někdo chtěl mam tady 2x mechanicke čerpadlo a mohl bych to připadně i namontovat do auta, nevíhody přijdete o tempomat a palubak, vyhody, da se nakadit na daleko vyšší výkon a je to mechanika takže mnohem vyšší spolehlivost
mev1 píše:vzhledem k tomu, že při repasu nikdo neseřizuje vnitřní tlak čerpadla a jedine co odchazi jsou rozdělovaci hlavy+ těsněni tak nezáleži na tom že je po repasu ale na tom jak fungovalo..., jinak kdyby někdo chtěl mam tady 2x mechanicke čerpadlo a mohl bych to připadně i namontovat do auta, nevíhody přijdete o tempomat a palubak, vyhody, da se nakadit na daleko vyšší výkon a je to mechanika takže mnohem vyšší spolehlivost
KarelOstrava píše:No to jsem zapomněl....jedná se o e36 325tdsT
pokud nejsi jelito zvládneš obojí. Je tu i tisíckrát omílaný postup, jen se toho nebát. Čerpadlo jde vyklepnout aniž bys musel cokoliv zajišťovat, jen pak pozor na dotahování ať ti nepřeskočí řetěz, lepší si přidžet ještě i vačku. Já j nepřidržoval a také v pohodě.
přesně tak. výměnu vstřikovacího čerpadla zvládna myslím normálně zručný člověk (teda u tds). podavacka v nadrzi je banalita nářadí žádný extra. s tím, co najdeš doma si vystačíš.