Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E46 vs E90
e60 bych zavrhnul hned, servisuju jich asi 30 a je to nejporuchovější bmw co se snad vyrábělo, hlavně elektrika a furt do toho zatíká.
E90 je celkem bezprobmlémová,
E46 je kvalitnější, ale zase už stará,
šel bych po konkrétnějších kusech, E90 moc v R6 benzínu není,
výhody E46
možnost LPG (beru jako hlavní vyhodu)
cena?
sportovnější pocit z jízdy
výhody E90
idrive s CIC
LOGIC 7 audio
pohodlnější
u obou aut to chce ale koupit opravdu 6válec, navíc bych si stanovil nějakou základní výbavu a oni už se ti ty auta vysortují sami,
sehnat E90 s el sportovníma sedačkama moc nejde.
já jezdím s obojím a každý má svoje ale v E46 se dá víc čarovat z mín penez. do svojí E46 vymyšlím kraviny jako 16:9 navi, el roleta, M3 sedačky apod, do E90 tydle věcí stojí majlant, takže jak říkam, šel bych po konkrétních kusech a zvažil bych jestli chceš jít do LPG což by ti rozhodlo pro E46.
E90 je celkem bezprobmlémová,
E46 je kvalitnější, ale zase už stará,
šel bych po konkrétnějších kusech, E90 moc v R6 benzínu není,
výhody E46
možnost LPG (beru jako hlavní vyhodu)
cena?
sportovnější pocit z jízdy
výhody E90
idrive s CIC
LOGIC 7 audio
pohodlnější
u obou aut to chce ale koupit opravdu 6válec, navíc bych si stanovil nějakou základní výbavu a oni už se ti ty auta vysortují sami,
sehnat E90 s el sportovníma sedačkama moc nejde.
já jezdím s obojím a každý má svoje ale v E46 se dá víc čarovat z mín penez. do svojí E46 vymyšlím kraviny jako 16:9 navi, el roleta, M3 sedačky apod, do E90 tydle věcí stojí majlant, takže jak říkam, šel bych po konkrétních kusech a zvažil bych jestli chceš jít do LPG což by ti rozhodlo pro E46.
tak ja nevím, ale ja spolupracuju s celkem dost mechanikama a mame teda všichni s E60 negativní zkušenosti,
v jednom kuse se v tom mění budíky, EHC jednotky, PDC jednotky, měchy, MPM jednotky, CCC umíraj jak na bežícím pásem, už jsem se naučil mít tydle jednotky skladem, dost se na tom dá vydělat pokud to lidem spravím hned ten den, kable do víka kufru se spravujou furt, stejně jako se mění anténí moduly ve spoilerech, není neobvyklé že přijede auto které má najeto do 100 000km a ma KO 2-3 řídící jednotky a zatečeny do světel,
dost jsem v kontaktu se Snejkem a ten si taky pochvaluje kolik je díky E60 práce.
naproti tomu E65, E90 sou celkem bezproblemovy, u E90 se sere zámek volantu stejně jako u E60, sedma ho naštestí nemá.
v jednom kuse se v tom mění budíky, EHC jednotky, PDC jednotky, měchy, MPM jednotky, CCC umíraj jak na bežícím pásem, už jsem se naučil mít tydle jednotky skladem, dost se na tom dá vydělat pokud to lidem spravím hned ten den, kable do víka kufru se spravujou furt, stejně jako se mění anténí moduly ve spoilerech, není neobvyklé že přijede auto které má najeto do 100 000km a ma KO 2-3 řídící jednotky a zatečeny do světel,
dost jsem v kontaktu se Snejkem a ten si taky pochvaluje kolik je díky E60 práce.
naproti tomu E65, E90 sou celkem bezproblemovy, u E90 se sere zámek volantu stejně jako u E60, sedma ho naštestí nemá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: pon 21.07.2003 00:00
- Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Ja mohu porovnat E46 320D 100KW kombi a E91 320D 120KW.
E46 jsem mel 2 roky, koupil jsem ji s 210tis a kdyz jsem ji prodaval mela 280tis.,
vybava - 4xel.okna, digi klima, mlhovky
dodelano - mutl. volant, tempomat, orig tazne.
E91 mam cca 1,5 roku, dotahl jsem ji z nemecka s 220tis. ted ma 275tis. vybava: 4xel. okna, digi klima, roletky, dpf, xenony, vyhr. sedacky,
dodelano - koz. sport. el. sedacky, cerny interier, tempomat, multifunkce, LCI pan. klimy, LCI budiky, vyhrivana zrcatka, zabudovananej tablet, chip
E90 - je novejsi, prostornejsi, pohodlnejsi, aktraktivnejsi, ma lepsi podvozek, lepsi akcelerace
opravy: vymena vstriku, jinak vse mimo beznou udrzbu origo , teda v BMW v nemecku byl jeste menen ve 190tis dpf filtr,
E46 - zda se byt sportovnejsi, ma kvalitnejsi upravu dilu (sroubu), kvalitnejsi dily v interieru, nechybi v zakladni vybave vyhrivani zrcatek(to me u E90 dost prekvapilo),
opravy: ramena na pr. naprave, komplet silentbloky, komplet tlumice a pruziny, vaha vzduchu, remenice,
Ja bych urcite sel zas do E90, dokonce mi o oproti E46 prijde mene poruchova, ale to je asi kus od kusu..
Bejt tebou tak hlavne koukam po nejakem zachovalem kousku a nehledim tolik na vybavu, vzdy si pak muzes vse dodelat a dneska uz to nestoji tolik.
Jinak E60 tez neni spatna, hlavne po FL, ale te bych se vice bal, ojete e60-tky budou mit urcite nabehano daleko vice, ikdyz v CR ma kazde auto max. 160tis, jen zalezi kolikrat to mas vynasobit:D
E46 jsem mel 2 roky, koupil jsem ji s 210tis a kdyz jsem ji prodaval mela 280tis.,
vybava - 4xel.okna, digi klima, mlhovky
dodelano - mutl. volant, tempomat, orig tazne.
E91 mam cca 1,5 roku, dotahl jsem ji z nemecka s 220tis. ted ma 275tis. vybava: 4xel. okna, digi klima, roletky, dpf, xenony, vyhr. sedacky,
dodelano - koz. sport. el. sedacky, cerny interier, tempomat, multifunkce, LCI pan. klimy, LCI budiky, vyhrivana zrcatka, zabudovananej tablet, chip
E90 - je novejsi, prostornejsi, pohodlnejsi, aktraktivnejsi, ma lepsi podvozek, lepsi akcelerace
opravy: vymena vstriku, jinak vse mimo beznou udrzbu origo , teda v BMW v nemecku byl jeste menen ve 190tis dpf filtr,
E46 - zda se byt sportovnejsi, ma kvalitnejsi upravu dilu (sroubu), kvalitnejsi dily v interieru, nechybi v zakladni vybave vyhrivani zrcatek(to me u E90 dost prekvapilo),
opravy: ramena na pr. naprave, komplet silentbloky, komplet tlumice a pruziny, vaha vzduchu, remenice,
Ja bych urcite sel zas do E90, dokonce mi o oproti E46 prijde mene poruchova, ale to je asi kus od kusu..
Bejt tebou tak hlavne koukam po nejakem zachovalem kousku a nehledim tolik na vybavu, vzdy si pak muzes vse dodelat a dneska uz to nestoji tolik.
Jinak E60 tez neni spatna, hlavne po FL, ale te bych se vice bal, ojete e60-tky budou mit urcite nabehano daleko vice, ikdyz v CR ma kazde auto max. 160tis, jen zalezi kolikrat to mas vynasobit:D
Mně teda ne. Za 6 let, co auto mám jsem kromě běžnýho spotřebáku měnil jenom jednu žhavičku a jednotku žhavení (02/2006)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic