Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vypnutí ASC+T e36
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Přečti si odkaz, co jsem dal na jednu starší diskusi.
Krátký stisk vypne VŠE, jak klapku tak i trakci (přibržďování).
Dlouhý stisk (10 sekund) vypne buď jen klapku nebo jen trakci, záleží na tom, z jakého stavu (vypnuto vše nebo zapnuto vše) dlouhý stisk provedeš.
Vypnutí všeho krátkým stiskem jde zrušit dalším krátkým stiskem, kontrolka pak zhasne a vše je funkční. Po dlouhém stisku jde uvést do funkčního stavu jen restartem motoru.
Klapku mám též odstraněnou, a to proto, abych nemusel systém po každém startu vypínat.
Krátký stisk vypne VŠE, jak klapku tak i trakci (přibržďování).
Dlouhý stisk (10 sekund) vypne buď jen klapku nebo jen trakci, záleží na tom, z jakého stavu (vypnuto vše nebo zapnuto vše) dlouhý stisk provedeš.
Vypnutí všeho krátkým stiskem jde zrušit dalším krátkým stiskem, kontrolka pak zhasne a vše je funkční. Po dlouhém stisku jde uvést do funkčního stavu jen restartem motoru.
Klapku mám též odstraněnou, a to proto, abych nemusel systém po každém startu vypínat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Nechci zakládat další téma, jen mě zajímá, zda má někdo praktickou zkušenost podobnou s tvrzením, které se tu objevilo dříve:
pokud trakci neodstraníš tak si nejen kurvíš brzdy (to je ta levnější varianta) ale hlavně si pálíš lamely v diferáku = za chvíli budeš mít klasický otevřený :-/
pokud trakci neodstraníš tak si nejen kurvíš brzdy (to je ta levnější varianta) ale hlavně si pálíš lamely v diferáku = za chvíli budeš mít klasický otevřený :-/
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas s Francisem mám též ASC + T na 328 r.v. 98 zmáčknutím tlačítka se vypíná vše . Hrabe to jak vzteklý do plnejch
Je tam samozřejmě otevřený diff a hrabe mi sem tam jedno kolo sem tam obě tak jak to má být .
Tím pádem se to vypne vše. To že po vypnutí kontroly prokluzu je trakce v činnosti je spíš u E46.

Tím pádem se to vypne vše. To že po vypnutí kontroly prokluzu je trakce v činnosti je spíš u E46.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Kontaktovat uživatele:
Mam taky 323ti.Loni v lete sem prijel na plac.Vypnul sem kratkym stiskem ASC+T a palil sjete pneu.Vsechno slo hladce.Zadek lital,... Po prezuti na nove pneu sem se jel projet a ASC+T zaclo zlobit.Kdyz prudce zrychluji treba na trojku v cca 110km/h, tak si auto mysli ze hrabe a zacne skrtit vykon.Vypinam tuto funkci vzdy po startu,ale nekdy clovek proste zapomene a je fakt neprijemny kdyz zacnete predjizdet a auto zacne brzdit vykon.Kdyz jedu klobouka tak nic nepocituji.Nevite nekdo co s tim?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Máš vpředu a vzadu stejný rozměr, stejný vnější průměr pneu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
myrryn88 píše:... ted mam predek 225/45/17 a zadek 235/40/17.To na to ma vliv ?To by me ve snu nenapadlo.
ASC funguje na porovnávání otáček kol. Vezmeš-li kalkulačku do ruky, spočteš že:
225/45R17 má průměr 634,3 mm
235/40R17 má průměr 619,8 mm
Jestliže obvodová rychlost pneu je stejná = každé kolo se pohybuje vpřed stejnou rychlostí, musí nutně být rozdílné otáčky při rozdílných průměrech kol. K tomu odchylka způsobená nepřesným huštěním, opotřebením, jízdou do zatáčky, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dej dozadu 255/40 R17, mají stejný vnější průměr jako 225/45 R17.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Pneu 255 to už je na E36ku salám jak od Kmotra.. I když Alpina E36 měla i předepsaný 265 a po Fl snad i 275 (ale teď si nevzpomínám jestli už to nejsou 18"). ET je v tomto případě víc než důležitý.
Nějakej pokec o pneu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=132136
Nevím no v každé zatáčce se kola točí jinak a ABS to v poho pobírá.
Nějakej pokec o pneu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=132136
Nevím no v každé zatáčce se kola točí jinak a ABS to v poho pobírá.