Během celého dne bych napočítal tak 80-150 tuningových aut, takže opravdu žádné fronty na nic a na okruhu klid a pohoda.
Přezuli jsme na sliky, nastavili podvozek a nahustili gumy dle telefonických rad od p. Krámského a vrhli se hned na první jízdu od 9:30 myslím. Prvních pár kol jsem jel opatrně, zahříval jsem gumy. Pak už to začalo být zajímavější. Sice ve druhém kole gumy nebyly ještě evidentně zahřáté a přišly krásné hodiny, ale po chvíli už to jelo jak mělo. Na okruhu jsme předjížděli (jezdil jsem s kamarádem) různé Imprezy (taky na slikách), jednu novou M3, několik Octávek RS a tak různě. Během první volné jízdy skončilo v kačírku tak na 5-6 aut.
Tenhle podvozek a sliky dělají neskutečné věci. Ta první táhlá zatáčka za startem se dá projet ve 140 km/h a to je taková odstředivá síla, že i cca. 25 litrů benzínu v nádrži způsobí krátkodobé vynechávání motoru!!! Musel jsem jezdit s plnou nádrží.
Po 20 minutách jízdy s otáčkami mezi 6,5 a 8 tisíci jsem musel na pár minut zpomalit, teplota oleje byla tak vysoká, že motor nechtěl jakoby táhnout.
Další zajímavá akce byl závod do vrchu. Cca. 3 km tra? do kopců v protisměru trati. Snažil jsem se před příjezdem na start zahřát pneumatiky lehkými slidy ze strany na stranu, snad to pomohlo. Jel jsem "na krev", i když ještě tam byla malá rezerva. Soupeři byly nějaké Imprezy na slikách, Mitsubishi 3000 GT TwinTurbo, Porsche Turbo, Audi RS4 + S4 a pár dalších, už si to všechno nepamatuji. Chtěl jsem jet znovu, jenže po startu druhé jízdy mi při plném záběru jedničky prasknul držák diferenciálu, takový ten bumerang.
Chvíle telefonování, shánění, montování a za hodinu jsem opět mohl vyrazit na volné jízdy




Odpoledne ještě chvíle volných jízd, resp. hlavně jedna, kdy jsem ještě s JFK na zadním sedadle stíhal Šenkýře tak bezhlavě, že jsme dostali hodiny jako kráva




Závěr? Supr akce, nádhera jak tam bylo málo lidí (pokud tam jedete jezdit a ne fotit auta) a krásný pohár za vítězství v jízdě do vrchu.




