bude na to nejaka zkusebni stanice, tam prijedes s autem.... nejaky expert ti tam po hodine zajede nejlepsi cas, da ti na papire potvrzeni za kolik to to auto da nejlip....
prijedes s tim papirem nekam na "sprinty" ukazes ho, oni si zapisou, a pak to seradi podle casu a kategorii a rozdaji pohary..... usetri se cas, benzin, gumy atd..... genialni!
LOL ... ja bych tak udelal v ramci bezpecnosti veskery automobilovy zavody a FIA by presla pod BESIP. Pohary by se zasilaly postou ..
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
me to hodne dlouhe kvalty ne? (na jednicku pres 100)
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
me to hodne dlouhe kvalty ne? (na jednicku pres 100)
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
motor co je ve viperu má původ v nějkém stavebním stroji ( nakladač tuším ). Takže je obdivuhodné že to auto jede alespoň jako M3. Je to celkem kokoti nápad udělat z bagru auto - amerika
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
motor co je ve viperu má původ v nějkém stavebním stroji ( nakladač tuším ). Takže je obdivuhodné že to auto jede alespoň jako M3. Je to celkem kokoti nápad udělat z bagru auto - amerika
ja k tomu chovam jisty sympatie .. a vubec k vysokoobjemovejm karam
George_D píše:LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
motor co je ve viperu má původ v nějkém stavebním stroji ( nakladač tuším ). Takže je obdivuhodné že to auto jede alespoň jako M3. Je to celkem kokoti nápad udělat z bagru auto - amerika
ten motor z neceho takoveho pochazi, ale kdyz se dostal do viperu, tak byl uz nekde jinde....
JFK: V M3 mas 350 koni ne? Ten Viper ma cca 500koni a 700Nm a 1,6t
JFK píše:[quote="George_D"]LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
motor co je ve viperu má původ v nějkém stavebním stroji ( nakladač tuším ). Takže je obdivuhodné že to auto jede alespoň jako M3. Je to celkem kokoti nápad udělat z bagru auto - amerika
ten motor z neceho takoveho pochazi, ale kdyz se dostal do viperu, tak byl uz nekde jinde....
JFK: V M3 mas 350 koni ne? Ten Viper ma cca 500koni a 700Nm a 1,6t[/quote]
ten motor by mel mit 305 koni/311 Nm dle Srby... mereno 2x na te same brzde namerili Jogurto/Speedyho motor 320 koni/360 Nm ale i tak jsem na sprintu Jogurta dal o nekolik delek aut... i nejake ty M3 E46... mam kratkej difer... ale stejne se mi ta brzda nezda dulezitej je vysledek nez udaje na papire
kosh píše:[quote="JFK"][quote="George_D"]LOPOLO: Gratuluji, mě by to taky těšilo a na co dokumentace, hlavní je žes to zajel a byl spokojenej. Já bych byl taky
JFK: Taky slušný
ja jsem s tim typkem z toho Viperu pokecal jeste v Moste (vcera jsme se potkali na okruhu) a jeste vcera z toho byl kapanek out jedine v cem jsem se u te zmije sekl byla jeho vaha... vazi to o 200 kg vic jak M3 ale ten vykon je krapanek jinde, asi o 250 PS + a stejne jsme jeli celou dobu (400 metru) vedle sebe
motor co je ve viperu má původ v nějkém stavebním stroji ( nakladač tuším ). Takže je obdivuhodné že to auto jede alespoň jako M3. Je to celkem kokoti nápad udělat z bagru auto - amerika
ten motor z neceho takoveho pochazi, ale kdyz se dostal do viperu, tak byl uz nekde jinde....
JFK: V M3 mas 350 koni ne? Ten Viper ma cca 500koni a 700Nm a 1,6t[/quote]
ten motor by mel mit 305 koni/311 Nm dle Srby... mereno 2x [/quote]
to je bejvala Bubiho m3 ne?? Ja myslel ze mel nejak zvysený výkon od Kramského....
no právě že měl zvýšený výkon od krámského. Je to asi tak: nalakujeme víko motoru, vykucháme výfuk, vyndáme nějakou přepážku ze sání, zákazníka naládujeme spoustu nesmyslama o tom jak je ten svět těžký a je z toho 40 koní navrch
hned pri prodeji jsem Bubakoj rekl ze to auto muze mit max 340-350 PS (on tvrdil ze Kramsky tvrdil ze 380 ) Par tydnu na to jsem zajel na brzdu a tam po dvou merenich namerili 305PS/311Nm. Pote jsem auto nechal prohlednout Robertem Senkyrem a ten zjistil ze tam jsou upravene seriove vacky a velke vstriky z X5, coz potvrdilo to ze to auto je prekrmeny a zere jako svine Na hlavu se nedival, ta asi bude upravena ale v podstate si pan Kramsky vyklidil regal zbytecnostma a nauctoval si mraky penez... Auto jede krasne, ale do 200 km/hod... diky kratkemu diferaku... nad 240 to nejede vubec, v podstate je to strop, coz je logicke kdyz tam neni kroutak... Auto toci do 8.000, max vykon je v 7.920 ot/min...
zatim to nechavam tak jak to je... jsem domluvenej s Kabatnikem, da mi to do stavu odpovidajici moji predstave: 340 PS a 380 Nm odbrzdenych na te same brzde (Srba). Platba po odbrzdeni...