V kategorii podle objemu motoru bude zařazen vůz, který:
- má seriový blok, klikovou hřídel, hlavu válců
- má seriový systém vstřikování/zapalování
- má seriový počet škrtících klapek v sání
- je povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu
- je povoleno jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu
- je povolen libovolný výfuk
- jsou povoleny libovolné brzdy
- je povolen chiptuning na seriové jednotce zapalování/vstřikování
- jsou povoleny jakékoli vačkové hřídele
- je povinný interiér alespoň v minimální základní výbavě s počtem sedadel podle TP a všemi panely uvnitř karoserie alespoň v minimální výbavě pro danou řadu
- jsou povinné karosářské díly a zasklení z originálního materiálu dané řady
- jsou zakázány slicky a semislicky
- přeplňování (seriové nebo dostavěné) násobí objem motoru koeficientem 1,7 a tím přesouvá vůz do jiné kategorie
V ///M kategorii to bude platit obdobně, krom zákazu použití ///M komponent na motoru.
V případě porušení některého z pravidel bude vozidlo diskvalifikováno a tato diskvalifikace bude veřejně oznámena při vyhlašování výsledků.
Při oznámení úprav před startem je za každé nesplnění některého z pravidel přeřazeno vozidlo o kategorii výše. Porušení se sčítají, např. při "vystrojení" interieru, nasazení slicků a použití Megasquirt je to posun o 3 kategorie.
V podstatě je to tak postavené, že auto by mělo být schopno absolvovat STK (vyjma emisí

Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou náhodně kontrolovány na správné zařazení do skupin (minimálně 10%, spíš více) a všechny vozy z 1. až 3. místa v soutěžích projdou povinnou přejímkou před vyhlášením výsledků.