Bylo by dobré uvést, jestli řešíš variantu EWS2 nebo EWS3 (lámalo se to 3/97). Je tam jiné zapojení a je to trochu jinak řešené s kódy mezi jednotkami.
Kvůli čemu sháníš? Třeba by to šlo vyřešit jinak...
Fx píše:Bylo by dobré uvést, jestli řešíš variantu EWS2 nebo EWS3 (lámalo se to 3/97). Je tam jiné zapojení a je to trochu jinak řešené s kódy mezi jednotkami.
Kvůli čemu sháníš? Třeba by to šlo vyřešit jinak...
AUto nestartuje, nedava jiskru,diagnostika nekomunikovala s imobilizerem, je to tusim 10/97.
Takže máš rozpadlý plovoucí kód mezi jednotkami (EWS-DME sync)? Doporučuju než budeš shánět jednotky, tak vyměnit hlavní relé ŘJ motoru (může a nemusí pomoct, ale nové je stejně v tomhle věku auta lepší dát). Stojí cca 200 bez daně přímo v BMW a potom se možná diagnostika chytne.
Fx píše:Takže máš rozpadlý plovoucí kód mezi jednotkami (EWS-DME sync)? Doporučuju než budeš shánět jednotky, tak vyměnit hlavní relé ŘJ motoru (může a nemusí pomoct, ale nové je stejně v tomhle věku auta lepší dát). Stojí cca 200 bez daně přímo v BMW a potom se možná diagnostika chytne.
Takže to teda točí a nechytne..? Diagnostika nekomunikovala s imobilizérem? Opravdu? Nebylo by v tom případě ekonomičtější koupit novou jednotku imobilizéru (2500 Kč) a nechat nakódovat?
Je to jenom jinak nakódovaný a u manuálu je v konektoru k EWS o jeden drát navíc od voliče automatu, ale v zásadě to ničemu nevadí. Jen to dovolí startovat i v jiné poloze než P/N