Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E32 735i manual LPG!
Přesné typové označení vozidla: E32 735i LPG limo
Druh karoserie: limo
Rok výroby: 1989 v tp tuším 1990
Objem válců: 3499
Výkon: 155kW
Druh paliva: BA95 plus LPG
Barva: černa metalíza
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 2- 2013
Cena: 45 tis nebo dohoda, možna vyměna za E36 coupe
Popis výbavy: ASC, kožené sedačky manuální bez výhřevu, loketka z E38, origo BMW elektrický weaponbox na samopal! bagovej volant E32 (nezapojenej), zadní loketka, nejvyšší verze klimy, tempomat (funkční), xenony, manuální převodovka, obložení dřevem, 4x el okna, velké BC, nezávislá ventilace, dalkovej centrál s dvěmaklíči
Popis provedených oprav: 3 měsíce staré LPG, nádrž 80litrů, tankování vedle SPZ velmi nenápadně umístěné, nádrž je potažená kobercem tak nejde moc vidět a nepřekáží, homologace do roku 2021, reduktor BRC modelo SUPER, jeden z nejlepších, nebo asi nejlepší, na LPG se dá jet hned od studena, nestřílí to, nebouchá, jen to jede.
před 3 měsici provedena GO auta, konkrétně gufera na klice, těsnění pod vanou, ventil víkem, seřízení ventilů, přetěsnění převodovky, novej olej v převodovce i motoru, nová přední světla depo, svítí krásně, nová ramena, spojovačka, tyčky řízení, podvozek je bez vůlí, nebouchá, sedí, nová lamela spojky, nové ložisko kardanu, nové svíčky NGK, celkově sem nechal spravit co šlo a zdevastované auto dal do rozumnýho stavu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: xenony nejsou zapojené, klakson netroubí, ventily topení propouští teplou vodu, asi stačí vyčistit, chladící system byl zajebanej nějakou sračkou, chladič by chtěl vyměnit, nejspíš je původní a zapojit elektrovrtuli(funguje, ale není zapojená), kardan by chtěl časem vyvážit, jinak celkem vše funguje,
Foto: http://jarax.rajce.idnes.cz/E32_po_generalce/
OT POVOLENO
Druh karoserie: limo
Rok výroby: 1989 v tp tuším 1990
Objem válců: 3499
Výkon: 155kW
Druh paliva: BA95 plus LPG
Barva: černa metalíza
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 2- 2013
Cena: 45 tis nebo dohoda, možna vyměna za E36 coupe
Popis výbavy: ASC, kožené sedačky manuální bez výhřevu, loketka z E38, origo BMW elektrický weaponbox na samopal! bagovej volant E32 (nezapojenej), zadní loketka, nejvyšší verze klimy, tempomat (funkční), xenony, manuální převodovka, obložení dřevem, 4x el okna, velké BC, nezávislá ventilace, dalkovej centrál s dvěmaklíči
Popis provedených oprav: 3 měsíce staré LPG, nádrž 80litrů, tankování vedle SPZ velmi nenápadně umístěné, nádrž je potažená kobercem tak nejde moc vidět a nepřekáží, homologace do roku 2021, reduktor BRC modelo SUPER, jeden z nejlepších, nebo asi nejlepší, na LPG se dá jet hned od studena, nestřílí to, nebouchá, jen to jede.
před 3 měsici provedena GO auta, konkrétně gufera na klice, těsnění pod vanou, ventil víkem, seřízení ventilů, přetěsnění převodovky, novej olej v převodovce i motoru, nová přední světla depo, svítí krásně, nová ramena, spojovačka, tyčky řízení, podvozek je bez vůlí, nebouchá, sedí, nová lamela spojky, nové ložisko kardanu, nové svíčky NGK, celkově sem nechal spravit co šlo a zdevastované auto dal do rozumnýho stavu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: xenony nejsou zapojené, klakson netroubí, ventily topení propouští teplou vodu, asi stačí vyčistit, chladící system byl zajebanej nějakou sračkou, chladič by chtěl vyměnit, nejspíš je původní a zapojit elektrovrtuli(funguje, ale není zapojená), kardan by chtěl časem vyvážit, jinak celkem vše funguje,
Foto: http://jarax.rajce.idnes.cz/E32_po_generalce/
OT POVOLENO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
aha, takže ty hniloby jsou mimikry a jde vlastně o něco, co bude levně a bezpečně jezdit a bude to vrtule?
Nějak se nedokážu vmáčknout do kupujícího, který asi hledá auto "na ryby" za 45k v tomhle stavu.
Leštěnka u který nakonec udělám to co jsi udělal u tohoto, mi nakonec vyjde jako fajn auto pro potěchu ale tady je to naopak. Netuším co je lepší, na to jsou jiní machři.
No nic, jen mě to zarazilo, přeju rychlý a úspěšný prodej...
Nějak se nedokážu vmáčknout do kupujícího, který asi hledá auto "na ryby" za 45k v tomhle stavu.
Leštěnka u který nakonec udělám to co jsi udělal u tohoto, mi nakonec vyjde jako fajn auto pro potěchu ale tady je to naopak. Netuším co je lepší, na to jsou jiní machři.
No nic, jen mě to zarazilo, přeju rychlý a úspěšný prodej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 08.10.2010 00:00
JaraX píše:koroze je tam minimum, kapotu nepočitam, ta je stejně na vyměnu, protože je neFL, jen pro info, dily podvozku, přetěsnění motoru a převodovky stali přes 30k, tak to ted nenecham za 10k, lepší než koupit leštěnku z které teče olej, všecko tam mlátí, ma vůle v řizení apod.
nechápu smysl nadpisu "PO generálce", když přiznáváte, že karosie je samej šrot a auto je celkově zbastleny a nejlevnější LPG, to je lepší nemít žádný. Nepočítám SPUSTU neoriginálních dílů. A airsoftová prodejna není předmětem BMW forá...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 08.10.2010 00:00