Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 320i (125kw) touring, e46, LPG PROSÍM SMAZAT - PRODÁNO

Pouze vozidla BMW!
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

ono se stačí zeptat co je tam za systém, tuším že tam je stag, ted si nejsu jistej, brumla kdyžtak mrkne, a ten ti poservisuje každej.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#22 Příspěvek od Atila »

JaraX píše:ono se stačí zeptat co je tam za systém, tuším že tam je stag, ted si nejsu jistej, brumla kdyžtak mrkne, a ten ti poservisuje každej.


Znacka sama o sobe nestaci. Ted jsem zrovna pred nedavnem narazil na pripad, kdy manik mel problemy s dovezenym systemem (tusim ze to byl PRINS) a potreboval ho u nas seridit, bohuzel se ukazalo ze ac je to znacka ktera je v CR celkem bezna, tak konkretni rada kterou mel se do CR nikdy nedodavala, nikdo ji tu neumi a nejsou tu na ni ani nahradni dily. Rada od plynare byla, ze jedine co se u nas da udelat je to cele vyndat a dat nejaky mistne servisovatelny system. A to s tim byl myslim u Coubala, coz je zrovna dost renomovana firma kde je predpoklad ze vi co rikaji.
Takze minimum co je potreba udelat pri dovozu LPG je zjistit presny typ toho co je tam namontovane a nasledne si overit u nektereho renomovaneho ceskeho plynare, ze tento konkretni typ lze u nas servisovat. Samozrejme i pote je tu riziko provozovani LPG systemu bez zaruky, ale s tim uz se neda nic delat.

P.S. Mluvim obecne, neresim tenhle konkretni vuz, jen reaguje na podiv, ze dovezene auto s LPG nikdo nechce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

tak to sou nesmysly celkem, prins je sice šmejd co s týče podpory, ale nicméně ti holomci sou někdy dost problém, člověk musí mít schopnýho plynaře. Např. Fedor v prostějově montuje Prins, ale když jsem tam byl že potřebujem udělat diagnostiku tak nam řekli že na Prins diagnostiku nemaj, prostě dementi. Stag, Magic a ESGI měl hromadu verzí, všechny se načítají stejným kabelem, jen se dle verze liší software kterej se dá normálně stáhnout, pokud odejde nějaká komponenta, dá se v pohodě vyměnit, takže prostě s tím problém není, chce to mít jen dobrýho plynaře a né lempla kterýmu se do nečeho nechce, určitě bych si nevybíral LPG systém podle plynaře, ale plynaře podle LPG systému, navíc zdiagnostikovat si LPG není žádnej problém, kabel na cokoliv stojí par korun. Problémy sou akorát trošku u CNG, ale LPG je prostě všecko stejny, dycky je tam nádrž, reduktor, vstřikovače, jednotka, čidlo tlaku, to sou zakladni komponenty, který se daj celkem dobře zaměnit, i jednotka jde vyměnit, maximalně se vymění kabelovej svazek a muže se to přestavět na STAG 300 novej nebo cokoliv jinyho. Furt je lepší koupit auto s LPG, než bez něj za stejnou cenu, i kdybych měl jít s nadrží do šrotu za železo, nebo prodat zbytek systému někde za 5ku na aukru.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#24 Příspěvek od brumlae34 »

Akt
KEAN
Registrovaný
Příspěvky: 521
Registrován: sob 10.12.2005 01:00
Bydliště: D1 66km

#25 Příspěvek od KEAN »

jaká je tak spotřeba na ten plyn? důvod prodeje? nějaké poškození kastle, laku?
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#26 Příspěvek od brumlae34 »

Cca 10-11l , jinak auto je celkove zachovale bez nutnych oprav a investic, koupil jsem cabro a tri BMW neutahnu...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

spotřeba je 10 procent k benzínu, tzn pokud s 320i někdo jezdí za 7 benzínu, tak cca 8 je spotřeba LPG.
sir_paty
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01.11.2011 01:00

#28 Příspěvek od sir_paty »

Dobrý den, do teď jsem se díval především na 320d toto auto ně láká, ale nebyl jsem nikdy majitelem BMW. V 320i ani 320d jsem nikdy nejel.... je to jen můj sen, který si v současné chvíli hodlám pořídit..... Mohl by jste mi někdo přiblížit výhody a nevýhody 320i proti 320d. Na internetu jsem se dočetl, že výkon nejslabšího šestiválce je zklamáním. Chvála je především na vynikající zvuk. Mě ale spíše zajímají běžné náklady a pak také ten výkon
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#29 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

JaraX píše:spotřeba je 10 procent k benzínu, tzn pokud s 320i někdo jezdí za 7 benzínu, tak cca 8 je spotřeba LPG.


sorry,ale neznám nikoho kdo by jezdil s 320i za 7l benzínu :D
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#30 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

M3maniac píše:
JaraX píše:spotřeba je 10 procent k benzínu, tzn pokud s 320i někdo jezdí za 7 benzínu, tak cca 8 je spotřeba LPG.


sorry,ale neznám nikoho kdo by jezdil s 320i za 7l benzínu :D


SKautík by to dokázal..... ale za 7 je to nesmysl.... to je fakt :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

švagrová má 320i 125kw, a má dlouhodobej průměr 7,1, ja s tím za tolik jezdit neumím, ale ona prostě jo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

ale nevidím v tom duvod, jel jsem s 328iA e46 z prahy lehká noha po okreskách za 6,5, pak jsem se motal po městě a hned tam bylo 9, ale dá se udržet i pod 7,
osobně nechapu proč by se nemělo dat jet s dvoulitrovou trojkou za 7 když jsme s deathboxem jeli za 9 ze 728i z německa.
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#33 Příspěvek od Deathbox »

JaraX píše:ale nevidím v tom duvod, jel jsem s 328iA e46 z prahy lehká noha po okreskách za 6,5, pak jsem se motal po městě a hned tam bylo 9, ale dá se udržet i pod 7,
osobně nechapu proč by se nemělo dat jet s dvoulitrovou trojkou za 7 když jsme s deathboxem jeli za 9 ze 728i z německa.


Za 8.7 :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#34 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

JaraX píše:ale nevidím v tom duvod, jel jsem s 328iA e46 z prahy lehká noha po okreskách za 6,5, pak jsem se motal po městě a hned tam bylo 9, ale dá se udržet i pod 7,
osobně nechapu proč by se nemělo dat jet s dvoulitrovou trojkou za 7 když jsme s deathboxem jeli za 9 ze 728i z německa.


dá se s ni jet za 7 ,ale ne jezdit :wink: taky jedu s 730d za 5,8 ,ale jezdím za 8,5 :wink:
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#35 Příspěvek od brumlae34 »

Akt
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#36 Příspěvek od brumlae34 »

:roll:
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Brody »

Co to má za vady, že se to ještě neprodalo?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

Brody píše:Co to má za vady, že se to ještě neprodalo?


je v tom LPG a lidi tady na klubu sou dementi a radši než na plyn jezdí na naftu nebo na předraženej benzín :)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Brody »

Takto pokud vydrží do jara a já bych prodal svýho tak bych uvažoval :twisted:
Plyn neplyn, pořád se dá jezdit na benzin :twisted:
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#40 Příspěvek od brumlae34 »

Brody píše:Co to má za vady, že se to ještě neprodalo?

To bych taky rad vedel, jeste se nikdo ani nebyl podivat. Asi je lepsi prodavat mrtvoly, to se lidem vic libi...
Odpovědět