Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
### BMW 540i TOP STAV - NOVÉ FOTA ###
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Proč by to měla být vražda ? Vícebodové sekvenční vstřikování , já osobně myslim že v tom neni problém vražda to je třeba ve Fabii 1.2 HTP
. Neviděl bych důvod proč se bát LPG , když ti to udělá pořádná firma a nezbastlí to tak je to OK, viděl jsem už hodně 540i na LPG. Jinak atmosverickej motor, tak by to snad mělo šlapat ne ? Nechám si poradit .

vanekCZ píše:Proč by to měla být vražda ? Vícebodové sekvenční vstřikování , já osobně myslim že v tom neni problém vražda to je třeba ve Fabii 1.2 HTP. Neviděl bych důvod proč se bát LPG , když ti to udělá pořádná firma a nezbastlí to tak je to OK, viděl jsem už hodně 540i na LPG. Jinak atmosverickej motor, tak by to snad mělo šlapat ne ? Nechám si poradit .
Samozdřejmě,je to jak píšeš,musí to bejt uděláno pořádně a pak jen profituješ..Já mám 540iA na LPG od r.2006,najeto na plyn cca 200 tis a bez problémů.Že LPG je vražda jsou plané řeči od lidí,co s tím nemají žádné zkušenosti,nebo jim to někdo zbastlil.
Když se to udělá pořádně, nezprasí se auto ani vzhledově, ani motoricky. Když bych jim na STK neřekl, že je to na plyn, tak by to po otevření haubny ani nepoznali:-)
A LPG v 540i jako strašák? Proč nejezdit levněji než Octávka a mít cca 280 koní? Kvalitní provedení LPG = príma svezení za neskutečný prachy...
A LPG v 540i jako strašák? Proč nejezdit levněji než Octávka a mít cca 280 koní? Kvalitní provedení LPG = príma svezení za neskutečný prachy...
maxmin píše:Můžu potvrdit, že LPG v 540i nedělá problémy. Něco přesd měsíc mám MAGIC III, se 70l nádrží, značkovými vstřiky a velkým reduktorem to vyšlo komplet na 30 tis což je při spotřebě kolem 15l velmi rychle zpět. Hlavně člověka pak vůbec nemrzí spotřeba a může si pořádně užít zrychlení a jezdí častěji
čau, napiš mi kde ti to dělali, lidi tu pořád mluví o nějaké Harfě v Praze

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Aha, takze kdyz vidis cool auto, s pomerne velkym vykonem a v zapeti uvidis nalepku LPG, tak si reknes drsnej typek?:)asi ne:). Aspon teda ja si reknu, ze je to retard, kdyz si kupuje silny auto a cpe do toho LPG, aby usetril. Nebo uz snad nekdo z vas videl Porsche nebo Lambo na LPG?524td píše:SergejFedorov píše:LPG do 540 JE VRAŽDA:(vanekCZ píše:AUTO SI ASI NECHÁM , JSEM DO NĚJ NĚJAKEJ ZAMILOVANEJ, CO DNES ČLOVĚK SEŽENE ZA KÁRU ZA 100tisBMW JE RADOST Z JEŽDĚNÍ
ASI MU NADĚLIM POD STROMEK VESTAVBU LPG
A jakou s tím máš zkušenost, to mě zajímá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Takze pro shrnuti, nemel sem svym vyrokem na mysli, ze se znici auto po technicke strance(i kdyz by se o vlivu LPG na motor dalo polemizovat), ale chtel sem tim rict, ze 540 na LPG ztrati tu spravnou atmosferu. Jinak sorry za zasirani inzeratu, ale nemohl sem si pomoct, BMW na LPG me proste drazdi...
Jasný BMW na LPG každej má jinej názor , ale pořád lepší ho předělat na LPG než ho prodávat pod cenou , přeci jen BMW je něco jiného než Škodovka. Já osobně si myslim že když je LPG uděláno pořádně a odladěno tak to ničemu nevadí , jen peněženka si oddychne a jinak se mi nechce živit náš posranej stát. Jako Subaru to už dělá z výroby to LPG a taky to nikomu nevadí , třeba 3.0 subaru a v něm LPG. Co člověk to názor a kdo chce ať si do BMW nedělá LPG, u nás jezdí třeba Dodge 5,7L a jezdí na LPG , kdybych nevěděl od kámoše že v něm má LPG tak to ani nevim.
Aha, takze kdyz vidis cool auto, s pomerne velkym vykonem a v zapeti uvidis nalepku LPG, tak si reknes drsnej typek?:)asi ne:). Aspon teda ja si reknu, ze je to retard, kdyz si kupuje silny auto a cpe do toho LPG, aby usetril. Nebo uz snad nekdo z vas videl Porsche nebo Lambo na LPG?[/quote]SergejFedorov píše:524td píše:LPG do 540 JE VRAŽDA:(SergejFedorov píše:[quote="vanekCZ"]AUTO SI ASI NECHÁM , JSEM DO NĚJ NĚJAKEJ ZAMILOVANEJ, CO DNES ČLOVĚK SEŽENE ZA KÁRU ZA 100tisBMW JE RADOST Z JEŽDĚNÍ
ASI MU NADĚLIM POD STROMEK VESTAVBU LPG
A jakou s tím máš zkušenost, to mě zajímá.
Jedinej retard jsi tady ty, když dokážeš takto hodnotit prodávajícího.
Každopádně já jezdím se svou 540i na LPG už přes 100000 km a jsem maximálně spokojený. Jezdím každý den cca 60km a auto si velmi užiju.
Porsche nebo Lambo jsem na LPG ještě neviděl, ale také jsem tyto vozy neviděl za cca 100000,-Kč.
Jedinej drsnej týpek jsi tady ty.

Aha, takze kdyz vidis cool auto, s pomerne velkym vykonem a v zapeti uvidis nalepku LPG, tak si reknes drsnej typek?:)asi ne:). Aspon teda ja si reknu, ze je to retard, kdyz si kupuje silny auto a cpe do toho LPG, aby usetril. Nebo uz snad nekdo z vas videl Porsche nebo Lambo na LPG?[/quote]524td píše:SergejFedorov píše:LPG do 540 JE VRAŽDA:(524td píše:[quote="SergejFedorov"][quote="vanekCZ"]AUTO SI ASI NECHÁM , JSEM DO NĚJ NĚJAKEJ ZAMILOVANEJ, CO DNES ČLOVĚK SEŽENE ZA KÁRU ZA 100tisBMW JE RADOST Z JEŽDĚNÍ
ASI MU NADĚLIM POD STROMEK VESTAVBU LPG
A jakou s tím máš zkušenost, to mě zajímá.
Jedinej retard jsi tady ty, když dokážeš takto hodnotit prodávajícího.
Každopádně já jezdím se svou 540i na LPG už přes 100000 km a jsem maximálně spokojený. Jezdím každý den cca 60km a auto si velmi užiju.
Porsche nebo Lambo jsem na LPG ještě neviděl, ale také jsem tyto vozy neviděl za cca 100000,-Kč.
Jedinej drsnej týpek jsi tady ty.

Asi tak , ten kdo má na Lambo nebo Porsche tak má na jeho provoz a autorizovaný servis. Ale to už bylo popsáno výše. Já osobně radči budu jezdit v BMW na LPG než ve Škodovce 1.2 HTP na benál. Kde BMW technika funguje a luxus je několik levelů výše. Příští auto bude 530i rok 2004 novej Facelift , už choděj kolem 250 tis. A když budu spokojený s LPG v 540i tak si ho klidně dám do novějšího BMW nevidim důvod proč nee

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Aha, takze kdyz vidis cool auto, s pomerne velkym vykonem a v zapeti uvidis nalepku LPG, tak si reknes drsnej typek?:)asi ne:). Aspon teda ja si reknu, ze je to retard, kdyz si kupuje silny auto a cpe do toho LPG, aby usetril. Nebo uz snad nekdo z vas videl Porsche nebo Lambo na LPG?[/quote]524td píše:SergejFedorov píše:LPG do 540 JE VRAŽDA:(524td píše:[quote="SergejFedorov"][quote="vanekCZ"]AUTO SI ASI NECHÁM , JSEM DO NĚJ NĚJAKEJ ZAMILOVANEJ, CO DNES ČLOVĚK SEŽENE ZA KÁRU ZA 100tisBMW JE RADOST Z JEŽDĚNÍ
ASI MU NADĚLIM POD STROMEK VESTAVBU LPG
A jakou s tím máš zkušenost, to mě zajímá.
Jedinej retard jsi tady ty, když dokážeš takto hodnotit prodávajícího.
Každopádně já jezdím se svou 540i na LPG už přes 100000 km a jsem maximálně spokojený. Jezdím každý den cca 60km a auto si velmi užiju.
Porsche nebo Lambo jsem na LPG ještě neviděl, ale také jsem tyto vozy neviděl za cca 100000,-Kč.
Jedinej drsnej týpek jsi tady ty.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Aha, takze kdyz vidis cool auto, s pomerne velkym vykonem a v zapeti uvidis nalepku LPG, tak si reknes drsnej typek?:)asi ne:). Aspon teda ja si reknu, ze je to retard, kdyz si kupuje silny auto a cpe do toho LPG, aby usetril. Nebo uz snad nekdo z vas videl Porsche nebo Lambo na LPG?[/quote]vanekCZ píše:524td píše:LPG do 540 JE VRAŽDA:(SergejFedorov píše:[quote="524td"][quote="SergejFedorov"][quote="vanekCZ"]AUTO SI ASI NECHÁM , JSEM DO NĚJ NĚJAKEJ ZAMILOVANEJ, CO DNES ČLOVĚK SEŽENE ZA KÁRU ZA 100tisBMW JE RADOST Z JEŽDĚNÍ
ASI MU NADĚLIM POD STROMEK VESTAVBU LPG
A jakou s tím máš zkušenost, to mě zajímá.
Jedinej retard jsi tady ty, když dokážeš takto hodnotit prodávajícího.
Každopádně já jezdím se svou 540i na LPG už přes 100000 km a jsem maximálně spokojený. Jezdím každý den cca 60km a auto si velmi užiju.
Porsche nebo Lambo jsem na LPG ještě neviděl, ale také jsem tyto vozy neviděl za cca 100000,-Kč.
Jedinej drsnej týpek jsi tady ty.

Asi tak , ten kdo má na Lambo nebo Porsche tak má na jeho provoz a autorizovaný servis. Ale to už bylo popsáno výše. Já osobně radči budu jezdit v BMW na LPG než ve Škodovce 1.2 HTP na benál. Kde BMW technika funguje a luxus je několik levelů výše. Příští auto bude 530i rok 2004 novej Facelift , už choděj kolem 250 tis. A když budu spokojený s LPG v 540i tak si ho klidně dám do novějšího BMW nevidim důvod proč nee


Nee v pohodě , taky jsem nejdříve nechtěl LPG , ale BMW mám udělané a nechci ho prodávat pod cenou , radči dám LPG, nikdo nic nepozná , jen moje konto to pozná
Starej atmosferickej motor ten přechroupe vše
Dáš Castrol Edge 5W40 + moliku do oleje aby se chránili ventily, pač LPG má trošku vyšší bod hoření
mluvil jsem s klukem co závodí na okruhu s BMW speciálem a jezdil i 540i na okruhu a v garáži doma jí měl na LPG a nic neřešil nalétal kolem 800tis km , jen každých 100tis měnit olej + filtr v automatu 



