Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 530D Sleva
Přesné typové označení vozidla: e39
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1999
Objem válců: 3000
Výkon: 185ps
Druh paliva: diesel
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů 237...
Stav vozidla: výborný
Platnost STK:
Cena: 120000,- sleva na 110000
Popis výbavy: centrál, telefon, vyhřívané sedačky, multi. volant, tempomat, TV, navi, připojení Mp3, senzor stěračů, abs, atd atd.........
Popis provedených oprav: poslední oprava výměna termostatu a palivového čerpadla.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: ---
Kontakt: 608238610
Foto:http://mendez.rajce.idnes.cz/Bmw_530D
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1999
Objem válců: 3000
Výkon: 185ps
Druh paliva: diesel
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů 237...
Stav vozidla: výborný
Platnost STK:
Cena: 120000,- sleva na 110000
Popis výbavy: centrál, telefon, vyhřívané sedačky, multi. volant, tempomat, TV, navi, připojení Mp3, senzor stěračů, abs, atd atd.........
Popis provedených oprav: poslední oprava výměna termostatu a palivového čerpadla.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: ---
Kontakt: 608238610
Foto:http://mendez.rajce.idnes.cz/Bmw_530D
Jandy píše:MENDEZ píše:Mam stejny nazor, 530D neni na zavodeni ale na pohodlia kdyz clovek potrebuje muze to tam klepat sam
Nejde o klepání, ale o kontrolu nad autem v zimě, tady na Valašsku je spojka potřeba.
Jediný co je s matem horší, že když už zapadneš, tak rozhoupat auto jde blbě (R a D a pořád dokola - a asi z toho nemá převodovka moc radost)
Ale jinak si myslím, že automat je na sněhu "citlivější", než manuál a vyjedeš s tím minimálně stejně jako s manuálem a hlavně je to spíš o gumách a řidiči než o převodovce.
Andre2 píše:Jandy píše:MENDEZ píše:Mam stejny nazor, 530D neni na zavodeni ale na pohodlia kdyz clovek potrebuje muze to tam klepat sam
Nejde o klepání, ale o kontrolu nad autem v zimě, tady na Valašsku je spojka potřeba.
Jediný co je s matem horší, že když už zapadneš, tak rozhoupat auto jde blbě (R a D a pořád dokola - a asi z toho nemá převodovka moc radost)
Ale jinak si myslím, že automat je na sněhu "citlivější", než manuál a vyjedeš s tím minimálně stejně jako s manuálem a hlavně je to spíš o gumách a řidiči než o převodovce.
Tady je to samý odborník, až mi ukážeš spojkový kop v půlce zatáčky s automatem, budu ochotný o tom přemýšlet....

Mám svoje zkušenosti a nikomu nic ukazovat nemusím. Byli jsme letos se stejným autem v zimě v Peci pod Sněžkou a tam kde pražáci s předokolkama hrabali a stáli na místě jsem jel pořád jako král dál...
A k čemu je to dobré ten spojkový kop? Pokud chci jet zatáčku bokem tak jen přidám víc plynu - spojku k tomu nepotřebuji.
A k čemu je to dobré ten spojkový kop? Pokud chci jet zatáčku bokem tak jen přidám víc plynu - spojku k tomu nepotřebuji.
Andre2 píše:Mám svoje zkušenosti a nikomu nic ukazovat nemusím. Byli jsme letos se stejným autem v zimě v Peci pod Sněžkou a tam kde pražáci s předokolkama hrabali a stáli na místě jsem jel pořád jako král dál...
A k čemu je to dobré ten spojkový kop? Pokud chci jet zatáčku bokem tak jen přidám víc plynu - spojku k tomu nepotřebuji.
přesně tak, jel sem sním letos do Špindlu... no dobrej pocit sem z toho neměl, ale pak když sem najel na sníh, tak tam kde všichni měli pásy já jel jak král absolutně bezpečně a na klid ....