Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 320si E90 M-paket
Přesné typové označení vozidla: E90 320si
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 2006 (1.registrace 04/2009)
Objem válců: 1997 ccm
Výkon: 127 kW
Druh paliva: benzin
Barva: Carbonschwartz metal
Počet najetých kilometrů: 62000 km
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 04/2013
Cena: 499.000 Kč možnost odpočtu DPH!
Popis výbavy: M-paket, 18" alu BMW Motorsport, DVD profi-navi s mapami 2010, dualklima, bi-xenony, tempomat, mlhovky, zadní el.roletka, držáky nápojů, multifunkční volant, senzor stěračů, velurové koberečky, vypínatelný airbag spolujezdce, 3x isofix, sklopné opěrky hlavy vzadu, auto.zatmavovací zrcátka vnitřní i vnější+el.sklopná, CD měnič s MP3, zadní sedadla sklopná, ski-vak, potahy látka-alcantara, sportovní sedadla s dofuky bočnic, vysoce lesklé černé lišty oken, brzdy a podvozek s šestiválcového modelu!
Limitovaná edice - homologační model pro závody WTCC. Vyrobeno 2600 ks, výroba probíhala v roce 2006, ručně stavěný motor s vyšším zdvihem a karbonovým víkem, velmi charakterní projev motoru, špičkové řízení, nízká hmotnost. Max. výkon motoru v 7.000 RPM, od 5.500 RPM velmi sportovní projev, velmi točivý motor. Doporučuji pro začínající jezdce a pro nadšence, kteří ocení pravý atmosférický projev. První registrace 04/2009, první majitel. Pneu Bridgestone 80% bez run-flat. KN filtr vzduchu. BMW Performance řadící páka s alcantarou, zadní světla black line, lak s měnící se barvou podle světla. Auto je nehavarované, všechny nespotřební díly jsou původní. Drobné šrámy na laku a kolech. Díky registraci v 04/2009 je možný odpočet DPH!!! WBAVF71070A017011
Popis provedených oprav: Servis v BMW samozřejmostí, v 57.000 km nastavení zdvihu ventilů, předtím velký service check. Po nedávné výměně oleje a filtrů.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: nic
Kontakt: rudolf@comagrav.com
Foto:
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 2006 (1.registrace 04/2009)
Objem válců: 1997 ccm
Výkon: 127 kW
Druh paliva: benzin
Barva: Carbonschwartz metal
Počet najetých kilometrů: 62000 km
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 04/2013
Cena: 499.000 Kč možnost odpočtu DPH!
Popis výbavy: M-paket, 18" alu BMW Motorsport, DVD profi-navi s mapami 2010, dualklima, bi-xenony, tempomat, mlhovky, zadní el.roletka, držáky nápojů, multifunkční volant, senzor stěračů, velurové koberečky, vypínatelný airbag spolujezdce, 3x isofix, sklopné opěrky hlavy vzadu, auto.zatmavovací zrcátka vnitřní i vnější+el.sklopná, CD měnič s MP3, zadní sedadla sklopná, ski-vak, potahy látka-alcantara, sportovní sedadla s dofuky bočnic, vysoce lesklé černé lišty oken, brzdy a podvozek s šestiválcového modelu!
Limitovaná edice - homologační model pro závody WTCC. Vyrobeno 2600 ks, výroba probíhala v roce 2006, ručně stavěný motor s vyšším zdvihem a karbonovým víkem, velmi charakterní projev motoru, špičkové řízení, nízká hmotnost. Max. výkon motoru v 7.000 RPM, od 5.500 RPM velmi sportovní projev, velmi točivý motor. Doporučuji pro začínající jezdce a pro nadšence, kteří ocení pravý atmosférický projev. První registrace 04/2009, první majitel. Pneu Bridgestone 80% bez run-flat. KN filtr vzduchu. BMW Performance řadící páka s alcantarou, zadní světla black line, lak s měnící se barvou podle světla. Auto je nehavarované, všechny nespotřební díly jsou původní. Drobné šrámy na laku a kolech. Díky registraci v 04/2009 je možný odpočet DPH!!! WBAVF71070A017011
Popis provedených oprav: Servis v BMW samozřejmostí, v 57.000 km nastavení zdvihu ventilů, předtím velký service check. Po nedávné výměně oleje a filtrů.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: nic
Kontakt: rudolf@comagrav.com
Foto:
- Přílohy
-
- SAM_1005 kopie (Medium).jpg (174.84 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- SAM_0999 kopie (Medium).jpg (194.06 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- SAM_0990 kopie (Medium).jpg (56.6 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- serviska
- IMG_3760 (Medium).JPG (117.86 KiB) Zobrazeno 5620 x
-
- serviska
- IMG_3757 (Medium).JPG (106.58 KiB) Zobrazeno 5620 x
-
- stav k 4.4.2012
- IMG_3736 (Medium).JPG (78.44 KiB) Zobrazeno 5620 x
-
- SAM_1013 kopie (Medium).jpg (107.72 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- SAM_1004 kopie (Medium).jpg (157.02 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- SAM_1003 kopie (Medium).jpg (69.19 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
aristoloser píše:jednou,za 15-20 let to bude unikát,stejně jako e30 320is.rudolfe,zakonzervovat a v důchodu ho vytáhni na vejlety do nordschleife
nejsi první kdo mi to říká, něco na tom bude, jen udělat správné rozhodnutí.
takovýhle auta už se stavět nebudou... viz nová M5, která do repráků pouští "zvuk motoru"

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
to je dobrý,a to použili zvuk z m5 e60,nebo vytvořili nějaký instantní,ve studiu......korektní a vyhovující širokému spektru zákazníků s ohledem na směrnice EU?Rudolf píše:aristoloser píše:jednou,za 15-20 let to bude unikát,stejně jako e30 320is.rudolfe,zakonzervovat a v důchodu ho vytáhni na vejlety do nordschleife
nejsi první kdo mi to říká, něco na tom bude, jen udělat správné rozhodnutí.
takovýhle auta už se stavět nebudou... viz nová M5, která do repráků pouští "zvuk motoru"

Přidávám kompletní specifikaci výbavy.
VIN long WBAVF71070A017011
Type code VF71
Type 320SI (EUR)
Dev. series E90 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine N45
Cubical capacity 2.00
Power 127
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)
Prod. date 2006-07-25
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE
8SP COP CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION
Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR
4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
704 M SPORT SUSPENSION
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
VIN long WBAVF71070A017011
Type code VF71
Type 320SI (EUR)
Dev. series E90 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine N45
Cubical capacity 2.00
Power 127
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)
Prod. date 2006-07-25
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE
8SP COP CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION
Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR
4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
704 M SPORT SUSPENSION
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte 04.01.2011 01:00
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
já taky ne, ale tady je názor Pavla jandy (šéf AutoForum.cz), kterého znám osobně a vím, že se hodnocení aut týče, není v republice povolanější osoby:
a jelikož mám rád auta s charakterem, tak n azákladě tohoto si už ani nepřeju si s nějakým GTR se svézt...
ale to je jen můj subjektivní názor (pravda podepřený také i názorem někoho jiného)
I poté, co jsem měl možnost GT-R poznat prakticky ve všech myslitelných jízdních režimech, zůstává jeho daleko největší předností rychlost. Ne jen v přímce, ale prakticky ve všech režimech. Co na tom, že se občas musíte podívat na tachometr nebo na stopky, abyste pochopili, jak rychlé dokáže GT-R na tom či onom místě nebo na té či oné trati být, ale je to zkrátka tak.
Docela chápu, pokud tomu nebudete věřit, dokud to sami nepoznáte. Nissan ale v případě GT-R dokázal spojit vysoký výkon s velmi chytrým fungováním jeho přenosu i podvozku jako takového, a to tak moc, že to přebije i nespornou nadváhu vozu. Auto by mohlo pocitové lehčí, čitelnější, ovladatelnější, ale i bez toho dokáže fascinovat tím, co dovede. A to zvláště s ohledem na to kolik stojí - cenově je to sporťák střední třídy, časy z okruhů jej ale pasují mezi ty nejrychlejší supersporty vůbec. A to samozřejmě má svou hodnotu.
Přesto musím říci, že mně osobně ani napodruhé u srdce nevzalo. Jednak asi nedovedu ocenit rychlost, kterou je možné prožívat jen v extrémech, nejvíce je mi ale nakonec proti srsti jakýsi dvojjaký charakter GT-R. V některých ohledech se projevuje jako nekompromisní sporťák, který příliš nehledí na věci kolem (fungování podvozku, projev převodovky, diferenciálu, zpracování interiéru), na druhou se ale podobně nekompromisnímu autu v mnohém vzdaluje (vysoká hmotnost, omezená čitelnost, jakási těžkopádnost). Být jedním, nebo druhým, byl by skvělý, takto mi přijde být rozkročený mezi protiklady, které nedokáže skloubit tak, aby neobtěžovaly tak či onak orientované řidiče.
a jelikož mám rád auta s charakterem, tak n azákladě tohoto si už ani nepřeju si s nějakým GTR se svézt...
ale to je jen můj subjektivní názor (pravda podepřený také i názorem někoho jiného)
bohuzel jsem GTR ridil (((((
pokud nekde chci byt opravdu rychle , pouziji svuj letoun,,,sorry,, do Parize to ani GTR za 4 hodiny neda ,.....
a pokud chci auto na zabavu,,,nebo pro zlepseni sveho rizeni..tak to opravdu GTR nebude....v tom muze sedet muj 91 letej deda a bude mit v brne cas tak o dve vteriny horsi nez ty ))))
proste Gtr je pro lidi co chcej vypadat, ze jedou desnou kudlu,,ale sami umi vetsinou kulovy,,,a tech je bohuzel vetsina...cili od Nissanu genialne siroka cilova skupina...
Pak tyhle piloty posadis do stary P924 nebo E30 a najdes je v prvni zatacce vomotany kolem svodidla ...)))
pokud nekde chci byt opravdu rychle , pouziji svuj letoun,,,sorry,, do Parize to ani GTR za 4 hodiny neda ,.....
a pokud chci auto na zabavu,,,nebo pro zlepseni sveho rizeni..tak to opravdu GTR nebude....v tom muze sedet muj 91 letej deda a bude mit v brne cas tak o dve vteriny horsi nez ty ))))
proste Gtr je pro lidi co chcej vypadat, ze jedou desnou kudlu,,ale sami umi vetsinou kulovy,,,a tech je bohuzel vetsina...cili od Nissanu genialne siroka cilova skupina...
Pak tyhle piloty posadis do stary P924 nebo E30 a najdes je v prvni zatacce vomotany kolem svodidla ...)))