Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW M3 E36 Coupé, rally, 360 PS
BMW M3 E36 coupé, rok v. 1996, motor 3.2 S54.
Auto nově postavené na rally, nikdy nejelo soutěž, pouze jeden test. Jednotka Pectel, dash logger Pectel digitální, nové elektrické vedení, montáž a ladění Mick K. 370+ PS/7.800 ot/m. Benzin 100 oktanů. Dva režimy: "ostrý" a přejezdový nebo mokrý program.
Výfukové potrubí Supersprint gr.A.
Podvozek: Reiger 3way + rebound contr. (RCV) vzadu. Ramena a uložení gr. A.
Diferencial Drexler 8 lamel.
Převodovka Drenth DG 400 sekvenční 6 př. stupňů + oil spray + řadicí duralová páka (1 do 85km/h, ostatní převody po 25-30 km/h, převody: 2.604/1.953/1.620/1.354/1.136/1.00, max rychlost cca 225 km/h) + spojková sada 7" dvoulamela - vše extra lehké (přítl., setrvačník).
Brzdy AP Racing př. 6pístkové, kotouče 340 mm, zadní seriové. Bezpečnostní nádrž ATL + benzínové vedení, pumpy atd.
Bezp. rám, karbonové doplňky. Hydraulická ruční brzda. Závodní pedály. Hliníkové seriové dveře. Přední světla AC Shnitzer žluté. Tlačítko Start. Start control. Rally inter. doplňky.
12+1 kusů 8x18 Evo Corse antracit.
V autě vše nové (mimo př. brzdičů a nádrže).
Motor v sérii najeto pouze 7000 km, nyní + vačky. Bílá barva.
Vše kupované v ČR u oficiálních dovozců, doklady a faktury doložím.
Auto na platných SPZ, velký + malý TP. Dříve servisováno v BMW AuTec (nyní BMW Invelt). K vidění v Praze. Auto má neskutečný projev a jízdní vlastnosti. Vhodné na rally, kopce, okruhy, drift.
Cena 650.000 Kč. Za poplatek není problém uspořádat v testovacím areálu v Bělé pod Bezdězem test, pouze vážným zájemcům.
Tel.: 601 37 19 46 (zde se nevyskytuji, psát nebo telefonovat na mobil)
Auto nově postavené na rally, nikdy nejelo soutěž, pouze jeden test. Jednotka Pectel, dash logger Pectel digitální, nové elektrické vedení, montáž a ladění Mick K. 370+ PS/7.800 ot/m. Benzin 100 oktanů. Dva režimy: "ostrý" a přejezdový nebo mokrý program.
Výfukové potrubí Supersprint gr.A.
Podvozek: Reiger 3way + rebound contr. (RCV) vzadu. Ramena a uložení gr. A.
Diferencial Drexler 8 lamel.
Převodovka Drenth DG 400 sekvenční 6 př. stupňů + oil spray + řadicí duralová páka (1 do 85km/h, ostatní převody po 25-30 km/h, převody: 2.604/1.953/1.620/1.354/1.136/1.00, max rychlost cca 225 km/h) + spojková sada 7" dvoulamela - vše extra lehké (přítl., setrvačník).
Brzdy AP Racing př. 6pístkové, kotouče 340 mm, zadní seriové. Bezpečnostní nádrž ATL + benzínové vedení, pumpy atd.
Bezp. rám, karbonové doplňky. Hydraulická ruční brzda. Závodní pedály. Hliníkové seriové dveře. Přední světla AC Shnitzer žluté. Tlačítko Start. Start control. Rally inter. doplňky.
12+1 kusů 8x18 Evo Corse antracit.
V autě vše nové (mimo př. brzdičů a nádrže).
Motor v sérii najeto pouze 7000 km, nyní + vačky. Bílá barva.
Vše kupované v ČR u oficiálních dovozců, doklady a faktury doložím.
Auto na platných SPZ, velký + malý TP. Dříve servisováno v BMW AuTec (nyní BMW Invelt). K vidění v Praze. Auto má neskutečný projev a jízdní vlastnosti. Vhodné na rally, kopce, okruhy, drift.
Cena 650.000 Kč. Za poplatek není problém uspořádat v testovacím areálu v Bělé pod Bezdězem test, pouze vážným zájemcům.
Tel.: 601 37 19 46 (zde se nevyskytuji, psát nebo telefonovat na mobil)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 25.01.2008 01:00
slouží už od června, je to 4násobný majstr v N4, 2násobný v předokolkách, jezdil v ledním koridoru s těma 500 koňovejma nesmyslama a vyhrál Finsko v N4... takže umí, takhle to protáhl pár dní poté co si to přivezl, pouze vyměnil brzdy a pár drobností. Pouze tam neslyším tu sekvenci, asi jí "šetřil"... http://www.youtube.com/watch?v=9ntmDMuSB_c