Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 E34
Přesné typové označení vozidla: E34 M5
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1991
Objem válců: 3,6
Výkon: 316 PS
Druh paliva: benzín
Barva: Diamantschwarz
Počet najetých kilometrů: 206 xxx km
Cena: 110.000 Kč
Popis výbavy:okna v el. šíbr ,kůže ,tempomat ,brzdy 4pístkové 345mm zadek nevím musím změřit cca 315
alu 18 rondel
foto: http://romek08.rajce.idnes.cz/M5_E34
http://forum.e30.cz/m5-e34-t105350.html
více info po tel: 775 011 158
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1991
Objem válců: 3,6
Výkon: 316 PS
Druh paliva: benzín
Barva: Diamantschwarz
Počet najetých kilometrů: 206 xxx km
Cena: 110.000 Kč
Popis výbavy:okna v el. šíbr ,kůže ,tempomat ,brzdy 4pístkové 345mm zadek nevím musím změřit cca 315
alu 18 rondel
foto: http://romek08.rajce.idnes.cz/M5_E34
http://forum.e30.cz/m5-e34-t105350.html
více info po tel: 775 011 158
Mluvil jsem s majitelem a na výměnu jsou komplet přední brzdy - ty kotouče 345mm jsem nikde v druhovýrobě nenašel. Na ebay 5500kč kus. Nechci vědět, kolik bude stát originál. Dál jsou na výměnu zadní desky, všechny čtyři tlumiče (ty taky stojí ranec) a všechny 4 pružiny. Přední jsou údajně uřízlé.
Auto stojí u Brna a to je pro mě bohužel dost daleko, ale kdybyste se tam jel někdo podívat, tak by mě zajímalo, jak moc špatný to je.
Cena je super, bohužel opravy cca za 40tis už tak super nejsou.
Auto stojí u Brna a to je pro mě bohužel dost daleko, ale kdybyste se tam jel někdo podívat, tak by mě zajímalo, jak moc špatný to je.
Cena je super, bohužel opravy cca za 40tis už tak super nejsou.
Martin85 píše:Mluvil jsem s majitelem a na výměnu jsou komplet přední brzdy - ty kotouče 345mm jsem nikde v druhovýrobě nenašel. Na ebay 5500kč kus. Nechci vědět, kolik bude stát originál. Dál jsou na výměnu zadní desky, všechny čtyři tlumiče (ty taky stojí ranec) a všechny 4 pružiny. Přední jsou údajně uřízlé.
Auto stojí u Brna a to je pro mě bohužel dost daleko, ale kdybyste se tam jel někdo podívat, tak by mě zajímalo, jak moc špatný to je.
Cena je super, bohužel opravy cca za 40tis už tak super nejsou.
tak snad jsi nečekal TOP auto za tu cenu?top sice vypada,ale je jasné že uvedená cena má nějaký důvod. Navíc věci které jsi vypsal jsou v pdostatě pořád spotřební, bohužel u pojmu jako M5 za trošku jiné peníze.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No nevím co tu zkoušíš ty, ale 345mm plovoucí kotouč fakt nebude za tyto peníze
možná tak standartní ATE pro seriové "malé" M5 brzdy
Na M5 si někdo dobrovolně dá tyto pružiny, když za míň seženeš HR ?
Bilstein OK
Sry Romane za kecy do inzerátu, ale tento vychytrálek opravdu pobavil
Asi by to někdo mohl promazat 


Na M5 si někdo dobrovolně dá tyto pružiny, když za míň seženeš HR ?
Bilstein OK

Sry Romane za kecy do inzerátu, ale tento vychytrálek opravdu pobavil


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: stř 27.04.2011 00:00
Ta kára je starší než většina lidí na klubu, tak mně příjde trochu mimo brečet nad tím, že se do toho musí po koupi vrazit 40k
Vždyť to máte skoro u každý vojetiny - rozvody, filtry, náplně, něco na podvozku + pár dalších blbin se vždycky najde a je z toho 30k jen to hvízdne
Kdo má s tímhle problém, nechť veme sto tisíc a jde si za to koupit novýho Sparka v záruce


Kdo má s tímhle problém, nechť veme sto tisíc a jde si za to koupit novýho Sparka v záruce

MattyX píše:No nevím co tu zkoušíš ty, ale 345mm plovoucí kotouč fakt nebude za tyto penízemožná tak standartní ATE pro seriové "malé" M5 brzdy
Na M5 si někdo dobrovolně dá tyto pružiny, když za míň seženeš HR ?
Bilstein OK
Sry Romane za kecy do inzerátu, ale tento vychytrálek opravdu pobavilAsi by to někdo mohl promazat
v poho

Auto dle fotek vypadá dobře a 40tis jak píšou kluci a auto by mohlo bejt hodně pěkné.
Sakra M5 e34 to byli nejlepší auta z dob 90let - navíc auta tohoto ražení pujdou jednou nahoru ....už ted němci za to dají raketu pokud je v top stavu.
Tipnu si že když si auto někdo koupí a bude v parádním stavu do 50tis tak má min. 150-200tis hodnotu ... dnes.
Kastle vypadá libově ...což je nečekané u E34 a pokud je motor v pěkném stavu tak to vypadá na zajímavou koupi.
Za 5-10let najít E34 M5 v top stavu bude oříšek a pak bude cena uplně jinde.
Kdybych měl prachy asi bych se jel podívat na auto... toto by se mi na slunečné víkendy pro radost líbilo.
Sakra M5 e34 to byli nejlepší auta z dob 90let - navíc auta tohoto ražení pujdou jednou nahoru ....už ted němci za to dají raketu pokud je v top stavu.
Tipnu si že když si auto někdo koupí a bude v parádním stavu do 50tis tak má min. 150-200tis hodnotu ... dnes.
Kastle vypadá libově ...což je nečekané u E34 a pokud je motor v pěkném stavu tak to vypadá na zajímavou koupi.
Za 5-10let najít E34 M5 v top stavu bude oříšek a pak bude cena uplně jinde.
Kdybych měl prachy asi bych se jel podívat na auto... toto by se mi na slunečné víkendy pro radost líbilo.

Romek píše:MattyX píše:No nevím co tu zkoušíš ty, ale 345mm plovoucí kotouč fakt nebude za tyto penízemožná tak standartní ATE pro seriové "malé" M5 brzdy
Na M5 si někdo dobrovolně dá tyto pružiny, když za míň seženeš HR ?
Bilstein OK
Sry Romane za kecy do inzerátu, ale tento vychytrálek opravdu pobavilAsi by to někdo mohl promazat
v pohojen se bavím


Moc pekny urcite by byla skoda to rozprodat na dily!