Čaute,
Autům zas tak moc nerozumím, spíš vůbec a tak bych si od Vás rád nechal poradit. Tak nějak jsem plánoval dotáhnout A3 z Německa, ale kámoš mi nabídl BMW 120i. Pohybuju se spíš kolem motorek a auta je pro mě velká neznámá. Měl jsem možnost si na celý den zapůjčit tohle auto a hrozně moc mě zaujalo, ale nechci se nějak unáhlit, tak bych rád ocenil nějaké poznatky jestli je to fajn, nebo prostě nebrat.
Nějaké údaje k autu:
BMW 120i, r.v.2004, benzín, manuální převodovka, 110kW(150koní), najeto 220500km ( asi 170000km bylo najeto na německých silnicích cca 80km tam a zpět do práce, žádné velké cestování po městech ). Vždycky garážované, pravidelně servisované u lidí co ty auta mají rádi. Celkem 2 majitele. Plánoval bych jej třeba na 4 roky.
ORIGINÁLNÍ PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA :
ALU KOLA 18 LETNÍ ORIGINÁL BMW,PNEU cca 90%
ALU KOLA 16 ZIMNÍ ORIGINÁL BMW, PNEU cca 20%
SPORTOVNĚ NASTAVENÝ PODVOZEK BMW
MULTIFUNKČNÍ VOLANT
SPORTOVNÍ VOLANT KOŽENÝ POTAH
SPORTOVNÍ SEDADLA
VELUROVÉ KOBERCE
ZTMÍVANÁ ZRCÁTKA VNĚJŠÍ I VNITŘNÍ
LOKETNÍ OPĚRKA
VYHŘÍVANÉ OSTŘIKY SVĚTEL A SKEL
PDC - PARKING ASISTENT
MLHOVÁ SVĚTLA
DEŠŤOVÝ SENZOR STĚRAČŮ
XENONY
KLIMA-AUTOMATIKA DVOUZÓNOVÁ
TEMPOMAT
SVĚTELNÝ PAKET - LED V KLIKÁCH VOZU
NAVIGACE A AUDIO BUSINESS
BLUETOOTH - HANDSFREE
DOFUKOVÁNÍ BOČNIC SEDADEL
CD, DVD A MP3, SUBWOOFER
8 X AIRBAG ( VČ.
ZADNÍCH DVEŘÍ )
SKLÁPĚCÍ ZRCÁTKA
EL. OKNA A ZRCÁTKA
TITANSILBER STŘÍBRNÁ METALÍZA
INTERIEROVÉ LIŠTY TITAN MATNÝ
SERVISNÍ KNIHA, 2KLÍČE, MANUÁLY, FAKTURY, STK DO 2015
Cena 180000,-kč
díky za rady a poznámky
PS: Je fakt, že vozy BMW mě po tom svezení uchvátily.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E81, 120i prosím o rady laikovi
Zalezi kolik s tim chces jeste najet. Co ti ale hlavne poradim, kdyby ses vratil k puvodni myslence koupit A3, hlavne ne 2.0TDI!
V prvni moment jsem se zhrozil ceny v porovnani s poctem km, ale zase je vybavena, takze cena je podle me akorat. Nicmene myslim, ze se daji sehnat lepsi kousky s mensim najezdem, ja nevim, me prijde na jednicku 220tis. uz dost.

V prvni moment jsem se zhrozil ceny v porovnani s poctem km, ale zase je vybavena, takze cena je podle me akorat. Nicmene myslim, ze se daji sehnat lepsi kousky s mensim najezdem, ja nevim, me prijde na jednicku 220tis. uz dost.
Já tady vidím 180.000,- CZK
Já bych do něho ale taky nešel, protože:
1) Jak slyším historku o důchodci, jízdách jen po dálnic atd., tak je něco špatně, protože kdyby to tak bylo, tak to auto nestojí měsíce v bazarech.
2) Interiér vypadá hodně zanedbaně, ale možná to je jen fotkama. Tys to viděl naživo, takže můžeš posoudit.
3) 220tis km je dost, ověř si co bylo měněno, jestli nečeká všechno na tebe (výfuk, tlumiče, podvozek, brzdy...). Ale zase, tys to viděl a jistě ses podíval.
4) První rok výroby
5) Cena za 10let staré auto s tímto nájezdem je trochu přestřelená. To asi není moc dobrej "kámoš"
Já bych do něho ale taky nešel, protože:
1) Jak slyším historku o důchodci, jízdách jen po dálnic atd., tak je něco špatně, protože kdyby to tak bylo, tak to auto nestojí měsíce v bazarech.
2) Interiér vypadá hodně zanedbaně, ale možná to je jen fotkama. Tys to viděl naživo, takže můžeš posoudit.
3) 220tis km je dost, ověř si co bylo měněno, jestli nečeká všechno na tebe (výfuk, tlumiče, podvozek, brzdy...). Ale zase, tys to viděl a jistě ses podíval.
4) První rok výroby
5) Cena za 10let staré auto s tímto nájezdem je trochu přestřelená. To asi není moc dobrej "kámoš"

Jako plánoval bych s tím najet cca 10 000km ročně, takže žádné velké ježdění. 3-5 let a pak s tím do světa.
Co se týká tlumičů, včetně brzd, tak to bylo před rokem udělané. Mám na to i doklady. Výfuk teda nevím v jakém stavu je, ale kdybych se k té koupi třeba nakláněl, tak bych si to nechal v servise zvednout a projít. Samozřejmě do motoru nebo jiných věcí člověk zas tak stejně nevidí...
Kupoval to od prvního majitele, mladý pán, který se převážně dopravoval do práce. Jasně to je otázka, ale to auto bylo při první koupi ve velmi dobrém stavu, jen klasické opotřebení. tak by e tomu možná dalo i věřit.
S tím kámošem jsem občas i po koupi tím autem jezdil a vím jakým stylem jezdil a jak ty auta bere celej život. Tak bych se toho nebál, ale jak jsem psal výš do motoru člověk hold nevidí. Musí to prodávat, protože se mu rozšířila rodina a na rodinné výlety to auto teda není.
Jinak interiér nový není, ale v reálu je fakt hezký, někde klasické opotřebení, ale nic zásadního.
Jinak díky za komentáře
Co se týká tlumičů, včetně brzd, tak to bylo před rokem udělané. Mám na to i doklady. Výfuk teda nevím v jakém stavu je, ale kdybych se k té koupi třeba nakláněl, tak bych si to nechal v servise zvednout a projít. Samozřejmě do motoru nebo jiných věcí člověk zas tak stejně nevidí...
Kupoval to od prvního majitele, mladý pán, který se převážně dopravoval do práce. Jasně to je otázka, ale to auto bylo při první koupi ve velmi dobrém stavu, jen klasické opotřebení. tak by e tomu možná dalo i věřit.
S tím kámošem jsem občas i po koupi tím autem jezdil a vím jakým stylem jezdil a jak ty auta bere celej život. Tak bych se toho nebál, ale jak jsem psal výš do motoru člověk hold nevidí. Musí to prodávat, protože se mu rozšířila rodina a na rodinné výlety to auto teda není.
Jinak interiér nový není, ale v reálu je fakt hezký, někde klasické opotřebení, ale nic zásadního.
Jinak díky za komentáře

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Cena je myslim odpovidajici. Vetsina 1er v inzerci je bud s 1,6, nebo s dieselem a bez vybavy..
Urcite bych bral jako velke plus, ze vis, jak se k autu choval predchozi majitel. 220tkm neni moc, vzdy zalezi na stavu. Vetsina lidi, kteri uzkostlive resi najete kilometry, ma doma auta s mnohonasobkem toho, co sviti na tachometru..

Urcite bych bral jako velke plus, ze vis, jak se k autu choval predchozi majitel. 220tkm neni moc, vzdy zalezi na stavu. Vetsina lidi, kteri uzkostlive resi najete kilometry, ma doma auta s mnohonasobkem toho, co sviti na tachometru..
