Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím o radu při koupi BMW 1 řady
Ahoj ,chtěl bych se Vás klubáci zeptat o radu při koupi BMW 1 řady ,docela jsem to tady pročítal a potřeboal bych vědět jak je to s modely před FL a FL ,jedná se mi jaký motor nejlépe v tomto modelu koupit zda od roku 2004 do 2007 nebo pak je lepší v těch novějších 2007 a výš ,chtěl bych asdi nejlépe diesel 1,8 nebo 2.0 tak nevím zda koupit raději do 2007 nebo novější FL verzi .Prosím taky kdyby někdo byl zastáncem benzínu tak mám stejný dotaz zda 1,6 před FL nebo po FL .Díky moc všem za radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
V naftě bych to viděl tak, že záleží na financích, takže pro odladěný motor bych to viděl na předFL do r.2007, čím blíž k 2007 tím líp.
Pokud na financích nezáleží, tak verzi poFL, ale né začátek (tzn.2007) ale až třeba 2010
jinak BMW nemá 1.8D, všechno jsou to objemově 2l (1995ccm), jen označení mají nejslabší 116d, 118d, 120d, 123d. (tedy předFL, po FL už si nejsem tak jistý jak to tam je, to už nemám naštudované
protože jsem se zajímal o verze předFL, když jsem auto kupoval)
Pokud na financích nezáleží, tak verzi poFL, ale né začátek (tzn.2007) ale až třeba 2010

jinak BMW nemá 1.8D, všechno jsou to objemově 2l (1995ccm), jen označení mají nejslabší 116d, 118d, 120d, 123d. (tedy předFL, po FL už si nejsem tak jistý jak to tam je, to už nemám naštudované

Kluci,moc děkuji všem za odpověď:-)tak jen už zvážit zda naftu před Fl nebo benzin po FL,nevím jak je to ohl.spotřeby,vždy jsem měl jen naftu až na pašíka 4.litr což byla spotř.masakr:-):-):-)takže teď nevím do čeho jít,je mi jasné,že benzín bude trochu méně ekonom co se týče spotřeby ale zase odpadají opravy turbo atd:-):-)
A co tím vyřeší, když je vymění? To je budeš měnit každé dva roky? To si musím najít, to mě zajímá.
A ještě víc mě zajímá, jak vymění na bloku motoru ty extrémně tenké praskající stěny mezi válci??? To prostě není nic, co jde "opravit". Ten motor je už takto zkonstruován.
Nicméně souhlasím s tím, že autu FL prospěl. Já hlasuju za benzín po FL nebo benzín před FL (118i a výš)
A ještě víc mě zajímá, jak vymění na bloku motoru ty extrémně tenké praskající stěny mezi válci??? To prostě není nic, co jde "opravit". Ten motor je už takto zkonstruován.
Nicméně souhlasím s tím, že autu FL prospěl. Já hlasuju za benzín po FL nebo benzín před FL (118i a výš)

blackwhit píše:někdo tu teď někde psal, že existuje firma, která preventivně mění díly, které způsobují problémy u N47... kdyby se zjistila orientační cena - a nebyla nesmyslná, mohly by přestat být faceliftované naftové 1er E87 strašáci...
protože jinak si myslím, že ten facelift autu prospěl...
Tak našel jsem celkem solidně vyhlížející jedničku ale ty km samozdřejmě nepovažuji za reálné co si o tom myslíte ?
http://www.pauto.cz/cz/m/nabidka-vozidel/detail/247855/
http://www.pauto.cz/cz/m/nabidka-vozidel/detail/247855/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Z rovna jsme prodali E81 rok 2009 s N43 Motorem. Pokud benzín, tak bych se přikláněl k spíš k N43 motoru, más svý mouchy, protože je to jeden z prvních přímostřiků, ale pěkně táhne odspodu a spotřebou se vejdeš bez velkejch problémů do 8 litrů, když budeš jezdit dálky, podařilo se nám i 5,5.
Z naftovejch bych volil spíš asi M47 tzn. předfacelift (je slabší na turba, ale jinak nemá takové problémy s řetězem). Tady máš přehled motorizací v jedničce.
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E87
Z naftovejch bych volil spíš asi M47 tzn. předfacelift (je slabší na turba, ale jinak nemá takové problémy s řetězem). Tady máš přehled motorizací v jedničce.
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E87