Ahoj,
tak nejak sem se snazil z anglickych ekvivalentu tohoto fora nastudovat vyhody orig. bmw "staggered" nastavení kol - rozumej zadní disk a pneu sirsi, a chtel jsem se zeptat co si o tom myslite vy?
Jezdi nekdo allround na jednicce , nejlepe s m-paketem 225/45 R17 ci 225/40 R18 ?
Ma nekdo zkusenosti se zvysenim pretacivosti pri pouziti stejneho rozmeru vpredu i vzadu ? V anglicke literature se pise o zanedbatelnem chování a vesmes se vyzdvihuji "rounded" set upy.
Mam planu koupit kola se zavodni pneu Dmack 225/45 17, 18 povazuju za zbytecne vzhledem k nasledne cene a nulovemu zlepseni vykonu, 19 palcove kola za holy nesmysl u jednicky - resp pouze pro vizuální entuziasty.
Dík za zkušenosti.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
"staggered" nebo "all round"
me prislo mit na M3 lepsi vsechny pneu stejny a rafky co nejuzsi/nejmensi vzhledem k pouzitym pneu (logicky nejnizsi vaha)... takze 225/45, pripadne 235/40R17 na 8x17 disku...
s 205/50 na 7,5x17 to zacinalo pripominat tramvaj a ztracelo trakci i se samosvorem 1 a 2 na suchu (ale mel jsem to na stare zimaky)...
s 245 sirkou vzadu to bylo lepsi na vyjezdech a mohl jsem dat plnej plyn, na blbnuti to bylo horsi, auto se nechtelo na suchu utrhnout (s 4x 225 se krasne slo uplne bokem samo, viz par najezdu na D1, kdy "uplnou nahodou" jsem doklouzal az do pripojovaciho s kourovym efektem)
toz asi tak, zalezi co od toho cekas...
s 205/50 na 7,5x17 to zacinalo pripominat tramvaj a ztracelo trakci i se samosvorem 1 a 2 na suchu (ale mel jsem to na stare zimaky)...
s 245 sirkou vzadu to bylo lepsi na vyjezdech a mohl jsem dat plnej plyn, na blbnuti to bylo horsi, auto se nechtelo na suchu utrhnout (s 4x 225 se krasne slo uplne bokem samo, viz par najezdu na D1, kdy "uplnou nahodou" jsem doklouzal az do pripojovaciho s kourovym efektem)
toz asi tak, zalezi co od toho cekas...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Težko říct, mám jen zkušenost s Runflaty na origo Mkových (207m) kolech 205/50 a 225/45 R17, měly asi v .... kord (doufám), protože to tahalo v kolejích jak sviňa... fakt to nebylo jak bezpečné, tak příjemné
...
Pak nonRFT 18" 215/40 & 245/35 na 7.5j a 8.5j a to bylo úplně jinde co se těch pneu týče tak bez RFT komfort úplně jinde a nešlo to urvat, mám jen 118d
takže se není čemu divit, ale na těch 17" to šlo v pohodě urvat.
Pak obyč zimní plechy 6.5J všechny 4 a na tom 205/55 R16, ale to se zase asi nedá srovnávat s allround třeba 225/40 na všech kolech. A pokud jo, tak na těch zimákách je to prostě pohoda, měkké, akorát to nebrzdí a nezatáčí s tak vysokým profilem oproti těm letním
No a to co tam mám teď už nestojí ani zmínku, to už není na ježdění, ale na design
205/40 r18 na 8.5j a 215/40 r18 na 9.5j

Pak nonRFT 18" 215/40 & 245/35 na 7.5j a 8.5j a to bylo úplně jinde co se těch pneu týče tak bez RFT komfort úplně jinde a nešlo to urvat, mám jen 118d

Pak obyč zimní plechy 6.5J všechny 4 a na tom 205/55 R16, ale to se zase asi nedá srovnávat s allround třeba 225/40 na všech kolech. A pokud jo, tak na těch zimákách je to prostě pohoda, měkké, akorát to nebrzdí a nezatáčí s tak vysokým profilem oproti těm letním

No a to co tam mám teď už nestojí ani zmínku, to už není na ježdění, ale na design

Hanz: vnimam to stejne, jen me prave prekvapuje proc vsichni na jednicky cpou 215 a 245 r18, slusny 7.5 r17 disk vazi lehce pres osm kilo, 8 vazi 9kg. Origo bmw m207 10.5kg a 18 kola 12-13kg coz mi prijde hodne. A lepsi nebo zavodni pneu 215 a 245 za slusny penize sehnat nejde.
FreeMaroStyle: tu 205 natazenou na 9.5 disk bych chtel nandavat...
FreeMaroStyle: tu 205 natazenou na 9.5 disk bych chtel nandavat...
