Zdravim
Jsem tu novy, tak omluvte moje jednoduche dotazy.
Mam celkem dobrou nabidku na e87 118d rv 01/05 motor M47N2 najeto cca 135000km (serviska vedena do 90tisic, do konce roku 2010)
Byl jsem si ho prohlidnout a vypada velice zachovale, i jizda me celkem presvedcila o tom, ze bych ho chtel. Motoricky je snad taky OK, ale radeji
bych se chtel zeptat na co si dat pozor pripadne jak zjistit ze je neco z motorem v neporadku??
Jak je to z DPF mely ho vsechny 118d nebo byla i varka bez nich?
A co rozvody?? nekde jsem cetl ze jsou bezudrzbove, ale to se mi moc nechce verit po kolika je doporuceno je menit?
A co olejovy separator? Cetl jsem pokud je tam obyc, tak se meni co treti vymenu oleje, jak poznat ze je tam bezudrzbovy?
Diky moc vsem
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 87 118d ano ci ne??
Chceš názor, tady máš můj:
Že je to stočený o nějakých 100tis km, asi bereš v potaz a nevadí ti to. Ale třeba má prodávající nějaký faktury, kterýma je schopen doložit nájezd. Jestli nemá nic, tak zkus aspoň protokoly z STK. Málokdo stáčí každý dva roky:-)
I když se najdou lidi, kteří ti budou tvrdit, že 12k/rok je pro nafťáka běžný. Ale věř že není a u BMW už vůbec ne. Báwo chce každej v benálu, pokud to nemá firemní nebo nejezdí fakt gardu kiláků za rok.
Opravdu jezdíš tolik km, že potřebuješ naftu a jestli ano, myslíš si, že je dobrý nápad koupit si skoro 10 let starýho nafťáka? Do jedničky?
Ale jsou to tvoje hrachy, a pokud trváš na naftě je určitě tahle z prvních let výroby lepší než poFL N-ková verze. Ojetej nafťák potřebuje řádnou údržbu a hlavní díly co bude potřeba dříve či později měnit nebo repasovat jsou docela mastné.
DPF měly všechny 1er, nový stojí nějakých 42.500,- nebo repase za 24.000,-
Dále zkontroluj stav vstřikovačů, turba, setrvačníku a dvouhmoty. To bude chtít asi taky poměnit. V novotě je každá věc kolem 35tis, repase za polovic.
Rozvody - dle prodejců bezúdržbová věc, designovaná na celou životnost auta, ale životnost auta dle výrobce je nějakých 250tis km. Když nemáš auto od novoty, nikdy nezjistíš na 100% kolik už má motor namotaný, takže se doporučuje preventivně měnit vždy, když koupíš ojetinu. U řetězu (případ 118d) lze částečně vypozorovat po sluchu, ale není to 100%
Olejový separátor - Nevím.
Já bych tak starýho nafťáka nebral a už vůbec ne do jedničky. Ale poslechni si i názory ostatních. Mechanický věci zkontroluješ pod autem, ale výše popsané příslušenství moc ne a to je ta největší zrada.
Já mám dlouhodobě názor že do 1er a 3er nafta nepatří.
Že je to stočený o nějakých 100tis km, asi bereš v potaz a nevadí ti to. Ale třeba má prodávající nějaký faktury, kterýma je schopen doložit nájezd. Jestli nemá nic, tak zkus aspoň protokoly z STK. Málokdo stáčí každý dva roky:-)
I když se najdou lidi, kteří ti budou tvrdit, že 12k/rok je pro nafťáka běžný. Ale věř že není a u BMW už vůbec ne. Báwo chce každej v benálu, pokud to nemá firemní nebo nejezdí fakt gardu kiláků za rok.
Opravdu jezdíš tolik km, že potřebuješ naftu a jestli ano, myslíš si, že je dobrý nápad koupit si skoro 10 let starýho nafťáka? Do jedničky?
Ale jsou to tvoje hrachy, a pokud trváš na naftě je určitě tahle z prvních let výroby lepší než poFL N-ková verze. Ojetej nafťák potřebuje řádnou údržbu a hlavní díly co bude potřeba dříve či později měnit nebo repasovat jsou docela mastné.
DPF měly všechny 1er, nový stojí nějakých 42.500,- nebo repase za 24.000,-
Dále zkontroluj stav vstřikovačů, turba, setrvačníku a dvouhmoty. To bude chtít asi taky poměnit. V novotě je každá věc kolem 35tis, repase za polovic.
Rozvody - dle prodejců bezúdržbová věc, designovaná na celou životnost auta, ale životnost auta dle výrobce je nějakých 250tis km. Když nemáš auto od novoty, nikdy nezjistíš na 100% kolik už má motor namotaný, takže se doporučuje preventivně měnit vždy, když koupíš ojetinu. U řetězu (případ 118d) lze částečně vypozorovat po sluchu, ale není to 100%
Olejový separátor - Nevím.
Já bych tak starýho nafťáka nebral a už vůbec ne do jedničky. Ale poslechni si i názory ostatních. Mechanický věci zkontroluješ pod autem, ale výše popsané příslušenství moc ne a to je ta největší zrada.
Já mám dlouhodobě názor že do 1er a 3er nafta nepatří.
Stočený to bejt samozřejmě nemusí. Představa, že každej nafťák natočí 50tis/rok. je úsměvná. Ale je dobrý nechat auto pořádně prohlídnout a prověřit veškerými dostupnými prostředky.
DPF neměly všechny 1er, ze začátku výroby to byla položka na přání i v Německu. Podle VIN je možný zjistit jestli byl v příplatkový výbavě. Pohledově se DPF a KAT liší, ale musí se vlést pod auto.
Rozvody jsou u M47 trvanlivý, řeší se až si chrastěním řeknou.
Olejový separátor bych vyměnil hned po koupi.
DPF neměly všechny 1er, ze začátku výroby to byla položka na přání i v Německu. Podle VIN je možný zjistit jestli byl v příplatkový výbavě. Pohledově se DPF a KAT liší, ale musí se vlést pod auto.
Rozvody jsou u M47 trvanlivý, řeší se až si chrastěním řeknou.
Olejový separátor bych vyměnil hned po koupi.
Tom_120i píše:Asi stejně úsměvné jako že si někdo koupí do pidi jedničky naftu a najede s ní 13tis za rok. Při 50tis za rok by to mělo teď 500tis km, což nikdo netvrdí.
na slovenskym bmw klubu je typek,co koupil 120d sve manželce, co najede 1000km ročně...

já najedu +- 17000 a mám taky 118d...
