Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw e61 525d / 150000 Kč - upozornění!
Ahoj
Nic neprodávám, ale chtěl bych sem hodit upozornění na jedno velice dobře vypadající auto.
Jedná se o toto : [code:1]http://auto.bazos.cz/inzerat/39155634/BMW-525D.php[/code:1]
Zavolal jsem na inzerát, a jelikož jsem z Plzně a auto stojí v Ostravě , tak jsem se ujišťoval, jestli technický stav vozidla odpovídá realitě, byl jsem několikrát upozorněn, že auto je v perfektním stavu po všech stránkách vč prevodovky, ale že je o něj veliký zájem, tak jsem si vzal dovolenou, koupil dálniční známku, natankoval plnou a jel jsem do Ostravy (více jak 500km).. Cestou jsem si představoval, jak se vezu domů v novém autě..
Bohužel realita je naprosto jiná. Buďto prodávající autům naprosto vůbec nerozumí, nebo čeká na pitomce, co auto vezme, jak je..
Musím uznat, že auto je hezké a iinteriér perfektně zachovalý. Tím to končí. Motor táhne dobře, ale bohužel hlučnější turbo se nedá přeslechnout a vibrace, které se přenáší do interiéru taky ne. Další věc, co mě zarazila byla ta, že s autem jsem se mohl projet asi tak 500m v obci a padesátkou, když jsem se chtěl s autem projet dal, tak se pan strašně divil, proč. Další věc, která se nedá přeslechnout je ta, že nápravy (přední i zadni) jsou absolutně vymlácené, a dost klepou i při přejetí malých nerovností, a co je nejhorší je převodovka, ta je těsně před smrtí. Nikdy nebyl ani dělaný olej a filtr v ní. Převodovka kope při řazení a to dost, navíc řadí ve vysokých otáčkách.. Když jsem začal pánovi chyby auta říkat, tam mi neustále tvrdil, že je vše v pořádku a že auto je po prohlídce v servisu, která ale proběhla před rokem a půl. Když jsem řekl, že auto bych vzal, ale chci slevu, tak jsem narazil. Prý je o auto takový zájem, že auto zmizí do patnácti minut po mém odjezdu, jelikož auto ještě nebylo prodáno, tak asi nejsem sám, kdo auto odmítl..
Takže doporučuji koupit auto o 20000kc dražší, ale v dobré kondici, než tohle za 150000 Kč, ale nasypat do něj hned 30000 Kč a doufat, že převodovka do týdne nepadne úplně..
Nic neprodávám, ale chtěl bych sem hodit upozornění na jedno velice dobře vypadající auto.
Jedná se o toto : [code:1]http://auto.bazos.cz/inzerat/39155634/BMW-525D.php[/code:1]
Zavolal jsem na inzerát, a jelikož jsem z Plzně a auto stojí v Ostravě , tak jsem se ujišťoval, jestli technický stav vozidla odpovídá realitě, byl jsem několikrát upozorněn, že auto je v perfektním stavu po všech stránkách vč prevodovky, ale že je o něj veliký zájem, tak jsem si vzal dovolenou, koupil dálniční známku, natankoval plnou a jel jsem do Ostravy (více jak 500km).. Cestou jsem si představoval, jak se vezu domů v novém autě..
Bohužel realita je naprosto jiná. Buďto prodávající autům naprosto vůbec nerozumí, nebo čeká na pitomce, co auto vezme, jak je..
Musím uznat, že auto je hezké a iinteriér perfektně zachovalý. Tím to končí. Motor táhne dobře, ale bohužel hlučnější turbo se nedá přeslechnout a vibrace, které se přenáší do interiéru taky ne. Další věc, co mě zarazila byla ta, že s autem jsem se mohl projet asi tak 500m v obci a padesátkou, když jsem se chtěl s autem projet dal, tak se pan strašně divil, proč. Další věc, která se nedá přeslechnout je ta, že nápravy (přední i zadni) jsou absolutně vymlácené, a dost klepou i při přejetí malých nerovností, a co je nejhorší je převodovka, ta je těsně před smrtí. Nikdy nebyl ani dělaný olej a filtr v ní. Převodovka kope při řazení a to dost, navíc řadí ve vysokých otáčkách.. Když jsem začal pánovi chyby auta říkat, tam mi neustále tvrdil, že je vše v pořádku a že auto je po prohlídce v servisu, která ale proběhla před rokem a půl. Když jsem řekl, že auto bych vzal, ale chci slevu, tak jsem narazil. Prý je o auto takový zájem, že auto zmizí do patnácti minut po mém odjezdu, jelikož auto ještě nebylo prodáno, tak asi nejsem sám, kdo auto odmítl..
Takže doporučuji koupit auto o 20000kc dražší, ale v dobré kondici, než tohle za 150000 Kč, ale nasypat do něj hned 30000 Kč a doufat, že převodovka do týdne nepadne úplně..
Já si tak nějak stojim za tim, že aby E60/E61 byla v super stavu po technické i vizuální stránce a měla aspoň nějakou výbavu, tak cena 250 000,- a víc. Na tom autě je tolik věcí, co dost lidí opomine jako banalitu, ale ve finále tam skáčou pětitisícovky jedna za druhou
Poslední napálenej byl známej, kterej koupil za asi 180tis. E60 v jednom z největších českých bazarů
Automat při dynamický jízdě neví co má dělat, turbo načatý, 3 vstřiky špatný, z toho dva dost, čidlo na railu, váha vzduchu kaput, všechny svíčky + jednotka žhavení (opravdu obojí), přicpanej naftovej filtr, dčka spolujezdcova sedadla kaput, znatelná vůle v řízení, přední náprava je naprostý bláto jako se tu píše v upozornění, na zadní nápravě vržou silentbloky na obou stranách.. NO a teď to dávej do kupy, že ano
Toto všechno jsem mu vyzjistil během 30ti minut s počítačem + 2km projížďky.. Škoda, že ta diag proběhla až po koupi

Poslední napálenej byl známej, kterej koupil za asi 180tis. E60 v jednom z největších českých bazarů


Toto všechno jsem mu vyzjistil během 30ti minut s počítačem + 2km projížďky.. Škoda, že ta diag proběhla až po koupi

Fakt takovým prodejcům na místě rozbít hubu a chtít proplatit cestovné když jsou tak drzí, že klidně lžou ...
Když jsme sháněli auto pro ženu, tak se ráno objevil inzerát na X5 2006 asi za 150tis. Na fotkách celkem pěkné, pouze s promáčklým zadním blatníkem.
Pan v tel. říkal, že auto je v perfektním stavu, že chce pouze opravit ten blatník a že něco trošku klepe na nápravě, asi tyčka stabilizátoru, ale že je jinak vše 100%, že má vše původní lak, jen kapota je přestříkaná kvůli kamínkům. Ještě jsem si říkal, jaký je to puntičkář, když přestříkává kapotu kvůli kamínkům, že to bude asi opravdu nějaký TOP. Cena byla super, tak jsme hned skočili do auta a jeli 400km "na jisto" čekal jsem, že nějaké běžné na opravu věci tak za 30tis. se tam určitě najdou jako u všech aut..
Po cestě jsem ještě podle VINu zjistil, že to není 2006 ale jen 2004.. na místě pak stála hnusná na první pohled vylítaná X5, díly vůbec nelícovaly, kapota byla stříkaná snad sprejem, interier největší hnus co jsem viděl. To vážně nepochopím jak to někdo může do takového stavu dostat, to by v tom snad musel vozit hlínu a cement + jezdit ve špinavých montérkách. Auto mělo LPG, ale nádrž byla namontovaná tak debilně, že musela být částečně sklopená zadní sedačka a nedalo se na ni sedět. Chyběla tam spousta plastů, další byly polámané, nebo poškrábané.
Na autě nefungovalo několik žárovek, za to svítilo dost kontrolek vč. kontrolky motoru. Na displejích "rozsypaný čaj", motor od oleje.. to byl teprve začátek.
Když už jsem jel takovou dálku, tak jsem to už jen čistě ze zvědavosti chtěl projet.
Podvozek byl úplně hotový, to jsem vážně ještě nezažil. Na nerovnostech to bylo jakoby někdo silně mlátil velkým kladivem někam zespodu do kastle. Prý tyčka stabilizátoru... interier byl rozvrzaný.. nad 3000ot. to tuším na LPG vůbec nejelo.. prostě vrak, který by se pomalu nehodil ani na díly...
Ale je to spíše moje chyba, že jsem byl tak najivní. Slušná X5 4.4 po fl je normálně tak za 300tis. Vlastně jsme pro ženu X5 ani nesháněli, ale jen trojku. Toto mě jen napadlo, že za tuto cenu by si s tím mohla chvíli pojezdit a pak to prodat.
Kdyby rovnou na férovku řekl, že je to nic moc, proto ta cena, že je to pro člověka který absolutně neřeší kosmetiku a vrzání v interieru.. věřím, že by si kupce našel. Ještě ten den to bylo prodané..
Bouhužel pro někoho asi 100% stav auta znamená pouze to, že jde nastartovat a je pojízdné..
Když jsme sháněli auto pro ženu, tak se ráno objevil inzerát na X5 2006 asi za 150tis. Na fotkách celkem pěkné, pouze s promáčklým zadním blatníkem.
Pan v tel. říkal, že auto je v perfektním stavu, že chce pouze opravit ten blatník a že něco trošku klepe na nápravě, asi tyčka stabilizátoru, ale že je jinak vše 100%, že má vše původní lak, jen kapota je přestříkaná kvůli kamínkům. Ještě jsem si říkal, jaký je to puntičkář, když přestříkává kapotu kvůli kamínkům, že to bude asi opravdu nějaký TOP. Cena byla super, tak jsme hned skočili do auta a jeli 400km "na jisto" čekal jsem, že nějaké běžné na opravu věci tak za 30tis. se tam určitě najdou jako u všech aut..
Po cestě jsem ještě podle VINu zjistil, že to není 2006 ale jen 2004.. na místě pak stála hnusná na první pohled vylítaná X5, díly vůbec nelícovaly, kapota byla stříkaná snad sprejem, interier největší hnus co jsem viděl. To vážně nepochopím jak to někdo může do takového stavu dostat, to by v tom snad musel vozit hlínu a cement + jezdit ve špinavých montérkách. Auto mělo LPG, ale nádrž byla namontovaná tak debilně, že musela být částečně sklopená zadní sedačka a nedalo se na ni sedět. Chyběla tam spousta plastů, další byly polámané, nebo poškrábané.
Na autě nefungovalo několik žárovek, za to svítilo dost kontrolek vč. kontrolky motoru. Na displejích "rozsypaný čaj", motor od oleje.. to byl teprve začátek.
Když už jsem jel takovou dálku, tak jsem to už jen čistě ze zvědavosti chtěl projet.
Podvozek byl úplně hotový, to jsem vážně ještě nezažil. Na nerovnostech to bylo jakoby někdo silně mlátil velkým kladivem někam zespodu do kastle. Prý tyčka stabilizátoru... interier byl rozvrzaný.. nad 3000ot. to tuším na LPG vůbec nejelo.. prostě vrak, který by se pomalu nehodil ani na díly...
Ale je to spíše moje chyba, že jsem byl tak najivní. Slušná X5 4.4 po fl je normálně tak za 300tis. Vlastně jsme pro ženu X5 ani nesháněli, ale jen trojku. Toto mě jen napadlo, že za tuto cenu by si s tím mohla chvíli pojezdit a pak to prodat.
Kdyby rovnou na férovku řekl, že je to nic moc, proto ta cena, že je to pro člověka který absolutně neřeší kosmetiku a vrzání v interieru.. věřím, že by si kupce našel. Ještě ten den to bylo prodané..
Bouhužel pro někoho asi 100% stav auta znamená pouze to, že jde nastartovat a je pojízdné..
xnovic píše:Ahoj
Nic neprodávám, ale chtěl bych sem hodit upozornění na jedno velice dobře vypadající auto.
Jedná se o toto : [code:1]http://auto.bazos.cz/inzerat/39155634/BMW-525D.php[/code:1]
Zavolal jsem na inzerát, a jelikož jsem z Plzně a auto stojí v Ostravě , tak jsem se ujišťoval, jestli technický stav vozidla odpovídá realitě, byl jsem několikrát upozorněn, že auto je v perfektním stavu po všech stránkách vč prevodovky, ale že je o něj veliký zájem, tak jsem si vzal dovolenou, koupil dálniční známku, natankoval plnou a jel jsem do Ostravy (více jak 500km).. Cestou jsem si představoval, jak se vezu domů v novém autě..
Bohužel realita je naprosto jiná. Buďto prodávající autům naprosto vůbec nerozumí, nebo čeká na pitomce, co auto vezme, jak je..
Musím uznat, že auto je hezké a iinteriér perfektně zachovalý. Tím to končí. Motor táhne dobře, ale bohužel hlučnější turbo se nedá přeslechnout a vibrace, které se přenáší do interiéru taky ne. Další věc, co mě zarazila byla ta, že s autem jsem se mohl projet asi tak 500m v obci a padesátkou, když jsem se chtěl s autem projet dal, tak se pan strašně divil, proč. Další věc, která se nedá přeslechnout je ta, že nápravy (přední i zadni) jsou absolutně vymlácené, a dost klepou i při přejetí malých nerovností, a co je nejhorší je převodovka, ta je těsně před smrtí. Nikdy nebyl ani dělaný olej a filtr v ní. Převodovka kope při řazení a to dost, navíc řadí ve vysokých otáčkách.. Když jsem začal pánovi chyby auta říkat, tam mi neustále tvrdil, že je vše v pořádku a že auto je po prohlídce v servisu, která ale proběhla před rokem a půl. Když jsem řekl, že auto bych vzal, ale chci slevu, tak jsem narazil. Prý je o auto takový zájem, že auto zmizí do patnácti minut po mém odjezdu, jelikož auto ještě nebylo prodáno, tak asi nejsem sám, kdo auto odmítl..
Takže doporučuji koupit auto o 20000kc dražší, ale v dobré kondici, než tohle za 150000 Kč, ale nasypat do něj hned 30000 Kč a doufat, že převodovka do týdne nepadne úplně..
Super info pro ostatní kluky. Ještě to napiš k hodnocení uživatele na bazoš. Jinak tohle je přesně ten důvod proč lidi nechtějí auta z ČR.
Ahoj, no, každý asi doufá, že zrovna narazil na tu výjimku, kdy je jen někomu líto dát super auto do výkupu za směšnou cenu, tak to chce rychle prodat napřímo
Ale to jsou asi naprosté výjimky, pěkná auta většinou končí v rodině, po známých a.t.d.
Taky jsem se kdysi u ojetin šel dost po ceně, ale postupně zjišťuji, že je to přesně naopak a že se vyplatí koupit co nejlepší stav, což je většinou také mezi nejdražšími v daném modelu a roce. A že vždy když je něco podezřele levné, tak tam je nějaký háček, který to obvykle prodraží ještě víc než koupit top stav... 3-5 let stará auta jsou na tom ještě většinou celkem dobře, ale u 10 let starých aut jsou ve stavu neskutečné rozdíly od vylítaných mrdek po perfektně zachovalé leštěnky. Cenový rozdíl je obvykle max. dvojnásobný, což je hlavně u starých cena pár větších oprav.
Spíš jsem řešil to, že člověk napíše 100% stav i když je vymlácený podvozek a kope automat a hučí turbo, což jsou dost podstatné věci.
Všiml jsem si, že tenhle post sem hodil xnovic.. ten ode mě kupoval mou první 540i. (na spodní cenové hranici - se spoustou much) Než sem přijel, tak jsem mu sepsal všechny závady a chyby o kterých jsem věděl, natočil jsem video, nafotil detaily slabších míst aby nejel tu dálku zbytečně. Ale stejně se po čase ukázalo, že špatné starty nebyly způsobené netěsností v sání (o čemž jsem byl přesvědčen a říkal jsem to i kupujícímu), ale byly údajně podpálené ventily... Dodnes z toho nemám dobrý pocit i když jsem řekl vše co jsem o autě věděl.
Po této 540 jsem koupil ještě jednu 540 - tentokrát jsem si dovezl z německa nejvíc top a nejvybavenější jakou jsem sehnal. Nakonec jsem ji sice taky prodal, ale více než 2x dráže než tu původní, vzal ji první kupec co se byl podívat a myslím že je dodnes spokojen. Takže určitě doporučuji koupit vždy co nejlepší - lépe se v tom celou dobu jezdí s méně starostmi a nakonec se to i lépe prodává. Jen má člověk celou dobu strach, že kdyby ho někdo naboural, tak mu pojišťovna nikdy nedá hodnotu toho TOP auta, ale nějaký tabulkový průměr.

Taky jsem se kdysi u ojetin šel dost po ceně, ale postupně zjišťuji, že je to přesně naopak a že se vyplatí koupit co nejlepší stav, což je většinou také mezi nejdražšími v daném modelu a roce. A že vždy když je něco podezřele levné, tak tam je nějaký háček, který to obvykle prodraží ještě víc než koupit top stav... 3-5 let stará auta jsou na tom ještě většinou celkem dobře, ale u 10 let starých aut jsou ve stavu neskutečné rozdíly od vylítaných mrdek po perfektně zachovalé leštěnky. Cenový rozdíl je obvykle max. dvojnásobný, což je hlavně u starých cena pár větších oprav.
Spíš jsem řešil to, že člověk napíše 100% stav i když je vymlácený podvozek a kope automat a hučí turbo, což jsou dost podstatné věci.
Všiml jsem si, že tenhle post sem hodil xnovic.. ten ode mě kupoval mou první 540i. (na spodní cenové hranici - se spoustou much) Než sem přijel, tak jsem mu sepsal všechny závady a chyby o kterých jsem věděl, natočil jsem video, nafotil detaily slabších míst aby nejel tu dálku zbytečně. Ale stejně se po čase ukázalo, že špatné starty nebyly způsobené netěsností v sání (o čemž jsem byl přesvědčen a říkal jsem to i kupujícímu), ale byly údajně podpálené ventily... Dodnes z toho nemám dobrý pocit i když jsem řekl vše co jsem o autě věděl.
Po této 540 jsem koupil ještě jednu 540 - tentokrát jsem si dovezl z německa nejvíc top a nejvybavenější jakou jsem sehnal. Nakonec jsem ji sice taky prodal, ale více než 2x dráže než tu původní, vzal ji první kupec co se byl podívat a myslím že je dodnes spokojen. Takže určitě doporučuji koupit vždy co nejlepší - lépe se v tom celou dobu jezdí s méně starostmi a nakonec se to i lépe prodává. Jen má člověk celou dobu strach, že kdyby ho někdo naboural, tak mu pojišťovna nikdy nedá hodnotu toho TOP auta, ale nějaký tabulkový průměr.
magyar píše:Mňa hrozne baví ako tu nadávate aký je predávajúci tupec ale že sami chcete čo najlacnejšie kúpiť čo najlepšie auto, čo sa proste v 99.9% vylučuje, to je zanedbateľný detail. Chce to trochu sa zamyslieť a potom nemusí vznikať takýto zbytočný článok kamuflovaný ako "pomoc / tip pre klubákov"
Jako kdyby ses nejel nikdy kouknout na levný auto, a nedoufal, že zrovna to tvoje bude právě ta vyjímka. Ne jenom drahý auta jsou v super stavu. Když jsem prodával e60 545i, tak pán který za mnou přijel objel sedm jiných, a ne zrovna za málo peněz a vzal právě tu mojí se slovy "první auto, který je na fotkách a popisem i v reálu". Tím jsem chtěl říct, že objel i dražší auta, a kdyby někdo napsal, že tam byl a stojí to za hovno, tak tam nemusel ani jet. Takže zakladateli tohohle vlákna díky za ostatní, který tam nemusí jet.
Tak vybíráš mezi předraženýma hujdama
... A když se na ty levnější auta ani nejezdíš podívat tak logicky nemůžeš mít přeci ani žádné srovnání
Pro příklad jednomu z klubu jsem prodával auto za asi 205 tis. Koupil asi jeden klíč, pro sichr udělal řemeny a řemenici (tedy mám za to), separátor atd. takový ten základní servis po koupi... Auto asi dva měsíce na to bylo na prodej za 325tis. nebo 315tis. (pokud si dobře vzpomínám)...
Vůbec na mě nezkoušej něco v tom smyslu že já prodával šrot a klubák voňavku
Edit _ Absolutně si nestěžuji že na autě chtěl vydělat ale spíš ti to dávám jako příklad že tvoje uvažování je v tomto smyslu opravdu mimo


Pro příklad jednomu z klubu jsem prodával auto za asi 205 tis. Koupil asi jeden klíč, pro sichr udělal řemeny a řemenici (tedy mám za to), separátor atd. takový ten základní servis po koupi... Auto asi dva měsíce na to bylo na prodej za 325tis. nebo 315tis. (pokud si dobře vzpomínám)...
Vůbec na mě nezkoušej něco v tom smyslu že já prodával šrot a klubák voňavku

Edit _ Absolutně si nestěžuji že na autě chtěl vydělat ale spíš ti to dávám jako příklad že tvoje uvažování je v tomto smyslu opravdu mimo

Tak upřímně. Já chtěl pěknou e39 okolo 140000Kč, což si myslím je solidní částa pro e39, jenže ten inzerát mě zaujal, tak jsem tam zavolal a byl jsem několikrát přesvědčen, že je v dobré kondici (viz výše...)
Chtěl jsem jen varovat případné zájemce.
A jak je tu psáno, kdo z vás se nenechal nachytat, nebo se nejel podívat na levné auto? Pochybuju, že většina z vás se jezdí prvně podívat na auta v nejvyšší ceno kategorii, ale naopak..
Chtěl jsem jen varovat případné zájemce.
A jak je tu psáno, kdo z vás se nenechal nachytat, nebo se nejel podívat na levné auto? Pochybuju, že většina z vás se jezdí prvně podívat na auta v nejvyšší ceno kategorii, ale naopak..
pro xnovic.
Udělal jsi co by měl udělat každej klubák, aby jsme se vyvarovali zbytečným cestám. U e60 je rozdíl ve stejném roce v ceně klidně 100tKč, a jestli se někdo pojede prvně podívat na tu za 250 a na tu za 150 ani nezavolá tak není normální. Nikdo přece nechceme kupovat sračky, ale kolikrát má auto z výroby bolesti a posere se to samí na autě za 150 jak za 250. Jeden příklad ze zkušenosti. Já měl 545i za 250 a tekl mi olej, a kámoš za 400 a teče mu taky a ještě mu to ten olej žere.
Asi tak.
Udělal jsi co by měl udělat každej klubák, aby jsme se vyvarovali zbytečným cestám. U e60 je rozdíl ve stejném roce v ceně klidně 100tKč, a jestli se někdo pojede prvně podívat na tu za 250 a na tu za 150 ani nezavolá tak není normální. Nikdo přece nechceme kupovat sračky, ale kolikrát má auto z výroby bolesti a posere se to samí na autě za 150 jak za 250. Jeden příklad ze zkušenosti. Já měl 545i za 250 a tekl mi olej, a kámoš za 400 a teče mu taky a ještě mu to ten olej žere.
Asi tak.
Tak logicky,cena většinou přímo koresponduje se stavem (ne s rokem výroby).Prodávající může být třeba uplnej vůl,ale i ten vůl se dneska dokáže mrknout na internet na ceny aby se neojebal.
Takže se přidávám k názoru že na nejlevnější auta vůbec nejezdit - škoda času.Neříkám že jsem to nikdy neudělal,ale bylo to u aut kde si člověk prostě nemůže moc vybírat,třeba když se v ČR během půl roku prodávaj jen 2ks.
Já chápu že finanční možnosti nejsou neomezený,ale než jet na nejlevnější e60ku radši pojedu na nejdražší e39ku,než kupovat nejlevnější 5ku Golfa,radši koupím nejdražší 4ku atd.Stav je totiž to nejdůležitější,ale uznávám že jsem na to taky přišel až po čase
.
Jinak to není nic proti nikomu,za všechny info k prodávaným autům dík.Někomu se to může hodit.
Takže se přidávám k názoru že na nejlevnější auta vůbec nejezdit - škoda času.Neříkám že jsem to nikdy neudělal,ale bylo to u aut kde si člověk prostě nemůže moc vybírat,třeba když se v ČR během půl roku prodávaj jen 2ks.
Já chápu že finanční možnosti nejsou neomezený,ale než jet na nejlevnější e60ku radši pojedu na nejdražší e39ku,než kupovat nejlevnější 5ku Golfa,radši koupím nejdražší 4ku atd.Stav je totiž to nejdůležitější,ale uznávám že jsem na to taky přišel až po čase

Jinak to není nic proti nikomu,za všechny info k prodávaným autům dík.Někomu se to může hodit.

Nedávno jsem kupoval e61 545i, velmi zachovalou vč. servisky a ověřitelných 150000 km, v autohausu se jevila téměř bez chyby, pouze s odřeným nárazníkem a blatníkem a takhle se nasbíralo dalších 100tis...:
Cesta 11676,75
Převozky 2750
STK 1850
Emise 610
Přihlášení 2300
Lak 5000
LPG 30000
tyčky stabilizátoru 1000
kola 26600
povinné ručení 4978
zápis 19" kol do TP 1400
ae led 1000
circuit breaker (dobíjení) 508
díly na podvozek 6000
geometrie 1200
přetěsnit motor 10000
hardyspojka 2000
Takže na e60 bacha, naskáče to tak, že člověk ani nechápe jak je to možné i když koupí leštěnku v německém autohausu. Více než polovinu z toho dělají jen kola a LPG... Na druhou stranu tyto investice by mě dříve nebo později čekaly u každé 545.
Tak jako tak jsem velmi spokojen! Po dvou e39 540i jsem ulítl a koupil tříletého passata v domění, že už to musí být lepší než 12-letá e39. Ani náhodou! Prodal jsem ho jak to bylo možné a vrátil se k BMW
Cesta 11676,75
Převozky 2750
STK 1850
Emise 610
Přihlášení 2300
Lak 5000
LPG 30000
tyčky stabilizátoru 1000
kola 26600
povinné ručení 4978
zápis 19" kol do TP 1400
ae led 1000
circuit breaker (dobíjení) 508
díly na podvozek 6000
geometrie 1200
přetěsnit motor 10000
hardyspojka 2000
Takže na e60 bacha, naskáče to tak, že člověk ani nechápe jak je to možné i když koupí leštěnku v německém autohausu. Více než polovinu z toho dělají jen kola a LPG... Na druhou stranu tyto investice by mě dříve nebo později čekaly u každé 545.
Tak jako tak jsem velmi spokojen! Po dvou e39 540i jsem ulítl a koupil tříletého passata v domění, že už to musí být lepší než 12-letá e39. Ani náhodou! Prodal jsem ho jak to bylo možné a vrátil se k BMW

jj přesně tak. 545i jsem měl taky voňavku, ale jsou určitý investice, který udělat musíš.
LPG 38000,-
výměna oleje v automatu 10000,-
výměna oleje v motoru 2000,-
expanzka s chladící kapalinou 4000,-
a spousta dalších tisícových položek, který si ani nepamatuju.
Takže 50000,- jen to zahvízdalo a čekaly mě brzdy a přetěsnění motoru. Auto jsem kupoval ve 203tkm s posledním servisem ve 196tkm v BMW. Prostě investice čekají jak drahý tak levný auta.
Tich 30000,- za plyn a 10000,- za přetěsnění motoru je fakt super cena.
LPG 38000,-
výměna oleje v automatu 10000,-
výměna oleje v motoru 2000,-
expanzka s chladící kapalinou 4000,-
a spousta dalších tisícových položek, který si ani nepamatuju.
Takže 50000,- jen to zahvízdalo a čekaly mě brzdy a přetěsnění motoru. Auto jsem kupoval ve 203tkm s posledním servisem ve 196tkm v BMW. Prostě investice čekají jak drahý tak levný auta.
Tich 30000,- za plyn a 10000,- za přetěsnění motoru je fakt super cena.
Ono je to spíše přesně naopak. Do leštěnky klidně narveš desetitisíce aby byla TOP, ale staré vylítané auto prostě "udržuješ při životě", nedáš 10tis preventivně za výměnu oleje v automatu, ale až to přestane jet, tak dáš 10tis za celý automat z bouračky, který možná ještě nějakou dobu vydrží a.t.d.
A pak je to o tom kdo co chce. Když někdo chce auto jako nové, tak to opravdu stojí hodně peněz, hlavně u BMW.. ale pak jsou lidi, kteři to vážně neřeší ani nepoznají. Když jim řekneš, že mají nakřivo volant a že jim něco klepe vzdadu, tak ti řeknou že o tom vůbec nevěděli, škrábance, a ťukance ani koroze jim nevadí a jsou spokojeni, když auto jde nastartovat a jede...
Čím víc mám najeto, tím více vnímám sebemenší nedokonalosti a opotřebení na autech, jednou možná taky "dospěju" a koupím si fungl nové, nebo zánovní auto nižší třídy, než starší superauto.
A pak je to o tom kdo co chce. Když někdo chce auto jako nové, tak to opravdu stojí hodně peněz, hlavně u BMW.. ale pak jsou lidi, kteři to vážně neřeší ani nepoznají. Když jim řekneš, že mají nakřivo volant a že jim něco klepe vzdadu, tak ti řeknou že o tom vůbec nevěděli, škrábance, a ťukance ani koroze jim nevadí a jsou spokojeni, když auto jde nastartovat a jede...
Čím víc mám najeto, tím více vnímám sebemenší nedokonalosti a opotřebení na autech, jednou možná taky "dospěju" a koupím si fungl nové, nebo zánovní auto nižší třídy, než starší superauto.