WizarDEAD píše:Je hele, chytrak uz jsem se bal ze to neprijde..
Takze: 1. Netusim co jsou depo svetla. 2. Denni sviceni je prakticky. Ty si svit kde chces, cim chces, klidne si opaluj xenony, nebo dalku na DLR, ja si budu svitit diodama. 3. Kdybych ji chtel v manualu, tak bych si ji koupil v manualu. Nechci. Mit M3, ok. Ale v limuzine na bezny jezdeni muzu mit nejakou kvrdlačku u pici. Chci jezdit pohodlne a ne tam kazdejch 100 metru lovit kvalty.. 4. Kdo chce koupit 540 tak sem prijde a precte si to, kdo nechce tak toho nejaky "LPG" v nadpisu nepremluvi.
Vůbec není třeba vysvěcovat Xenony.
Stačí sjet za klukama ze Sviť líp a ti profesionálně zrepasují origo Hella lampy+dají špičkově svítící kroužky.
Vlastní zkušenost
https://www.facebook.com/svitlip?fref=ts
Trochu OT:
Já budu taky za chytráka
K tý dálce a dlr:
životnost těch žárovek to v podstatě nezkrátí vůbec - Regulérní denní svícení denně, dvě hodiny ti zkrátí životnost asi o tolik jako jedno trojitý probliknutí pomalu jedoucího fabuluse v levým pruhu na hájveji...spíš asi ještě míň.
A jinak chválím parádní pětici
Vybojky u xenonu nezabiji sviceni, ale hlavne opetovne zapinani a vypinani. Dalsi problem je v zivotnosti parabol. Pri startu ta vybojka nejvic topi a pokud je vysvicena, tak topi cim dal vic a vypalujou se paraboly. Coz neni levna zalezitost a repas svetel se pohybuje od 10 000 az do 20 000kc. No a pokud problikavas pomalu jedouci auta, tak je neproblikavas xenonem, ale dalkovejma halogenama. Takze u me DLR ma vyznam.
když vidim ten krásně světlej čisťounkej interiér tak bych při každý cestě svoje děti musel svázat, to bych psychicky nevydržel... jediná "vada" tvýho krásnýho povozu
Perunwit píše:když vidim ten krásně světlej čisťounkej interiér tak bych při každý cestě svoje děti musel svázat, to bych psychicky nevydržel... jediná "vada" tvýho krásnýho povozu
No vidíš to a ja (s dieťaťom) vyhľadávam len svetlé interiéry v koži, ktorú toto auto tiež má. To je hrozne špatne zažité, že svetlý (kožený) interiér je kid-unfriendly